Wat je niet hardop wilt zeggen

19-05-2018 20:42 3036 berichten
Pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
vrouwjagersma schreef:
20-05-2018 11:08
Ik wil zo godsgruwelijk graag veel eten en ik vind het gewoon heel erg oneerlijk dat dat niet kan. En alhoewel ik er vrij rustig over doe, vind ik het meestentijds echt een verschrikking dat mijn voorland is dat ik de rest van mijn leven moet eten alsof het fokking 1954 is en dat alleen maar omdat het beter voor mijn kinderen is dat ze een moeder met een gezond BMI hebben als voorbeeld, maar niet omdat ik zelf er ook maar een centimeter het nut van inzie, want ik vind mezelf gewoon helemaal prima zoals ik ben en ik hou van eten en als ik dan tien jaar eerder dood ga omdat ik mezelf volgevroten heb, dan moet dat maar.
Seks je slank in 5 standjes!

Donder op met die domme clickbait van uber brave Groenlinks meisjes die giechelend over pruimen en ander soort fruit praten als ze het over een kut hebben. Ja ik heb het over Lees Ook :D
Alle reacties Link kopieren
Oh is het nu weer fruit. Eerder was het de vayaya ofzo. (6)
Later is nu
Ik vind het bijzonder dat de meeste botte en onaangepaste mensen ineens last hebben van anderen, als die ook een keer wat ongenuanceerd (terug) zeggen.

Voor bepaalde mensen... Nee is gewoon een heel goed en duidelijk antwoord.
Ipv ja zeggen en nee denken en daarna je in alle bochten wringen om toch nee te doen. Pleuris irritant.
Dat ik al bijna anderhalf jaar zonder seks zit. Hoe the fuck kan dat? Ja ik heb geen partner maar ook dat daten gaat maar niet. Ben ik dan toch echt te dik? Ik mis seks. Alhoewel, de laatste keren waren met een gozer zo knap dat ik er wel weer even tegenaan kon. Dat dan weer wel. Maar het is alweer zo lang geleden dat ik zo langzamerhand elke man aantrekkelijk ga vinden. Zelfs als ze dat niet zijn.
strikjemetstippels schreef:
20-05-2018 11:23
Seks je slank in 5 standjes!

Donder op met die domme clickbait van uber brave Groenlinks meisjes die giechelend over pruimen en ander soort fruit praten als ze het over een kut hebben. Ja ik heb het over Lees Ook :D

Don't get me started over vlog-/blog-/instagrammeisjes. Ja, we weten dat jij slank bent met een perfecte huid. Je bent gvd 20! Dan is iedereen slank en heeft een perfecte huid. En doe dan niet of dat komt omdat jij een linksgedraaide, vegan, picture perfect, nomnomnom, smoothie bowl eet na je rondje hardlopen. Dat komt gewoon omdat je 20 bent. Kom over 20 jaar nog maar eens terug. Dan hebben we het even over je lubberbuik, sinaasappeldijen en hangtieten.
nerdopviva schreef:
20-05-2018 11:41
Don't get me started over vlog-/blog-/instagrammeisjes. Ja, we weten dat jij slank bent met een perfecte huid. Je bent gvd 20! Dan is iedereen slank en heeft een perfecte huid. En doe dan niet of dat komt omdat jij een linksgedraaide, vegan, picture perfect, nomnomnom, smoothie bowl eet na je rondje hardlopen. Dat komt gewoon omdat je 20 bent. Kom over 20 jaar nog maar eens terug. Dan hebben we het even over je lubberbuik, sinaasappeldijen en hangtieten.
Hahaha oh die voedingsmeisjes, arghhhhh!
Zeg collega’s, Is het nou echt zo onzettend veel gevraagd om je gebruikte kopje IN de vaatwasser te doen in plaats van hem er bovenop te zetten? Doe je dat thuis ook, en heb je daar zo’n slaafse moeke die het helemaal niet erg vindt om jouw troep op te ruimen?

En waarschijnlijk ben jij ook een van de collega’s die de remsporen in het toilet laat zitten, en haar gebruikte maandverband half uit de vuilnisbak last steken.

Vies varken.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya schreef:
20-05-2018 11:58

En waarschijnlijk ben jij ook een van de collega’s die de remsporen in het toilet laat zitten, en haar gebruikte maandverband half uit de vuilnisbak last steken.

Vies varken.
:-o :whip:
* Boze tekst over flutartikelen op het VIVA-forum. *
anoniem_369727 wijzigde dit bericht op 20-05-2018 16:15
89.12% gewijzigd
nerdopviva schreef:
20-05-2018 10:58
Ik haat feestjes, het is hel op aarde. Altijd maar weer die keiharde muziek, veel drank en tot diep in de nacht. Het is zo cliché. Dronken mensen zijn níet leuk en je buren haten je.

Ouders, loop gvd door met je kind op het zebrapad. Leuk dat dat kind zelf kan lopen, maar er staan 20 automobilisten voor je te wachten die naar hun werk moeten en het geen fuck interesseert dat jouw kind net kan lopen.

Iedereen die te langzaam rijdt: rij door! Nee, je kunt niet met 60 invoegen en die invoegstrook is langer dan 10 meter. En let eens op je kilometerteller als je een tunnel uitrijdt of een brug op rijdt. Ja, daar staat 90 en er zitten 80 automobilisten achter je die dat wél doorhebben.

Iedereen die naast mij parkeert op een lege parkeerplaats: waarom?

Tegen alle rokers: roken is smerig, je stinkt een uur in de wind.
En tegen alle blowers: blowen is smerig, je stinkt een uur in de wind en echt niemand vindt het interessant dat jij blowt, eerder zielig.
Oh dat parkeren moet ik ff op reageren, volgens mij doet men dat zodat je rechter kunt parkeren, het steekt makkelijker naast een auto dan in het wilde weg. Je kunt het parkeervak vanuit je auto niet goed zien. Denk ik hoor...
Zalig :applause:

More more more ;-D
Roken is smerig.

Pal voor de deur van mijn werk staan ALTIJD rokers.
Het rookbeleid, rookhokje 15 meter verderop, negeren ze.

Er staan peukenbakken,
maar de rokers gooien hun peuk op straat,
in de plantenbakken, op het strookje gras en in de fontein.

Hufters.
Hoe haal je het in je hersens om het kinderfeestje van je zoon tegelijk met zijn laatste wedstrijd van dit seizoen te plannen? Waarom meldt je je kind nu pas af voor aanstaande zaterdag? Waarom nodigt je zoon het halve team ook nog uit, nu kan de andere helft van het team niet spelen en is er geen tijd meer om de wedstrijd te verzetten. En nee ik kan geen vijf reserves regelen want alle andere teams spelen ook! En ik kan geen kinderen van 10 en 11 mee laten doen met de E. Daar komt de tegenstander geheid en terecht over klagen.
Koop een betere barbecue! Of leer hoe je je met je huidige barbecue moet omgaan, het is echt niet de bedoeling dat er urenlang grote stinkende rookwolken vanaf komen!

—-
Zone 30 is zone 30! Dus ook voor jou! Even normaal doen met je lelijke Volkswagen golf met bespottelijke spoiler en velgen!
Het gebeurt niet zo vaak maar wel met enige regelmaat en oh wat zou ik graag mijn hoofd uit het raam steken wanneer om drie uur s nachts partygangers afscheid van elkaar menen te moeten nemen van elkaar op het allerluidste volume wat ze maar kunnen produceren want schijnbaar neemt het gehoor van de personen waar je je vlakbij bevindt rechtevenredig af met de hoeveelheid alcohol die zich in jouw eigen lijf bevindt...en dat afscheid moet dan ook nog met een stortvloed aan woorden gepaard gaan.. oh wat zou ik dan graag keihard uit het raam willen bleren als een viswijf: HOUD GVD JE KOOOOOOP!!!!
(Ik woon vlakbij wat cafeetjes :$ ) Overdag ben ik verder over het algemeen best vredelievend :whistle:
laverneb schreef:
20-05-2018 12:44
Het gebeurt niet zo vaak maar wel met enige regelmaat en oh wat zou ik graag mijn hoofd uit het raam steken wanneer om drie uur s nachts partygangers afscheid van elkaar menen te moeten nemen van elkaar op het allerluidste volume wat ze maar kunnen produceren want schijnbaar neemt het gehoor van de personen waar je je vlakbij bevindt rechtevenredig af met de hoeveelheid alcohol die zich in jouw eigen lijf bevindt...en dat afscheid moet dan ook nog met een stortvloed aan woorden gepaard gaan.. oh wat zou ik dan graag keihard uit het raam willen bleren als een viswijf: HOUD GVD JE KOOOOOOP!!!!
(Ik woon vlakbij wat cafeetjes :$ ) Overdag ben ik verder over het algemeen best vredelievend :whistle:
Dan die je dat toch? Waarom niet?
Zo klaar met je eeuwige drama, toestanden en gedoe! Je zoekt het zelf op, keer op keer op keer, gulzig slurp je het op, je wentelen en rollen in je slachtofferrol! En ja ik ben er HE-LE-MAAL KLAAR MEE! En daarom zijn we geen vriendinnen meer, DAAROM! Drama wijf!
- zo dat lucht op en als ik haar nog es tegenkom zou het zomaar kunnen dat ik dit echt eruit knal als ze weer gaat zeiken-
She used to say, All those good people
Down on Jubilee Street
They ought to practice what they preach
beetjegek schreef:
20-05-2018 12:17
Oh dat parkeren moet ik ff op reageren, volgens mij doet men dat zodat je rechter kunt parkeren, het steekt makkelijker naast een auto dan in het wilde weg. Je kunt het parkeervak vanuit je auto niet goed zien. Denk ik hoor...

