Wat je niet hardop wilt zeggen

19-05-2018 20:42 3036 berichten
Pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Alle reacties Link kopieren
Boek je een goedkope vliegreis, en ben je de hele boekingsriedel doorlopen blijkt dat je zo totaal geen bagage mag mee nemen. Nee...Dit moet je APART BIJBOEKEN. Geen probleem denk ik nog. Dus hup, ik duik er weer in. Blijkt de bagage duurder te vliegen dan ik. Vieze vuile oplichters. Maak dan de aanbieding duurder, dan weet je van t begin af aan waar je aan toe bent
Niet als je al geboekt hebt nog even een pop up geven met een reminder dat je anders zonder bagage vlieg :mad:
Oh, en tegen de moeder van een kleuter:

Nee ik kan jouw kind geen fruit leren eten. Het is jou de eerste vier jaar ook niet gelukt. Ik enthousiasmeer, ik faciliteer, ik stimuleer, maar ik dwing je kind niet. Dus als ze het verdomt in haar mond te steken, krijgt ze het weer mee naar huis zodat je kan zien wat en dat ze niet heeft gegeten.

Een geef haar alsjeblieft morgen iets mee dat ze wel lust want ik en de hele klas zijn haar gejank en gekrijs tijdens het eten en drinken behoorlijk zat. Ze begint al te janken bij het opruimen als ze er maar aan denkt dat dat bakje fruit er zo aankomt.
anoniem_65b93a10517d3 wijzigde dit bericht op 20-05-2018 09:52
27.29% gewijzigd
De volgende keer dat je weer oeverloos loopt te klagen, zeiken of die onverdraagzame onbegrijpelijke domme praat uit je luidruchtige muil braakt: ik zweer dat ik een wc-rol in je muil prop om die monddiarree te stoppen.
Verdikke, als ik een schilderij maak, bepaal ik en niemand anders wat er op komt ja! Het was geen betaalde opdracht en ik schilder voor de lol en het interesseert me geen hol als niemand het wil kopen, ik geef m weg!
Dus!
Sodemieter toch eens op met dat knalvuurwerk midden in de nacht! Stelletje randdebielen. Ik hoop dat het een keer zal ontploffen in jullie gezichten. Dan wordt onze buurt tenminste weer rustig, zoals het was voordat jullie verrekte aso's er kwamen wonen.
Nog een..
Jij achterlijk, labiel, psychiatrisch wijf dat je bent. Je bent lelijk, kinderlijk en totaal niet leuk. Elke keer kruip je in de slachtofferrol, maar jij hebt net zo goed schuld! Misschien ben je nog wel erger dan je ex! Geen wonder dat jeugdzorg je op de hielen zit. Je kinderen willen een moeder die voor ze zorgt, liefde een aandacht geeft en niet een moeder die zich als een kind gedraagt.
En geef mijn broer zijn vrijheid! Als hij wat wil ondernemen, laat gaan! Stop met claimen, manipulatief mens dat je bent. Jij bent echt gestoord!

En broer, maak het uit! Liever gister dan vandaag. Er zijn zoveel meer vrouwen in de wereld die jou wel een eigen leven gunnen!
Ik heb geen zin om te:
Bellen - appen - smsen - e-mailen.
Daarom staat mijn tel ook doorgeschakeld :idee:
Kutbovenbuurman. Elke stap die je neemt klinkt alsof er een kudde nijlpaarden aan het tapdansen is. Loop verdomme toch eens normaal!!
Nou TO, je voorziet geloof ik wel in een behoefte :P
Lady_Day schreef:
20-05-2018 09:56
Kutbovenbuurman. Elke stap die je neemt klinkt alsof er een kudde nijlpaarden aan het tapdansen is. Loop verdomme toch eens normaal!!
:rofl:
Omdat die dingen nu eenmaal niet zo werken tussen ons en ik het niet ongemakkelijk wil maken:
Pa, ma, ik houd van jullie.
Mens, ik ben doodmoe en jij bent het centrum van de wereld niet.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Treurig zoals dingen kunnen lopen
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Het is géén goed idee om kleine kinderen op zondagmorgen half 9 in de tuin te laten spelen met speelgoed dat irritatie geluidjes maakt. Ik herhaal GEEN GOED IDEE (6)

(wat een schrijnende gevallen lees ik hier :hug: )
Later is nu
Stuiterdraakje schreef:
20-05-2018 09:53
Nog een..
Jij achterlijk, labiel, psychiatrisch wijf dat je bent. Je bent lelijk, kinderlijk en totaal niet leuk. Elke keer kruip je in de slachtofferrol, maar jij hebt net zo goed schuld! Misschien ben je nog wel erger dan je ex! Geen wonder dat jeugdzorg je op de hielen zit. Je kinderen willen een moeder die voor ze zorgt, liefde een aandacht geeft en niet een moeder die zich als een kind gedraagt.
En geef mijn broer zijn vrijheid! Als hij wat wil ondernemen, laat gaan! Stop met claimen, manipulatief mens dat je bent. Jij bent echt gestoord!

En broer, maak het uit! Liever gister dan vandaag. Er zijn zoveel meer vrouwen in de wereld die jou wel een eigen leven gunnen!
Je had mijn zus kunnen zijn..het is dat ik er geen 1 heb..of ben je mijn broertje:')
Beste collega, als ik je de volgende keer weer met datzelfde klote plastic bakje aan zie komen met weer die smerige kloteworteltjes er in, en die ga je tegenover me zitten weg te smakken en te knarsen niet ik godverdegodver je onderlip aan je zit-sta bureau vast en ga ik dat bureau een uurtje op en neer doen. :steam: :steam:
Dat frustraties zo grappig kunnen zijn :rofl:
Ik vind hier dingen van.
Nee als jullie doodgaan kom ik niet op jullie begrafenis. Sterker nog, door mensen zoals jullie hoop ik dat er een hel bestaat, want zeker weten dat de duivel daar op jullie staat te wachten.
En nee ik vergeef je niet. Nu niet, nooit niet. Je hebt je eigen bed gemaakt, ga er nu maar in liggen. Je kleinkind ben je kwijt. Wen er maar aan.
Maar ik hoop dat je beseft dat elke keuze die ik gemaakt heb sinds die dag mede komt door jullie acties. Dat elke angst die ik heb om verlaten te worden begonnen is bij mijn eigen familie. Dat ik nu geen normale relaties kan hebben mede dankzij jullie. Dus ja bedankt. (6) :P

En nee mam, je bent niet dik. Je bent prachtig, wat je dondersgoed weet. Er lopen niet voor niets altijd legio mannen achter je aan. Hou nou eens op met die eeuwige geveinsde onzekerheid! Je wil gewoon aandacht!
Je kan er niet zonder! Je bent er verliefd op. Het is jouw versie van drugs. Ik ben verdomme vier maten groter dan jij en zeur ook niet over dat ik te dik ben ( ondanks dat ik het wel ben ), nee ik vind mezelf wel gewoon de moeite waard en wel mooi. En je weet best dat jij dat ook bent. :facepalm:

Broer, kan je me nooit eens krediet geven voor een goed idee? Moet je altijd zo neerbuigend doen naar me? Omdat jij wel fulltime werkt en ik niet.
Nee ik ben niet lui, ik trek het gewoon niet om fulltime te werken! Bemoei je eens niet zo met me! Ik red me best en ik heb geen zin om naar jou te luisteren als je op je hoge paard zit. Iets dat je heel goed kan trouwens, al heb je dat van mij geleerd waarschijnlijk.
Doe niet altijd zo arrogant joh. En toch hou ik van je. Meer dan je ooit zal snappen. Grrr.

Aan mijn managers op mijn vaste locatie waar ik nu dus weer weg ben: nee jullie kunnen niet goed leidinggeven. Het is een grote dierentuin als jullie er niet zijn! Iedereen doet maar wat, er wordt enorm veel gestolen en jullie worden voor gek gezet door je eigen personeel!
En het ergste is dat jullie het weten maar er niets aan doen! Omdat jullie te laf zijn om ze te confronteren met hun acties. Jullie zijn een stel zwakkelingen in een wereld van alpha's. Ze lusten jullie rauw. Succes ermee, ik ben weg. Gelukkig.

Oh en voormalig collega: nee we zijn niet allemaal tegen je. Je bent zelf de grote stoker van het bedrijf dus waarom je altijd maar het slachtoffer uithangt is mij een raadsel. Ik heb geen enkel probleem met je, maar je blijft maar denken van wel. Omdat je denkt dat iedereen tegen je is. En je gezeik was ik helemaal zat. Blij dat ik van je af ben.

Heerlijk dit topic. Ik als passief agressieve vrouw die nooit wat zegt moest het even kwijt. Ik kan nog wel meer dingen bedenken trouwens.
Birdynumnum schreef:
20-05-2018 10:29
Beste collega, als ik je de volgende keer weer met datzelfde klote plastic bakje aan zie komen met weer die smerige kloteworteltjes er in, en die ga je tegenover me zitten weg te smakken en te knarsen niet ik godverdegodver je onderlip aan je zit-sta bureau vast en ga ik dat bureau een uurtje op en neer doen. :steam: :steam:
:HA:
Ik haat feestjes, het is hel op aarde. Altijd maar weer die keiharde muziek, veel drank en tot diep in de nacht. Het is zo cliché. Dronken mensen zijn níet leuk en je buren haten je.

Ouders, loop gvd door met je kind op het zebrapad. Leuk dat dat kind zelf kan lopen, maar er staan 20 automobilisten voor je te wachten die naar hun werk moeten en het geen fuck interesseert dat jouw kind net kan lopen.

Iedereen die te langzaam rijdt: rij door! Nee, je kunt niet met 60 invoegen en die invoegstrook is langer dan 10 meter. En let eens op je kilometerteller als je een tunnel uitrijdt of een brug op rijdt. Ja, daar staat 90 en er zitten 80 automobilisten achter je die dat wél doorhebben.

Iedereen die naast mij parkeert op een lege parkeerplaats: waarom?

Tegen alle rokers: roken is smerig, je stinkt een uur in de wind.
En tegen alle blowers: blowen is smerig, je stinkt een uur in de wind en echt niemand vindt het interessant dat jij blowt, eerder zielig.
Ik wil zo godsgruwelijk graag veel eten en ik vind het gewoon heel erg oneerlijk dat dat niet kan. En alhoewel ik er vrij rustig over doe, vind ik het meestentijds echt een verschrikking dat mijn voorland is dat ik de rest van mijn leven moet eten alsof het fokking 1954 is en dat alleen maar omdat het beter voor mijn kinderen is dat ze een moeder met een gezond BMI hebben als voorbeeld, maar niet omdat ik zelf er ook maar een centimeter het nut van inzie, want ik vind mezelf gewoon helemaal prima zoals ik ben en ik hou van eten en als ik dan tien jaar eerder dood ga omdat ik mezelf volgevroten heb, dan moet dat maar.
Voed je kind op!! Het is nog net niet te laat. Jouw idee om de opvoeding op z’n beloop te laten en te zien hoe het uit zou pakken is níet geslaagd. Je kind gedraagt zich ontzettend vervelend en verwend en dit is op een geen enkele manier cute op deze leeftijd. Dit is de reden dat ik de speelafspraakjes zo probeer te draaien dat ze bij jou thuis zijn. Alle andere kinderen zijn hier wél altijd welkom.

—-
Heb je weleens gehoord van Münchhausen by proxy? Ik denk dat jij dat hebt, laat je nakijken! Het is niet normaal om je kind in te fluisteren dat het misschien kanker heeft en het dat te laten rondbazuinen op school. Het lijkt me ook zeer onwaarschijnlijk dat je kind zowel Crohn, Lyme als migraine heeft. Ook moet je je kind eens voldoende eten gaan meegeven naar school zodat het niet bij klasgenoten hoeft te schooien om lunch.
Flikker op met je kutfeestjes en je verjaardagen vieren. Ik heb daar geen zin in. Nu niet. Nooit niet. En nee, ik wil mijn eigen verjaardag niet vieren. Nee, ook niet 'een klein beetje'. Dat zuipen en vreten en zo lekker 'gezellig' doen. Doodvermoeiend.

Laat me met rust.
Ja, ik drink soms (vaak) een beetje (heel veel) te veel. Dat doe ik met name door the likes of you. Je doet het zelf ook, maar jij hebt geen genetisch gemuteerde lever en raakt dronken na 4 wijntjes. Jij mag dan lekker gek doen, maar ik niet, oooooh nee nee. Aansprakelijkheid for thee but not for me.

En ongezien de tyfus voor alle mensen die gewoon alles er uit gooien wat ze '"""denken"""" en hun domheid paraderen als de second coming of christ.
Heerlijk topic.

Ik vind het super vervelend dat het lijkt alsof de vriendschap altijd vanuit mij moet komen.

Ik heb niet zoveel vrienden dus ik wil je ook niet opgeven.

Verd*mme..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven