Napraattopic deel 98
zaterdag 28 april 2018 om 21:50
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

dinsdag 22 mei 2018 om 20:32
Welnee. Ik zeg dat ik de tijdsgeest toen leuker vond, dat ik het beleid toen beter vond, dat ik de samenstelling van de groep toen prettiger vond en dat de algehele cultuur toen meer bij mij persoonlijk paste.
Dat zegt dus iets over mij, totaal niets over jou of wie dan ook.
Am Yisrael Chai!

dinsdag 22 mei 2018 om 20:32
Of er nou pus of maden uitkomen, boeiuh.

dinsdag 22 mei 2018 om 20:33
Ik ben niet aan het jammeren want het kan werkelijk waar niets schelen.
I march to the beat of my own drum.
![Happy :-]](./../../../smilies/77_happy.gif)
Ik benoem enkel een feitje. Dat mag toch in een slowchat topic?

Dat.fashionvictim schreef: ↑22-05-2018 20:32Welnee. Ik zeg dat ik de tijdsgeest toen leuker vond, dat ik het beleid toen beter vond, dat ik de samenstelling van de groep toen prettiger vond en dat de algehele cultuur toen meer bij mij persoonlijk paste.
Dat zegt dus iets over mij, totaal niets over jou of wie dan ook.
Geen bijzonderheden

dinsdag 22 mei 2018 om 20:34
blijfgewoonbianca schreef: ↑22-05-2018 20:20En zelfs al vindt iemand dat, dat de nieuwe lichting minder humor heeft, sneller op haar teentjes getrapt is, minder goed spelt, .... Wat dan nog ? Uitzonderingen bevestigen altijd de regel en zo. En het is ook maar een mening, he. Een persoonlijke voorkeur van iemand die je niet kent, waarschijnlijk ook nooit gaat kennen. Who cares ?
Je vroeg waarom, ik leg het je uit. En dan ben je er inderdaad vrij in om er niks van te vinden.

Je laat het, hoor.blijfgewoonbianca schreef: ↑22-05-2018 20:15Ja. Om mijn tiet-met-maden moest ook niet altijd iedereen lachen.
Ahhhhh, vraag eens " BGB , " tiet-met-maden" ? Wil je die eens plakken, alsjeblieft ? "
Am Yisrael Chai!
En zo is het maar net. Beetje moeite van beide partijen en dat probleem is opgelost.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 22 mei 2018 om 20:35
Maden spuiten er doorgaans niet uit, die kuipen.
Vriendelijk.
dinsdag 22 mei 2018 om 20:35
Wat ik wel beter vond aan de forummers van toen dat ze niet zo ontzettend hun best deden om elke uitspraak van mij dusdanig te verdraaien dat ik hoe dan ook altijd wel iemand expres beledigd zou hebben. Man, man, man, zit je erop ofzo? Je zou een kampioenschap moeten organiseren.
Am Yisrael Chai!

dinsdag 22 mei 2018 om 20:36
Ik kom (lees) hier langer dan je denkt.

Bij gevoelige posts kan je altijd veel reacties verwachten. Had iemand anders hier ook al gezegd trouwens.
anoniem_368737 wijzigde dit bericht op 22-05-2018 20:37
12.66% gewijzigd