Napraattopic deel 98

28-04-2018 21:50 3123 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Star² schreef:
20-05-2018 15:09
Dit.
Ik wil jou hoer kunnen noemen zonder ban.
Ana_Isabel2 schreef:
20-05-2018 15:07
Veel mensen hebben de mond vol can discriminatie, maar voelen zich niet te min om hier op het forum mensen onderuit te halen met sneren en steken onder water. Vind ik net zo erg.

Echt? Jij vindt een sneer aan iemands adres hetzelfde als discriminatie? Ok.
Ana_Isabel2 schreef:
20-05-2018 15:07
Veel mensen hebben de mond vol can discriminatie, maar voelen zich niet te min om hier op het forum mensen onderuit te halen met sneren en steken onder water. Vind ik net zo erg.
Mwoah... mij doen ze niets met dat gedrag en ze gaan hun gang maar. Het lijkt een beetje op meidenvenijn en nou en? Als iemand ervoor kiest om bijvoorbeeld mij zo te willen benaderen dan doen ze dat toch? Mijn aanpak: Links laten liggen en doorleven. En het vriendelijke verzoek aan alle lezers om het dus ook aan mij te laten zijn wat ik ermee doe.
enn wijzigde dit bericht op 20-05-2018 15:12
8.89% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Moiren’ schreef:
20-05-2018 15:10
Ik wil jou hoer kunnen noemen zonder ban.

En zonder dat anderen dan voor mij vinden dat ik beledigd moet zijn ofzo.
Star² schreef:
20-05-2018 15:12
En zonder dat anderen dan voor mij vinden dat ik beledigd moet zijn ofzo.
Ja!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Star² schreef:
20-05-2018 15:11
Nee, ik leg het misschien verkeerd uit.
Discriminatie en sneren zijn idd niet hetzelfde, maar mensen die er zo " trots" op zijn dat ze niet discriminrenen, terwijl ze anderen met de grond gelijk maken om mindere dingen. Gewoon de hele houding van sommigen.
Star² schreef:
Tegenwoordig wordt te pas en te onpas de discriminatiekaart getrokken.
Moiren’ schreef:
20-05-2018 15:09
Preutse autocorrect.
Doggystyle.
:rofl:
Enn schreef:
Mwoah... mij doen ze niets met dat gedrag en ze gaan hun gang maar. Het lijkt een beetje op meidenvenijn en nou en? Als iemand ervoor kiest om bijvoorbeeld mij zo te willen benaderen dan doen ze dat toch? Mijn aanpak: Links laten liggen en doorleven. En het vriendelijke verzoek aan alle lezers om het dus ook aan mij te laten zijn wat ik ermee doe.
Verstandig.
Het gaat mij om het beeld wat ik dan van dat soort mensen heb.
Ana_Isabel2 schreef:
20-05-2018 15:15
Verstandig.
Ja dat begreep ik net uit jouw reactie op star.
Ana_Isabel2 schreef:
20-05-2018 15:15
Verstandig.
Iedereen verandert zo vaak van nick dat je de kans niet krijgt een beeld van iemand te hebben.
Ik word zo vaak aangesproken op dit forum (zowel positief als negatief) door forummers die mij als forummer blijkbaar kennen, maar die weer met hun zoveelste voor mij onherkenbare nick bezig zijn. Vind dat jammer hoor. Hear hear voor alle forummers die hun vaste nick aanhouden!
Danku.

Dit is toch jouw tweede of derde nick al?
redbulletje schreef:
20-05-2018 15:21
Iedereen verandert zo vaak van nick dat je de kans niet krijgt een beeld van iemand te hebben.
Ik word zo vaak aangesproken op dit forum (zowel positief als negatief) door forummers die mij als forummer blijkbaar kennen, maar die weer met hun zoveelste voor mij onherkenbare nick bezig zijn. Vind dat jammer hoor. Hear hear voor alle forummers die hun vaste nick aanhouden!
Ik weet ook nooit wie wie is/was/wordt :)
De manier van forummen herken ik ook nooit.
Ik weet vaak wel wie elkaar niet zo heel goed liggen, maar weer niet de geschiedenis daarvan. Terwijl ik hier al 7 jaar kom.
Enn schreef:
20-05-2018 15:24
Danku.

Dit is toch jouw tweede of derde nick al?
Mijn tweede, maar ik heb er ook nooit 'n geheim van gemaakt dat ik elninjoo was. Redbulletje had ik al als allereerste nick in forumland (buiten viva) en daar wilde ik naar terug toen ik hier ooit 'n maandban had gehad en daardoor maandenlang was weggebleven.
Oh ok zo, geen idee verder maar wist wel dat je eerder onder E. schreef.
redbulletje schreef:
20-05-2018 15:33
Mijn tweede, maar ik heb er ook nooit 'n geheim van gemaakt dat ik elninjoo was. Redbulletje had ik al als allereerste nick in forumland (buiten viva) en daar wilde ik naar terug toen ik hier ooit 'n maandban had gehad en daardoor maandenlang was weggebleven.
Ik herken zelden forummers die van nick veranderen, maar bij jou was het overduidelijk. :proud:
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
20-05-2018 16:41
Ik herken zelden forummers die van nick veranderen, maar bij jou was het overduidelijk. :proud:
Toch duurde het ongeveer 2 weken voor ik voor 't eerst werd herkend. Ik deed mijn best om niet gelijk herkend te worden. Niet om onherkenbaar te blijven uiteraard, want daar post ik te herkenbaar voor, maar gewoon als lolletje voor mezelf ;-D
redbulletje schreef:
20-05-2018 15:21
Ik ben van het (heel af en toe) wisselen en toch herkenbaar blijven. Asterisken, streepjes en punten genoeg op de wereld toch. Eén keer heb ik het geprobeerd met een compleet andere nick en ik vond het echt helemaal niks. En het gezeik wat je ervan kreeg, mensen die gestaftband werden omdat ze per ongeluk LV schreven in plaats van FG. Dus voor mij geen nieuwe nick meer.
Het idee achter mijn nieuwe Nick was dat ik me dan minder aan zou trekken van mensen, maar het voelt vooral heel kunstmatig en dit plaatje glitterde ook niet goed, al is dat geen probleem meer.
redbulletje schreef:
20-05-2018 15:33
Ik dacht al dat je een zus van E kon zijn, maar nu toch de bevestiging dat je het bent :) .
vrouwjagersma schreef:
20-05-2018 19:05
Het idee achter mijn nieuwe Nick was dat ik me dan minder aan zou trekken van mensen, maar het voelt vooral heel kunstmatig en dit plaatje glitterde ook niet goed, al is dat geen probleem meer.
welke nick had jij dan eerst?
ruma1999 schreef:
20-05-2018 20:25
Ik dacht al dat je een zus van E kon zijn, maar nu toch de bevestiging dat je het bent :) .
haha, en ik heb deze nick toch al weer 'n jaar of 3 ofzo!
ruma1999 schreef:
20-05-2018 20:25
Zus van E??
Die houdt niet van siblings.

Gelukkig maar voor de niet-bestaande siblings dus. En voor Bulletje zelf natuurlijk.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
redbulletje schreef:
20-05-2018 22:10
haha, en ik heb deze nick toch al weer 'n jaar of 3 ofzo!
Heb ook eerst een andere nick gehad. Leentje (o.i.d. :$ ), maar ben een hele tijd nadat ik deze nick had niet meer actief geweest op dit forum (iets van een jaar of 3?). Nadat ik begin december FB vaarwel had gezegd, moest ik mijn tijd anders besteden en ben ik weer naar Viva-forum gekomen.
feow schreef:
20-05-2018 22:12
Zus van E??
Die houdt niet van siblings.

Gelukkig maar voor de niet-bestaande siblings dus. En voor Bulletje zelf natuurlijk.
Niet letterlijk dus, maar ik vond de schrijfstijl heel erg overeenkomen met wat ik me nog herinnerde van Elninjoo. En uiteraard de mening over kinderen iha en siblings in het bijzonder :proud:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven