Napraattopic deel 98
zaterdag 28 april 2018 om 21:50
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

maandag 21 mei 2018 om 01:24
Waarom? Iemand zegt hier wat en daar rageer ik op. Zou pas raar zijn als ik mijn reactie in dat topic zou schrijven. Daarbij volg ik het nauwelijks, dus geen idee wat wel en niet relevant zou zijn.fashionvictim schreef: ↑21-05-2018 01:22Oh, ja, klopt, ik vond inderdaad jullie reacties allemaal flauw, vooral omdat het dan in dit topic gedaan wordt. Zo kinderachtig.
Hier was het even grappig.
maandag 21 mei 2018 om 01:25
Ik vond het dus flauw. Vooral van degene die begon, maar ook van de meelopers.
Am Yisrael Chai!

maandag 21 mei 2018 om 01:26
Dat mag jij flauw vinden hoor.fashionvictim schreef: ↑21-05-2018 01:25Ik vond het dus flauw. Vooral van degene die begon, maar ook van de meelopers.
maandag 21 mei 2018 om 08:57
Ja klopt. Alleen in heel dooie uurtjes kom ik nog zoals nu. Het boeit me allemaal niet meer.
Meeschrijven in het Royal wedding topic is wel het actiefste wat ik het laatste jaar heb gedaan.
Er valt nooit meer wat te lachen en voor niets krijg je een ban/ waarschuwing.
Geen bijzonderheden
maandag 21 mei 2018 om 09:08

maandag 21 mei 2018 om 09:27
vrouwjagersma schreef: ↑21-05-2018 09:23Ik vind het al gauw te persoonlijk en ik hou niet zo van ruzie. Ik ben niet echt gemaakt voor een forum, maar ik heb verder ook weinig hobby's.

Ben het met je eens. Mensen vinden het vaak maar al te fijn om ergens massaal bovenop te duiken als je mening of opmerking een beetje afwijkt.
Na 23 opmerkingen over een verkeerd begrepen artikel snap ik het ook wel. En dan komt nummer 24 er nog vrolijk achteraan.

maandag 21 mei 2018 om 12:14
+1feow schreef: ↑20-05-2018 23:46Het maakt mij vaak helemaal niets uit of een topic echt is of niet.
Bij de grootste troltopic kunnen de leukste discussie ontstaan. Of lol. Of gezellig forummers.
Maar ik baal wel dat het dan gewist wordt wegens trollen. Stoort mij veel meer dan het leeghalen van een OP.
En ik vind het wel vervelend dat het felle niet goed meer kan. Omdat dat voor mij ook een basis was voor gezellig forummen, door de felle topics wist ik zo'n beetje wat ik aan sommigen had.
Iemand die alleen maar leuk en gezellig meebept is voor mij saai.
maandag 21 mei 2018 om 12:28
Ik ben hier al bijna 20 jaar (!!!!) maar ik ben nog nooit zo massaal kutwijverig benaderd als in de laatste maanden. Ik ben in die 20 jaar niet echt veranderd, if anything ben ik veel genuanceerder en milder en overall ouwemutseriger geworden maar voor mij is dit forum inmiddels veel vaker een onveilige shitplek waar ik gecyberbullied word dan leuk tijdverdrijf.Ana_Isabel2 schreef: ↑21-05-2018 09:27![]()
Ben het met je eens. Mensen vinden het vaak maar al te fijn om ergens massaal bovenop te duiken als je mening of opmerking een beetje afwijkt.
Na 23 opmerkingen over een verkeerd begrepen artikel snap ik het ook wel. En dan komt nummer 24 er nog vrolijk achteraan.
Ik blijf hier af en toe komen uit een soort nostalgie, jeugdsentiment, en omdat ik in die jaren om een aantal mensen ben gaan geven die ik anders nooit meer zou "spreken", maar ik denk steeds vaker aan eindelijk voor altijd stoppen. Ik heb wel vaker (ook lange) forumpauzes en ben er nu ook al heel erg weinig, maar ik wilde altijd mijn nick houden. Maar ik denk steeds vaker aan gewoon echt vertrekken, al is het ergens ook mijn eer te na om me weg te laten pesten.
Am Yisrael Chai!

maandag 21 mei 2018 om 12:33
Weet je wat me de laatste tijd nogal opvalt? De topics over ernstige relatieproblemen waarin er helemaal niet met elkaar wordt gesproken zijn heel vaak gestart door een Vlaming. Misschien maken Nederlanders meer openlijk ruzie terwijl Belgen jarenlang kunnen aanmodderen zonder een woord met elkaar te wisselen. Valt me gewoon op.

maandag 21 mei 2018 om 12:41
Ach jeetje FV..
Jouw reactie laat zien dat het hier echt niet " het is maar forummen" is en mensen wel degelijk hinder ervan ondervinden door uitlatingen van derden. Zeker als het stelselmatig lijkt te gebeuren.
Ik denk dat jij het meeste over je heen krijgt omdát je je juist niet wilt laten kennen en jouw
Visie en mening niet laat neersabelen.
Zoals ik in een eerder topic al aangaf, vind ik het knap dat je jouw mening of standpunt blijft uitleggen. Je stelt je in feite nóg kwetsbaarder op. Mensen die het dan nog niet met je eens zijn, maar zich dan wel beter in kunnen voelen in jouw situatie, zullen daar dan weer normaal op reageren. De groep die jij nu aanhaalt, zien deze opmerkingen weer om je proberen klem te praten of gebruiken het als stok om mee te slaan.
Die eerste groep wil ik mijzelf nog wel aan wijden. Die 2e pik ik er al snel uit en ga ik mijn standpunten niet meer aan verdedigen ( wat natuurlijk al een belachelijk woord is.)
Ik ben het niet altijd met je eens, maar jouw manier van standpunten brengen, zetten mij wel aan het denken. Ik zou het persoonlijk dan ook jammer vinden als je hier weg zou blijven.

Jouw reactie laat zien dat het hier echt niet " het is maar forummen" is en mensen wel degelijk hinder ervan ondervinden door uitlatingen van derden. Zeker als het stelselmatig lijkt te gebeuren.
Ik denk dat jij het meeste over je heen krijgt omdát je je juist niet wilt laten kennen en jouw
Visie en mening niet laat neersabelen.
Zoals ik in een eerder topic al aangaf, vind ik het knap dat je jouw mening of standpunt blijft uitleggen. Je stelt je in feite nóg kwetsbaarder op. Mensen die het dan nog niet met je eens zijn, maar zich dan wel beter in kunnen voelen in jouw situatie, zullen daar dan weer normaal op reageren. De groep die jij nu aanhaalt, zien deze opmerkingen weer om je proberen klem te praten of gebruiken het als stok om mee te slaan.
Die eerste groep wil ik mijzelf nog wel aan wijden. Die 2e pik ik er al snel uit en ga ik mijn standpunten niet meer aan verdedigen ( wat natuurlijk al een belachelijk woord is.)
Ik ben het niet altijd met je eens, maar jouw manier van standpunten brengen, zetten mij wel aan het denken. Ik zou het persoonlijk dan ook jammer vinden als je hier weg zou blijven.
maandag 21 mei 2018 om 13:42
thuis/alles-gaat-kapot/list_messages/410765

Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

maandag 21 mei 2018 om 13:47
Werkelijk?
De grap lijkt me wel klaar als ze er een keertje ingestrapt is en dat is ze.

maandag 21 mei 2018 om 13:49
overig/betrapttt/list_messages/410725
Toch raar dat viva dit topic prima vind.
Er zijn om minder redenen topics weggehaald.

maandag 21 mei 2018 om 13:52
Dan zal het wel niet gestaft zijn.8102 schreef: ↑21-05-2018 13:49overig/betrapttt/list_messages/410725

maandag 21 mei 2018 om 13:53
Laat ik dat vanochtend wel hebben gedaan met de vraag of dit mag/kan?
Wedden dat ik alleen commentaar krijg over staffen, niet over de inhoud van dit topic? Illegale bezigheid/stelen verkopen
anoniem_353805 wijzigde dit bericht op 21-05-2018 13:54
25.31% gewijzigd