Centraal Moderatortopic

29-12-2017 17:48 2932 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Algemene voorwaarden en de huisregels
http://www.viva.nl/algemene-voorwaarden ... els-forum/

Mededelingen van het Viva forum
http://forum.viva.nl/overig/moderator-m ... ges/181358

Beleidsmededelingen
http://forum.viva.nl/overig/beleidsmede ... ges/132231

Hoofdletters aanvragen
http://forum.viva.nl/overig/meldpunt-ho ... ges/172276

Het vorige deel van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/389527

Bantopic
http://forum.viva.nl/overig/bantopic/li ... 7#16543967

Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-98/list_messages/409246

Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233

Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603

Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Lucifermiauww schreef:
23-05-2018 17:48
Ja, graag ook op anoniem. Hier nog zo'n paniekkip of ze ons ook noemen op de napraat. :yes:
Ik las ook al lemming en schaap. Maar ik vind jouw toch echt meer een keizertamarin. :lips:
Ik heb al meerdere berichten van Spa voorbij zien komen. Hoe gaan jullie haar emailadres-probleem oplossen, anders dan haar te negeren?!
The eyes are useless when the mind is blind.
zazamaenade schreef:
23-05-2018 17:08
:D Nou in ieder geval geen 502 bad gateway. Jij blijft ook ?

Ja hoor, nog wel :D

-Katjies- schreef:
23-05-2018 17:43
Afbeelding
;-D
Tjezus, wat vals
sanjunipero schreef:
23-05-2018 17:55
Ik heb al meerdere berichten van Spa voorbij zien komen. Hoe gaan jullie haar emailadres-probleem oplossen, anders dan haar te negeren?!
Het valt ook niet mee hoor, 900 berichten handmatig verwijderen. Klik je op 'verwijder', krijg je weer zo'n schermpje 'weet u zeker dat u dit bericht wilt verwijderen?', en dan klik je natuurlijk een paar keer per ongeluk op 'nee' dus dan moet je de hele reut weer langs, ik geef het je te doen.
Head* schreef:
23-05-2018 17:53
Ik las ook al lemming en schaap. Maar ik vind jouw toch echt meer een keizertamarin. :lips:
Haha, nou misschien wel een mooie nieuwe nicknaam. :-D
-Katjies- schreef:
23-05-2018 17:43
Afbeelding
:rofl: :heart:
Lady*Voldemort schreef:
23-05-2018 17:31
Ook handig dat de geanonimiseerde nick blijft staan in de quotes, kunnen we tenminste nog googlen :D. En mijn oude nicks zijn nog steeds te loepen, sinds de grote verherbetersloping van inmiddels een jaar geleden. Ik neem aan dat daar allemaal niets meer aan te doen is, in het kader van de nieuwe privacywet?

Sorry hoor, maar ik moet even :rofl: :rofl: :rofl:

En voor het geval de pavlovmod weer dienst heeft: NEE, IK WIL NIET GEANONIMISEERD!!!!

Je durft wel.
Graag op anoniem. Mijn naam was al niet handig gekozen dus tijd voor een nieuwe.
Ik zou graag op anomiem willen of mij hier afmelden ivm privacy...
Ik was al even aan t twijfelen, maar dan toch maar mee.
Mods ik wil graag volledig onherleidbaar en onloepbaar op anoniem. Graag alle gegevens die jullie van deze account hebben gewist.
Mod,

Ik wil graag op anoniem.

Vaarwel,

Amant
popita schreef:
23-05-2018 17:23
Nooit meer ergens online gaan, nergens voor, dat is de enige manier mensen. Viva is slechts een speldenknopje in een grote oceaan. Privacy is een begrip uit een andere tijd. Wen er maar aan.

Inderdaad. En ik gok zo dat een aantal mensen die nu als lemmingen van het klif springen wél een Facebook-account en Whatsapp hebben, en ook toestemming hebben gegeven voor het elektronisch patiënten-dossier :facepalm:
nounou
Kunnen jullie het laster-topic van deze forummer verwijderen:
profile/370004/posts
zazamaenade schreef:
23-05-2018 19:21
Inderdaad. En ik gok zo dat een aantal mensen die nu als lemmingen van het klif springen wél een Facebook-account en Whatsapp hebben, en ook toestemming hebben gegeven voor het elektronisch patiënten-dossier :facepalm:
Kom op Zaza, ik heb je zo hoog zitten dat deze post me verbaast. Er is nogal een verschil tussen facebook en Whatsapp en een forum waar je sowieso al onder een nick schrijft.
Getipt om account te verwijderen? Is de pleuris uitgebroken?

Graag op anoniem en alles verwijderen dan maar.

Alvast bedankt.
Hallo,

Ik wil ook graag volledig onherleidbaar en onloepbaar op anoniem en graag alle gegevens die jullie van deze account hebben gewist.

Bedankt
Abigail__ schreef:
23-05-2018 19:24
Kunnen jullie het laster-topic van deze forummer verwijderen:
profile/370004/posts
Het topic is verwijderd.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
GenieInABottle schreef:
23-05-2018 19:28
Kom op Zaza, ik heb je zo hoog zitten dat deze post me verbaast. Er is nogal een verschil tussen facebook en Whatsapp en een forum waar je sowieso al onder een nick schrijft.
Wat ik bedoel : mensen slaan opeens aan op 'privacy', hollen achter elkaar aan als een dolle (gisteren was er blijkbaar nog niets aan de hand, maar de situatie was precies hetzelfde), maar Facebook, Whatsapp en Elektronisch patiëntendossier, waar veel meer en veel ernstiger zaken mee mis kunnen gaan, dat is geen probleem ? (dat weet ik natuurlijk niet, ik ken de mensen die 'op anoniem' willen niet)
Of begrijp ik je verkeerd ?
zazamaenade wijzigde dit bericht op 23-05-2018 19:52
2.99% gewijzigd
nounou
zazamaenade schreef:
23-05-2018 19:21
Want je account anonimiseren (en een nieuwe aanmaken) is vergelijkbaar met van een klif springen? :facepalm:
SallySpectra* schreef:
23-05-2018 19:51
Want je account anonimiseren (en een nieuwe aanmaken) is vergelijkbaar met van en klif springen? :facepalm:
Lemmingen-gedrag, spreekwoordelijk. Het blijkt/lijkt trouwens een fabel te zijn, volgens Quest (weer wat geleerd) : https://www.quest.nl/artikel/lemmingen- ... ltjeskrant

Afbeelding
nounou
zazamaenade schreef:
23-05-2018 19:56
Lemmingen-gedrag, spreekwoordelijk. Het blijkt/lijkt trouwens een fabel te zijn, volgens Quest (weer wat geleerd) : https://www.quest.nl/artikel/lemmingen- ... ltjeskrant
Dan nog is het geen sterke vergelijking. Met name ook omdat viva de zogenaamde privacywet gewoon helemaal verkeerd interpreteert. Dit nieuwe anonimiseringsbeleid heeft met de nieuwe privacywetgeving niets te maken; het is niets meer en niets minder dan een gekke oprisping. En als je toch al een keer wilde anonimiseren, dan maar beter nu je nog enigszins moeilijk loepbaar wordt.

Maar ik ga weer, anders heb ik straks direct een ban aan de nog brandschone broek :whistle:
Hallootjes

Ik wil ook graag op anoniem, ik wil dat mijn nickname wordt verwijderd en dat mijn berichten niet meer loepbaar zijn.

Dank!
SallySpectra* schreef:
23-05-2018 19:59
Dan nog is het geen sterke vergelijking. Met name ook omdat viva de zogenaamde privacywet gewoon helemaal verkeerd interpreteert. Dit nieuwe anonimiseringsbeleid heeft met de nieuwe privacywetgeving niets te maken; het is niets meer en niets minder dan een gekke oprisping. En als je toch al een keer wilde anonimiseren, dan maar beter nu je nog enigszins moeilijk loepbaar wordt.

Maar ik ga weer, anders heb ik straks direct een ban aan de nog brandschone broek :whistle:
Je kunt toch best zeggen dat je het onzin vindt ;-D Of had je wat grovers in gedachten ?
nounou
zazamaenade schreef:
23-05-2018 20:03
Je kunt toch best zeggen dat je het onzin vindt ;-D Of had je wat grovers in gedachten ?
Je mag hier toch niet discuzeuren?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven