Stamcafe XXXII

25-03-2018 21:08 1374 berichten
Klein stapje van Grand Canyon naar Brussel. Kleine wereldstad las ik ergens :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
LadyL0101 schreef:
23-05-2018 16:20
Even snel: Katjies, opwarmen van eten in de magnetron moet. Huishoudelijke hulp moet ook. En hulp bij zorg moet ook. Nee, jij kunt dat niet doen. Nee, echt niet.
Extra motivatie voor schoonmoeder om goed te oefenen met én zonder de fysio zodat ze snel alles weer zelf kan. Hup :whip: !

Die laatste is voor schoonmoeder hè, niet voor jou... :bigkiss:
O, maar ze doet ook 'alles' zelf hoor. Die extra motivatie heeft ze niet nodig. Ze moet eerder afgeremd worden. Voor je het weet forceert ze wat of ligt ze op de grond. Ze kan alleen te veel niet en dat wil ze nog niet in zien.
anoniem_350324 wijzigde dit bericht op 24-05-2018 09:39
42.81% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
LadyL0101 schreef:
23-05-2018 16:20
Even snel: Katjies, opwarmen van eten in de magnetron moet. Huishoudelijke hulp moet ook. En hulp bij zorg moet ook. Nee, jij kunt dat niet doen. Nee, echt niet.
Extra motivatie voor schoonmoeder om goed te oefenen met én zonder de fysio zodat ze snel alles weer zelf kan. Hup :whip: !

Die laatste is voor schoonmoeder hè, niet voor jou... :bigkiss:
Helemaal mee eens! Ik heb ook veel moeten leren delegeren en poot leren stijf houden en NEE dat dat kan ik niet aan dus doe ik NIET, JA ik zorg/organiseer wel dat het gedaan wordt.

Ennnn dank voor de duimen! Ik ben door de ballotage commissie en heb toestemming om mijn beleid voort te zetten :jump: (1 iemand die mij eruit wil keek heel groen. Ik was hem bijna een kotszakje gaan geven :biggrin: )
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Azarole schreef:
23-05-2018 16:55
Haha.. Meeste steden begreep ik :proud:
Huh? Waarom op vrijdag. Donderdag is toch doorsnee?
Oudblond schreef:
23-05-2018 17:33
Huh? Waarom op vrijdag. Donderdag is toch doorsnee?
Ik ben niet anders gewend dan vrijdagavond koopavond.
dolfje schreef:
23-05-2018 18:20
Ik ben niet anders gewend dan vrijdagavond koopavond.
Ohw. Maakt wederom duidelijk dat ik geen shopper ben ;-D
Stad waar ik vroeger woonde was het inderdaad vrijdag koopavond, huidige is het donderdag.
Fruitje ik vond het leuk om lezen dat je broer alleen met de trein naar je toe gekomen is. En dat je leert om hem stukje bij beetje losser te laten. Zo'n grote zus had ik ook wel willen hebben. En ook al werden jullie beiden 'gedwongen' in deze situatie: Hij boft en jij bent heel liefdevol. En ook erg leuk om lezen dat broer en vriend het zo goed kunnen vinden. Dat is prijsloos!
Oudblond schreef:
23-05-2018 18:44
Fruitje ik vond het leuk om lezen dat je broer alleen met de trein naar je toe gekomen is. En dat je leert om hem stukje bij beetje losser te laten. Zo'n grote zus had ik ook wel willen hebben. En ook al werden jullie beiden 'gedwongen' in deze situatie: Hij boft en jij bent heel liefdevol. En ook erg leuk om lezen dat broer en vriend het zo goed kunnen vinden. Dat is prijsloos!
Ik doe m’n best. Soms is het wat lastig, maar ik probeer hem zo goed mogelijk te steunen en mezelf daarin soms wat opzij te zetten.
Ben ook zo onwijs trots op hem, dat hij het durfde. Blij met vriend, die met het idee kwam.
klink top Fruitje,
Mijn lief is trots op me. Zo fijn!!!
Azarole schreef:
23-05-2018 19:42
Ik doe m’n best. Soms is het wat lastig, maar ik probeer hem zo goed mogelijk te steunen en mezelf daarin soms wat opzij te zetten.
Ben ook zo onwijs trots op hem, dat hij het durfde. Blij met vriend, die met het idee kwam.
Wat goed!
Voelde toch zomaar even als weekend vandaag, toch leuk dat het echte weekend ook alweer nadert :)
De reis ging naar Overijssel

Eens met wat (o.a.) Lady en Blonidie zeggen over grenzen en het grote loslaten.
Tzt zal ik mijn schoon/stief/gewoonouder(s) snel genoeg laten weten dat ik het zorg-gen ontbeer.
Voor mij duurt het weekend nog even want moet vandaag, morgen en zaterdag ook nog eens werken helaas.
Man en ik zijn al sinds 6.00 uur wakker :O
Vanmorgen bloed laten prikken. Deed meer zeer dan anders. Zelfs de plakker deed zeer toen ik 'm weghaalde. Ik kan nog zien waar hij zat. En mijn arm doet ook best nog pijn daar waar geprikt is. Andere keren had ik hier geen last van.

Volgens mij is mijn weekend nog niet volgepland, dus ik denk dat ik eens een dagje ga shoppen hier of daar. Das even geleden en ik kan wel wat nieuwe kleding gebruiken.
anoniem_350324 wijzigde dit bericht op 24-05-2018 09:59
74.07% gewijzigd
IDat is vroeg Dolfje!

Hier dacht ik handig te zijn en laat op kantoor te komen, zodat we de supporttijden kunnen hanteren. Blijkt dat m'n collega dat ook deed.
Niet m'n leuke collega helaas.
Mijn vakantiegeld is binnen :yes:
Dan ook maar uit eten dit weekend. Man en ik hebben ons 20 jaar samenwonen nog niet kunnen vieren.
Azarole schreef:
24-05-2018 09:50
IDat is vroeg Dolfje!

Hier dacht ik handig te zijn en laat op kantoor te komen, zodat we de supporttijden kunnen hanteren. Blijkt dat m'n collega dat ook deed.
Niet m'n leuke collega helaas.
Balen Aza!
-Katjies- schreef:
24-05-2018 10:02
Dan ook maar uit eten dit weekend. Man en ik hebben ons 20 jaar samenwonen nog niet kunnen vieren.
Gefeliciteerd Poesje!
Hier ook allemaal blije gezichten omwille van het vakantiegeld :lol: 't Mijne wordt rechtstreeks naar de keukenaannemer gestort :bye:
Maar even koffie want ik schiet niet op vandaag, ben niet vooruit te branden. Gelukkig 3 dagen weekend! En weinig plannen. Heerlijk. Beetje minder dat man wel werkt, maar ik vermaak me wel.
Gefeliciteerd Katjies!

Hier vandaag nog werken, dan ook weekend. Helaas vandaag wel een hele drukke dag met een deadline of 2,3. Wel vanavond onverwacht uit eten omdat ik onderweg naar het werk een poster van een foodfestival tegen kwam en man daar wel zin in bleek te hebben :yes:

Succes aan alle werkenden! En Oudblond, nog gefeliciteerd met het goede resultaat van gisteren :cheer2:
The owls are not what they seem
Hier geen uit eten plannen.
Oh wacht, jawel. Zaterdag met schoonouders.
Voor hun beide verjaardagen/Moeder- en Vaderdag ofzoiets.
Oh en volgende week is vriend jarig.
Normaal zou ik cadeaustress hebben, maar ik heb z'n cadeautje al weken binnen.
Want wat geef je iemand die alles al heeft en wat hij anders zelf toch wel koopt?
*grumble grumble*
Soms zou ik willen dat m'n collega eens wat beter z'n best deed.
-Katjies- schreef:
24-05-2018 10:02
Gefeliciteerd!
Man en ik gaan meestal iets doen op onze verjaardagen, vakantie,bioscoop, uit eten etc.
Maar ik heb nu wel een cadeau gevraagd nl een smartwatch. Ben benieuwd. Nog een paar weken wachten.

Wij moeten straks naar schoonouders en heb nog steeds hoofdpijn. En ik wacht op de pakketbezorger en moet zo even naar de winkels nog. Dus ik sla sporten over. Kan me daar niet toe zetten nu.
Leuk Dolfje, de dag zelf viert hij het voor familie (nouja, z'n oma komt en m'n broertje als het goed is), dag erna gaan we naar een festival (mijn cadeautje voor hem). Met mijn verjaardag zijn we inderdaad uti eten geweest.
Leuk naar een festival Aza!

Wij gaan onverwachts volgende week ook naar een festival. Iemand die we kennen had kaartjes gekregen voor een klus en die kan zelf niet dus wij mochten ze erg goedkoop overnemen .
De week erna gaan we al op vakantie, daar heb ik echt zin in. En als we daarvan terug zijn wil/ moet ik echt serieus iets aan de lijn gaan doen. Nu is het maar half half en gaat het dus niet goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven