Napraattopic deel 98
zaterdag 28 april 2018 om 21:50
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

dinsdag 22 mei 2018 om 21:50
Maar ok inhoudelijk. Ik heb hier echt geleerd om buiten mijn eigen kaders te kijken zonder te veroordelen.blijfgewoonbianca schreef: ↑22-05-2018 21:47![]()
Het is heel goed geweest voor mijn taalvaardigheid.
Het was voor ons allemaal goed voor onze discussieskills, ons incasseringsvermogen, etc. Het was niet alleen enorm leuk, maar zeker ook heel leerzaam.
Ik vind het heel vaak dan dus eigenlijk heel zonde van de post.
Het jammere is dat ik die dan meestal ook niet meer kan reproduceren, dat gebeurt natuurlijk altijd precies als je spontaan zonder nadenken ineens een hele adremme grap maakt.
Am Yisrael Chai!

Zullen we een EMDR clubje starten?vrouwjagersma schreef: ↑22-05-2018 21:47Ja, ik heb daar echt buitensporige problemen mee, maar ik weet ook dat dat mijn afwijking is.

dinsdag 22 mei 2018 om 21:52
We halen dan iig het trauma er wat af.vrouwjagersma schreef: ↑22-05-2018 21:51Dit is volgens mij een aangeboren probleem, wellicht is lobotomie een betere oplossing?
Leuk he, blauwdrukken

dinsdag 22 mei 2018 om 21:52
Ik had dat dus net gewist, maar ik had net ook geschreven dat mijn schrijfvaardigheid enorm verbeterde. En mijn discussieskills. Maar ik hoorde de zure visgleuven al in de verte dus ik had het wijselijk maar weer gewistblijfgewoonbianca schreef: ↑22-05-2018 21:47![]()
Het is heel goed geweest voor mijn taalvaardigheid.
Het was voor ons allemaal goed voor onze discussieskills, ons incasseringsvermogen, etc. Het was niet alleen enorm leuk, maar zeker ook heel leerzaam.

Am Yisrael Chai!
dinsdag 22 mei 2018 om 21:53
Ik doe ook mee.
Onterechte waarschuwing of ban, brrrrrr.
Net als tentamenvragen die voor meer uitleg vatbaar zijn. Ik hoef geen 10 te halen, maar ik wil wel alleen maar terechte fouten hebben, niet fouten omdat de vraag verkeerd gesteld is.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
dinsdag 22 mei 2018 om 21:53
fashionvictim schreef: ↑22-05-2018 21:52Ik had dat dus net gewist, maar ik had net ook geschreven dat mijn schrijfvaardigheid enorm verbeterde. En mijn discussieskills. Maar ik hoorde de zure visgleuven al in de verte dus ik had het wijselijk maar weer gewist.

Geen bijzonderheden

dinsdag 22 mei 2018 om 21:55
Oja, die zijn ook kut! Daar liep ik op de pabo zo vaak op stuk. Geen goede vragen.
Tuurlijk kan dat. Ik zou het maar doen, voor je eigen veiligheid

Geen bijzonderheden
En nu is ze heel dichtbij.fashionvictim schreef: ↑22-05-2018 21:52Ik had dat dus net gewist, maar ik had net ook geschreven dat mijn schrijfvaardigheid enorm verbeterde. En mijn discussieskills. Maar ik hoorde de zure visgleuven al in de verte dus ik had het wijselijk maar weer gewist.

Ik heb een toe toe toeter, een zure visgleuf toeter X-D .
dinsdag 22 mei 2018 om 21:56
fashionvictim schreef: ↑22-05-2018 21:52Ik had dat dus net gewist, maar ik had net ook geschreven dat mijn schrijfvaardigheid enorm verbeterde. En mijn discussieskills. Maar ik hoorde de zure visgleuven al in de verte dus ik had het wijselijk maar weer gewist.

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

dinsdag 22 mei 2018 om 21:57
dinsdag 22 mei 2018 om 21:57

dinsdag 22 mei 2018 om 21:58
Maar jij gaat er dan van uit dat er überhaupt iemand aan de andere kant van de lijn zit die het een hol interesseert of er correct geforumd wordt? Dat Viva/Sanoma bezig is met een constructief goed lopend forum? Dat ze een beleid hebben wat gericht is op een inhoudelijk goed forum?
Ik zie aan de andere kant echt geen gesprekspartner. Het is niet alsof Viva/Sanoma nou inhoudelijk überhaupt iets vindt van het forum. Er zit daar elke dag een andere stageloper die iets moet doen met meldingen. Er is geen beleid wat gericht is op een duurzaam, toekomstbestendig, eerlijk en inhoudelijk forum. Als zij het al geen hol interesseert, wat heeft het dan voor zin om er iets van te vinden of om in gesprek te gaan?
dinsdag 22 mei 2018 om 21:58
Pasgemaaidgras.
Geen bijzonderheden

dinsdag 22 mei 2018 om 21:59
Kom hier pas een jaar of 12 dus tekort heb deze glorieuze tijden niet meegemaakt helaas. Maar wees gerust ik ben niet met het Libelle plebs mee gekomen

dinsdag 22 mei 2018 om 22:00

dinsdag 22 mei 2018 om 22:01

Ik zit te lachen om die verhalen terwijl ik er zelf niet eens bij ben geweest.
anoniem_361511 wijzigde dit bericht op 22-05-2018 22:01
22.86% gewijzigd