Die mensen kunnen niet rijden en moeten weer terug de lesauto in.
Nog even en je gaat verkondigen dat je kind nog net niet de nieuwe reïncarnatie van Boeddha is. Flikker toch op met je spirituele geneuzel! En nee, ze kan niet met dieren praten.
Down on Jubilee Street
beetjegek schreef:
20-05-2018 12:56
Dan die je dat toch? Waarom niet?
Haha, ja en dan de buurman die vervolgens ook zijn raam open: “HEE buurvrouw Laverne...Kan het nog harder?” En ik: “ IK WIL SLAPEN” En de buurvrouw daarnaast:” Kunnen jullie nou allemaaaal eens stil zijn, ik probeer te hier te slapen ja ! “
“ EN WAT DENK JE WAT WIJ ALLEMAAL WILLEN?” zoiets zie ik dan voor me 😂. En de herrieschoppers die dan al lang en breed gevlogen zijn :mrgreen:
anoniem_356413 wijzigde dit bericht op 20-05-2018 13:15
Reden: Iets beschaafder dan
16.41% gewijzigd
Lady_Day schreef:
20-05-2018 09:56
Kutbovenbuurman. Elke stap die je neemt klinkt alsof er een kudde nijlpaarden aan het tapdansen is. Loop verdomme toch eens normaal!!
Wij hebben dezelfde bovenburen.
Aan onze bovenbuur: waarom moet je in godsnaam de HELE avond door je huiskamer lopen. Normale mensen gaan ook weleens zitten.
Hou. Ermee. Op.
We horen iedere stap die je zet alsof je met een buldozer door je huis gaat.
Als iemand het nodig vindt om te gaan kletsen met de kassière:

Ah wel ja joh, vertel nog even je levensverhaal erbij.

Ja, heel gezellig maar schiet op met je geouwehoer.
Down on Jubilee Street
Oh ja, kun je houten vloeren waxen? Goh, ja, dat zal best een handig middeltje zijn om spiegels schoon te krijgen. Tyf ff op met je verkapte insinuaties dat het hier rommelig is mafklapper. In je eigen keuken schaatsen de beschimmelde spekjes mini olympische spelen in de koekepan, het geklop dat je hoort is de kaas die uit de ijskast probeert te ontsnappen, en je durft er zelf niet in zonder beschermende kleding en een eind hout omdat je aangevallen wordt door je eigen vaatdoekje.

En dan hier een beetje bijdehand lopen doen. (6) (6)
Je vriend kan geen telekinese!!!!!! Dat is dikke onzin!!!!!
Je bent een arrogante kutcollega en ik ben blij dat je weggaat!

- andere collega komt met de vraag voor een bijdrage voor het afscheidskadootje:
Nee, van mij geen cent, ik ben blij dat ze oprot! Oh nee, wacht, hier is mijn bijdrage! - tuft in de envelop-
Down on Jubilee Street

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven