Napraattopic deel 98
zaterdag 28 april 2018 om 21:50
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

dinsdag 22 mei 2018 om 21:26
Dat van die taalvaardigheid en de waardering van zuivere discussie herken ik dan weer wel van de begintijd van het internet. Ik forumde toen elders en dat ging er best pittig aan toe, maar dat waren altijd heel leuke scherpe discussies en in een ander topic vonden we elkaar dan weer in onze afkeer van de Kelly Family.
Nu voelen mensen zich aangesproken als ik iets anders vind dan zij en vinden ze ineens mijn bijdrage in een topic over vakanties op Gran Canaria ook stom omdat ik dan blijkbaar op hun lijstje met stomme mensen sta.
Nu voelen mensen zich aangesproken als ik iets anders vind dan zij en vinden ze ineens mijn bijdrage in een topic over vakanties op Gran Canaria ook stom omdat ik dan blijkbaar op hun lijstje met stomme mensen sta.

dinsdag 22 mei 2018 om 21:27
Dat zie ik ook niet zo. Al heb ik wel heel veel lol gehad hier. Maar het is minder leuk geworden. Niet alleen voor de mensen die hier al vanaf het eerste begin zitten.
dinsdag 22 mei 2018 om 21:27

dinsdag 22 mei 2018 om 21:28
Ja, snedig is het juiste woord. Staat nu een ban op als je snedig post.
Geen bijzonderheden
dinsdag 22 mei 2018 om 21:29
Nee ligt niet aan het volk maar aan de Chineesvrouwjagersma schreef: ↑22-05-2018 21:22Overal? Nee, een dorp in Oost-Groningen bood dapper weerstand. Ik maak me geen zorgen, kom de mensen hier niet aan hun foeyonghai.

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

dinsdag 22 mei 2018 om 21:29
Precies dit. En dan is dat stafje zoooo makkelijk om iemand te naaien.vrouwjagersma schreef: ↑22-05-2018 21:26Dat van die taalvaardigheid en de waardering van zuivere discussie herken ik dan weer wel van de begintijd van het internet. Ik forumde toen elders en dat ging er best pittig aan toe, maar dat waren altijd heel leuke scherpe discussies en in een ander topic vonden we elkaar dan weer in onze afkeer van de Kelly Family.

dinsdag 22 mei 2018 om 21:30
Ja, dat is logischer ook. Het is hard werken achter het luikje. Ik moet ook eerlijk zeggen dat alle leerlingen die ik in de klas heb (gehad) met ouders met een Chinees restaurant door hun ouders gestimuleerd werden vooral niet dat restaurant over te nemen, maar een zo moeilijk mogelijke studie te doen.
dinsdag 22 mei 2018 om 21:30
dinsdag 22 mei 2018 om 21:32
Dat laaste is dus zo'n beetje de trend, lijkt wel : als je pro -dit bent kun je ook niet lekker koken en zijn jouw verzonnen meisjesnamen ook stom. En je moet perse serieus zijn in elk topic. En newbees aanmoedigen en vooral op ze reageren ook al zou je niet weten wat je moest schrijven ( behalve iets als " hoor ik daar een lama .... " ) .vrouwjagersma schreef: ↑22-05-2018 21:26Dat van die taalvaardigheid en de waardering van zuivere discussie herken ik dan weer wel van de begintijd van het internet. Ik forumde toen elders en dat ging er best pittig aan toe, maar dat waren altijd heel leuke scherpe discussies en in een ander topic vonden we elkaar dan weer in onze afkeer van de Kelly Family.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

dinsdag 22 mei 2018 om 21:33
Maar voor snedigheden krijg je (juist) geen ban. Dus zijn dan de snedige forummers verdwenen en zijn wij, de niet snedige huidige forummers, overgebleven? En dit is dus ook niet aangevuld met nieuwe snedige forummers? Of waren de huidige forummers vroeger snediger dan nu?
dinsdag 22 mei 2018 om 21:33
Ja ook datblijfgewoonbianca schreef: ↑22-05-2018 21:32Dat laaste is dus zo'n beetje de trend, lijkt wel : als je pro -dit bent kun je ook niet lekker koken en zijn jouw verzonnen meisjesnamen ook stom. En je moet perse serieus zijn in elk topic. En newbees aanmoedigen en vooral op ze reageren ook al zou je niet weten wat je moest schrijven ( behalve iets als " hoor ik daar een lama .... " ) .

Geen bijzonderheden
dinsdag 22 mei 2018 om 21:35
Je vergist je. Mods zien (nav de klager achter de staf) snedigheden als “op de man”.shifty schreef: ↑22-05-2018 21:33Maar voor snedigheden krijg je (juist) geen ban. Dus zijn dan de snedige forummers verdwenen en zijn wij, de niet snedige huidige forummers, overgebleven? En dit is dus ook niet aangevuld met nieuwe snedige forummers? Of waren de huidige forummers vroeger snediger dan nu?
Geen bijzonderheden

dinsdag 22 mei 2018 om 21:35
Snedig wordt vaak een ban voor op de man.shifty schreef: ↑22-05-2018 21:33Maar voor snedigheden krijg je (juist) geen ban. Dus zijn dan de snedige forummers verdwenen en zijn wij, de niet snedige huidige forummers, overgebleven? En dit is dus ook niet aangevuld met nieuwe snedige forummers? Of waren de huidige forummers vroeger snediger dan nu?
De definitie van op de man schijnt dan weer lastig onder de knie te krijgen.
dinsdag 22 mei 2018 om 21:36
Joh, je krijgt wel een ban voor snedigheid.shifty schreef: ↑22-05-2018 21:33Maar voor snedigheden krijg je (juist) geen ban. Dus zijn dan de snedige forummers verdwenen en zijn wij, de niet snedige huidige forummers, overgebleven? En dit is dus ook niet aangevuld met nieuwe snedige forummers? Of waren de huidige forummers vroeger snediger dan nu?
Meds haar " patat met mayo " is een schoolvoorbeeld van snedigheid die met een ban werd bestraft.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.