Vriend nog getrouwd
woensdag 23 mei 2018 om 08:12
Ik heb twee jaar een relatie met een man die nog getrouwd is (zijn vrouw en 3 kinderen wonen in een ander huis). Ik heb lang geleden aangegeven dat ik het heel vervelend vind dat hij getrouwd is. Ik wil een man die voor mij kiest. Ze schijnen met de scheiding bezig te zijn maar dit duurt al bijna een jaar. Ik heb er weinig vertrouwen in en voel me aan het lijntje gehouden. Wat moet ik doen?
anoniem_369946 wijzigde dit bericht op 23-05-2018 08:12
Reden: Spellingsfout
Reden: Spellingsfout
1.50% gewijzigd
woensdag 23 mei 2018 om 09:07
woensdag 23 mei 2018 om 09:19
Je weet helemaal niet of ze op die manier aan hem is gekomen. Misschien leerde ze hem pas kennen toen hij en zijn vrouw al apart woonden.
...
woensdag 23 mei 2018 om 09:22
Huh? Dus als je eenmaal kinderen hebt, kom je nooit meer aan een partner? Wat is dat nou weer voor een onzin. TO, ik herhaal mijn vragen nog maar eens: weet je ook waarom het zolang duurt? Hoe reageert hij als je het aankaart?yourlocalhero schreef: ↑23-05-2018 09:14Deze man heeft kids..hij zal nooit volledig enkel voor jou kiezen.
woensdag 23 mei 2018 om 09:23
In dat geval mag je toch aannemen dat ze langer dan een jaar in scheiding liggen. TO heeft 2 jaar een relatie met hem en ze liggen voor 1 jaar in scheiding. Het kan, maar erg aannemelijk is het niet.
woensdag 23 mei 2018 om 10:14
Je zult hem altijd moeten blijven delen is de boodschap hierachter.Roggenbrood schreef: ↑23-05-2018 09:22Huh? Dus als je eenmaal kinderen hebt, kom je nooit meer aan een partner? Wat is dat nou weer voor een onzin. TO, ik herhaal mijn vragen nog maar eens: weet je ook waarom het zolang duurt? Hoe reageert hij als je het aankaart?
woensdag 23 mei 2018 om 10:22
Wat houdt dat dan in, dat 'volledig en enkel kiezen'? Dat hij 24 uur per dag op haar lip zit?yourlocalhero schreef: ↑23-05-2018 09:14Deze man heeft kids..hij zal nooit volledig enkel voor jou kiezen.
Ik denk dat het huwelijk met die vrouw een groter probleem is dan het feit dat hij kinderen heeft. Dat valt wel te combineren lijkt me.
woensdag 23 mei 2018 om 10:28
Ik snap je punt wel, het kan veel langer duren omdat ze hun kinderen liever om zich heen houden wat ook zeer begrijpelijk is. Aan de andere kant zou ik ook geen partner willen die zijn kinderen laat stikken.yourlocalhero schreef: ↑23-05-2018 09:14Deze man heeft kids..hij zal nooit volledig enkel voor jou kiezen.
woensdag 23 mei 2018 om 10:43
Waar lees jij dat TO een jong blaadje is?
Ik vind het altijd zo gemakkelijk gezegd, dat je je vent op die manier weer kwijt raakt.
Ik ben zelf ook 'op die manier' aan mijn man gekomen, en de enige invloed die dat heeft op onze relatie is dat we er zorgvuldiger mee omspringen, omdat we weten dat het niet per definitie voor altijd is, al hebben we uiteraard wel die intentie.
Maar we denken beiden iig niet dat we op die manier elkaar weer kwijt zullen raken, want dan zouden we geen leven hebben en kun je beter niet in een relatie stappen.
Mijn eigen scheiding was trouwens op een maand rond, maar ken een aantal scheidingen die langer duurden, waar 1 van beiden geen compromis wil/kan sluiten, of waar veel geld en goederen te verdelen valt of waar familie zich te veel bemoeit...
Er kunnen zoveel redenen zijn anders dan 'hij eet van twee walletjes'.
woensdag 23 mei 2018 om 13:55
woensdag 23 mei 2018 om 14:46
wat dan weer raar is, is dat TO hier allemaal blijkbaar niets van afweet. Dat zijn toch zaken die je deelt met elkaar?
woensdag 23 mei 2018 om 15:02
Ik denk dat miekevm begrijpt wat ik bedoel.
Maar als ik bv kijk naar mijn ex en mijzelf...en daar op toevoegend de nieuwe partners daarin is duidelijk gecommuniceert dat de kids boven alles staan..en als een nieuwe partner dat niet kan accepteren daar ook al een probleem ontstaat.
woensdag 23 mei 2018 om 15:08
Hij was niet beschikbaar. Logisch ook dat hij dan niet 100% voor jou kan gaan.
Het is verstandiger om een vrijgezel als partner te zoeken, die heeft tenminste veel meer de mogelijkheid om voor jou te gaan dan iemand die al een ander heeft.
Als hij niet kan geven wat jij wil, dan heeft het ook geen zin om nog langer daarop te wachten.
En, er zijn genoeg mannen die wel kunnen bieden wat jij wil. Maar ik geef toe, het is wel heel erg saai om met een man te zijn waarbij je precies weet waar je aan toe bent. Die duidelijk laat weten voor jou te willen gaan. Daar zit geen spanning meer aan.
Het is verstandiger om een vrijgezel als partner te zoeken, die heeft tenminste veel meer de mogelijkheid om voor jou te gaan dan iemand die al een ander heeft.
Als hij niet kan geven wat jij wil, dan heeft het ook geen zin om nog langer daarop te wachten.
En, er zijn genoeg mannen die wel kunnen bieden wat jij wil. Maar ik geef toe, het is wel heel erg saai om met een man te zijn waarbij je precies weet waar je aan toe bent. Die duidelijk laat weten voor jou te willen gaan. Daar zit geen spanning meer aan.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
woensdag 23 mei 2018 om 15:36
Als die vrouw al in een ander huis woont, en je vriend heeft jou ook al bij haar geintroduceerd als ' nieuwe vriendin', dan lijkt me dit puur een juridische zaak.
En idd een scheiding kan soms een paar jaar duren, als het ingewikkeld is, en soms gaan partijen nog weer in hoger beroep enzo.
Wat is je probleem precies? Je wilt snel met hem trouwen? Of wil je dat hij je financieel gaat steunen?
En idd een scheiding kan soms een paar jaar duren, als het ingewikkeld is, en soms gaan partijen nog weer in hoger beroep enzo.
Wat is je probleem precies? Je wilt snel met hem trouwen? Of wil je dat hij je financieel gaat steunen?
woensdag 23 mei 2018 om 23:45
What he or she said.
woensdag 23 mei 2018 om 23:46
What he or she said.
donderdag 24 mei 2018 om 08:23
En het is niet eens haar ventviva-amber schreef: ↑23-05-2018 08:16Nooit iets beginnen met iemand die nog getrouwd is. Er komt werkelijk altijd gezeik van wanneer iemand het ene niet afsluit voor aan het andere t3 beginnen. Je vent is een slapjanus.
Maar helemaal mee eens
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"