Napraattopic deel 98

28-04-2018 21:50 3123 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
yasmijn schreef:
22-05-2018 21:18
Toen je nog niet mobiel kon forummen ben ik weleens eerder dan gepland naar huis gegaan om niets van de rel en de fun te missen :lol:
Woehahaha. Dat is best wel sneu eigenlijk.
Am Yisrael Chai!
Dat van die taalvaardigheid en de waardering van zuivere discussie herken ik dan weer wel van de begintijd van het internet. Ik forumde toen elders en dat ging er best pittig aan toe, maar dat waren altijd heel leuke scherpe discussies en in een ander topic vonden we elkaar dan weer in onze afkeer van de Kelly Family.
Nu voelen mensen zich aangesproken als ik iets anders vind dan zij en vinden ze ineens mijn bijdrage in een topic over vakanties op Gran Canaria ook stom omdat ik dan blijkbaar op hun lijstje met stomme mensen sta.
Nouschi schreef:
22-05-2018 21:23
Precies, deze had ik ook gelezen.

Dat lijkt me dus echt een briljant boek.
yasmijn schreef:
22-05-2018 21:25
Ik geloof niet dat dat zo was. We kenden elkaar gewoon beter. En zoals ik al zei: op maatschappij zaten FV en ik elkaar af te maken en op hetzelfde moment waren we op overig wijn aan het slempen en huilen van het lachen.
En dat is wat ik niet meer zie.
Dat zie ik ook niet zo. Al heb ik wel heel veel lol gehad hier. Maar het is minder leuk geworden. Niet alleen voor de mensen die hier al vanaf het eerste begin zitten.
Nouschi schreef:
22-05-2018 21:26
Dit klopt precies FV! Ik kwam ongeveer in 2006 en toen was het allemaal veel snediger. Een klein beetje zie je nu soms nog wel op een trashtopic van The Voice ofzo.
Snediger. Precies het juiste woord.
Am Yisrael Chai!
Moiren’ schreef:
22-05-2018 21:25
Dat waren Meds, jij en ik.
Heeft me een ban opgeleverd.
Jij bent the Queen of Bans.
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
22-05-2018 21:27
Jij bent the Queen of Bans.
Voor off topic.
Jij toen toch ook?
fashionvictim schreef:
Ja, snedig is het juiste woord. Staat nu een ban op als je snedig post.
Geen bijzonderheden
vrouwjagersma schreef:
22-05-2018 21:22
Overal? Nee, een dorp in Oost-Groningen bood dapper weerstand. Ik maak me geen zorgen, kom de mensen hier niet aan hun foeyonghai.
Nee ligt niet aan het volk maar aan de Chinees :mrgreen: Als zij met pensioen gaan is er niemand om de zaak over te nemen. Als er al een dochter of zoon voor te porren is willen ze hipperdepip ipv babi Pangang etc.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Rellen op Babybrabbel. En dan probeerden ze dat ook andersom te doen. Konden ze helemaal niet.
vrouwjagersma schreef:
Dat van die taalvaardigheid en de waardering van zuivere discussie herken ik dan weer wel van de begintijd van het internet. Ik forumde toen elders en dat ging er best pittig aan toe, maar dat waren altijd heel leuke scherpe discussies en in een ander topic vonden we elkaar dan weer in onze afkeer van de Kelly Family.
Nu voelen mensen zich aangesproken als ik iets anders vind dan zij en vinden ze ineens mijn bijdrage in een topic over vakanties op Gran Canaria ook stom omdat ik dan blijkbaar op hun lijstje met stomme mensen sta.
Precies dit. En dan is dat stafje zoooo makkelijk om iemand te naaien.
Nouschi schreef:
22-05-2018 21:29
Nee ligt niet aan het volk maar aan de Chinees :mrgreen: Als zij met pensioen gaan is er niemand om de zaak over te nemen. Als er al een dochter of zoon voor te porren is willen ze hipperdepip ipv babi Pangang etc.
Ja, dat is logischer ook. Het is hard werken achter het luikje. Ik moet ook eerlijk zeggen dat alle leerlingen die ik in de klas heb (gehad) met ouders met een Chinees restaurant door hun ouders gestimuleerd werden vooral niet dat restaurant over te nemen, maar een zo moeilijk mogelijke studie te doen.
Moiren’ schreef:
22-05-2018 21:28
Voor off topic.
Jij toen toch ook?
Ik sta alweer een tijdje droog, denk dat ik weer schoon ben.

Ach. Ingrijpen van de mods was onze eer te na. We losten zelf alles op. Denk dat de fossielen ook niet zoveel staffen.
Geen bijzonderheden
Star² schreef:
22-05-2018 21:29
Rellen op Babybrabbel. En dan probeerden ze dat ook andersom te doen. Konden ze helemaal niet.
Ja :proud:
Geen bijzonderheden
vrouwjagersma schreef:
Dat laaste is dus zo'n beetje de trend, lijkt wel : als je pro -dit bent kun je ook niet lekker koken en zijn jouw verzonnen meisjesnamen ook stom. En je moet perse serieus zijn in elk topic. En newbees aanmoedigen en vooral op ze reageren ook al zou je niet weten wat je moest schrijven ( behalve iets als " hoor ik daar een lama .... " ) .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
fashionvictim schreef:

Maar voor snedigheden krijg je (juist) geen ban. Dus zijn dan de snedige forummers verdwenen en zijn wij, de niet snedige huidige forummers, overgebleven? En dit is dus ook niet aangevuld met nieuwe snedige forummers? Of waren de huidige forummers vroeger snediger dan nu?
De trip down memorylane nog steeds bezig ?
blijfgewoonbianca schreef:
22-05-2018 21:32
Dat laaste is dus zo'n beetje de trend, lijkt wel : als je pro -dit bent kun je ook niet lekker koken en zijn jouw verzonnen meisjesnamen ook stom. En je moet perse serieus zijn in elk topic. En newbees aanmoedigen en vooral op ze reageren ook al zou je niet weten wat je moest schrijven ( behalve iets als " hoor ik daar een lama .... " ) .
Ja ook dat :proud:
Geen bijzonderheden
shifty schreef:
22-05-2018 21:33
Maar voor snedigheden krijg je (juist) geen ban. Dus zijn dan de snedige forummers verdwenen en zijn wij, de niet snedige huidige forummers, overgebleven? En dit is dus ook niet aangevuld met nieuwe snedige forummers? Of waren de huidige forummers vroeger snediger dan nu?
Je vergist je. Mods zien (nav de klager achter de staf) snedigheden als “op de man”.
Geen bijzonderheden
Ik vind het ook jammer dat het hier zo saai is geworden. Ik had in de begintijd dat ik hier kwam echt vaak moeten lachen en ging ook pagina's teruglezen de volgende dag, omdat ik niets wilde missen. Dat heb ik al lang niet meer.
Maar ik ben wel pas van na 2000.
Simitçi schreef:
De trip down memorylane nog steeds bezig ?
staat op repeat, dat krijg je op die leeftijd ;-D
Tjezus, wat vals
shifty schreef:
Snedig wordt vaak een ban voor op de man.
De definitie van op de man schijnt dan weer lastig onder de knie te krijgen.
Prachtig woord, snedig.
Snediger
Snedigheid
Snedigheden
Geen bijzonderheden
shifty schreef:
Joh, je krijgt wel een ban voor snedigheid.
Meds haar " patat met mayo " is een schoolvoorbeeld van snedigheid die met een ban werd bestraft.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
yasmijn schreef:
22-05-2018 21:35
Je vergist je. Mods zien (nav de klager achter de staf) snedigheden als “op de man”.
Ghe, dat zeg ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven