Stamcafe XXXII

25-03-2018 21:08 1374 berichten
Klein stapje van Grand Canyon naar Brussel. Kleine wereldstad las ik ergens :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Fijn Blond een lekkere maaltijd, hoelang nog voor je weer kan koken?

Wauw Lady, heb jij zulke doortastende buren?

Gisteren bij de peut geweest en ik heb er zeker wat aan, we bespreken een terugkeerplan voor als de tijd daar is.
Voorlopig nog niet maar wel handig om er alvast over na te denken.

Vandaag een dagje met Dreum thuis, helaas regent het hier een beetje. We gaan zo maar tekenen ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Lilly: Planning is dat de keuken afgemonteerd wordt op 28 mei. Laten we hopen dat het leed dan ook geleden is!
Zo even pauze. Ik heb het gevoel alsof ik er al 10 uur op heb zitten. En het wordt weer een latertje vanavond. Koffie!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
16-05-2018 12:13
Lilly: Planning is dat de keuken afgemonteerd wordt op 28 mei. Laten we hopen dat het leed dan ook geleden is!
Zo even pauze. Ik heb het gevoel alsof ik er al 10 uur op heb zitten. En het wordt weer een latertje vanavond. Koffie!
:there:
Merci Lilly. Ik ben eindelijk thuis. 't gene waar ik zo tegenop zag is redelijk ok gegaan. Het vervelende is dat ik morgen gewoon weer vanaf vroeg aan de slag ben. De adrenaline die ik nu voel, helpt niet echt om snel te slapen. Het goede nieuws is dat ik na morgen 4 dagen weekend heb. Yeey. Of een beetje Yeey, want vrijdag wordt er vloer gestort in de keuken en op Pinkstermaandag (ik heb het 3 keer gecontroleerd maar dus echt) wordt de 'achterwand van de keuken gedaan'. Fijn dat de werken iets voor op schema gaan, scheelt stress in het project maar voor deze timing had ik niet gekozen (we hadden die hele keuken 1 maand eerder ingepland maar door gebrek aan tijd bij vaklui werd het dit).
Volgende week is ook nog heftig maar daarna denk ik dat de dingen weer een beetje normaal op het werk zijn en de week nadien heb ik ook opnieuw een niet kampeer huis als het goed is :jump:
Wat zal je blij zijn als het klaar is Oudblond !

Ik heb gewerkt en nog even langer dan gepland ook want er was een klus waar extra handjes voor nodig waren en ik had de tijd.
Net even een latte gedronken en crackers gegeten en dan ga ik dadelijk toch maar eventjes naar de sportschool.
Dan nog een dagje en weer lekker drie dagen weekend. Ik ben deze week weer zo ontzettend moe.
Zaterdag rijden we denk ik even naar de kust, dus moet ik morgen vast even boodschappen doen voor tot en met zondag want dan zijn de winkels hier in de buurt dicht.
Klein team vandaag, dus ik was wat langer op mijn werk. Morgen dan maar iets eerder dan normaal het weekend inluiden.
Goedemorgen :sun:

Blond, het klinkt allemaal erg stressvol, let je goed op jezelf?

Werkse nog even Watervrouw en Dolfje, veel plezier aan de kust, kunnen wij maandag ook nog wel even langs als we Dreum bij opa en oma hebben opgehaald.

Man is weer thuis :)
Heb mijn sport maar afgezegd want hij ligt in een soort van coma :P

Vandaag een rustige dag en morgen doen we een nachtje hotel, uit eten en een theatervoorstelling.
Ik heb een supermooie high waist spijkerkokerrok gekocht met een witte blouse met polkadots. Daarbij mijn rode peeptoes en mijn haar in een zijvlecht. Heb er zin in!

Kijkt er nog iemand naar de Royal wedding?
Ik wil/moet allerlei dingen doen maar kom nog niet op gang. Dus eigenlijk geen tijd daarvoor..
Las ergens een pleidooi van een Canadees om niet naar de royal wedding te kijken. Maar ja met een kijker minder wordt het evenement niet goedkoper natuurlijk (en ik woon niet in een kolonie/gemenebest). Heb indertijd met collega tijdens werktijd naar huwelijk William gekeken. :mrgreen:
Ik kijk ook niet, zie de foto's wel.

Net een marinade gemaakt van ras el hanout, zout, soja saus, rode peper, knoflook en sinaasappelsap en rasp.
De kip ligt te zwemmen tot ie vanavond in de oven mag.
Nieuw recept dus ben heel benieuwd.
Ik kijk toch :P
Wij zijn niet meer naar de kust gereden maar even naar de outlet. En ik heb de royal wedding opgenomen en kijk het nu.
Ik vond de bruiloft in alles geslaagd! Wat een heerlijke sprookjes tv!
De plannen hier zijn bijgeschaafd: we gaan morgen naar Maman want zowel man als ik hebben heel weinig puf. Veel te druk geweest dus vandaag echt pas op de plaats.
Goed zo Blond, even bijkomen.

Heb je nog wat gekocht Dolfje?
Lillybit schreef:
19-05-2018 11:41
Ik kijk ook niet, zie de foto's wel.

Net een marinade gemaakt van ras el hanout, zout, soja saus, rode peper, knoflook en sinaasappelsap en rasp.
De kip ligt te zwemmen tot ie vanavond in de oven mag.
Nieuw recept dus ben heel benieuwd.
Ik eet geen vlees meer, maar dit klinkt heerlijk. Zou de marinade ook smaken met iets vegetarisch?

Ik heb nog niks gezien van het koninklijke echtpaar. Zit er vandaag ook niet meer in denk ik.
Man is net terug uit Spanje. Hij heeft wat afgezien met zijn eigenwijze moeder. Ze komt morgen of overmorgen terug en we weten nog niet of er dan thuiszorg is. Ik had bijna wat geregeld, maar moest het afbreken omdat schoonmoeder absoluut geen thuiszorg wilde (niet nodig vond ze). Maar nu is het weekend en de thuiszorg weet morgen pas of er iemand beschikbaar is. We laten dinsdag zo snel mogelijk de huisarts langskomen om te kijken welke hulp ze nodig heeft.
anoniem_350324 wijzigde dit bericht op 24-05-2018 09:43
17.17% gewijzigd
Lillybit schreef:
19-05-2018 17:03
Goed zo Blond, even bijkomen.

Heb je nog wat gekocht Dolfje?
Nee helaas kon ik geen schoenen vinden en ik had geen zin om kleding te passen( had vanmorgen al twee shirtjes op Zalando besteld ;-D ).
Man is met 5 shirtjes van Esprit wel geslaagd.
Heb mijn to-do lijstje maar even uitgesteld naar maandag ofzo.

Zit ik uiteindelijk met uizending gemist zo'n anderhalf-twee uur bruidje te kijken kom ik net een samenvatting tegen https://www.youtube.com/watch?v=bkQo7IBhUiE had ik nog meer tijd kunnen hebben voor niks :P
Hallo! Is er nog iemand in het café?

Hier druk aan het werk. Over 2 weken ga ik met vakantie, en er moet nog zoveel af voor die tijd!! Maar heel even woggen mag vast wel. Over vakantie en vrije dagen enzo gesproken: heeft iemand Hunnie de laatste tijd nog gezien?

Hier een relaxt weekend gehad, een dagje naar de sauna geweest en lekker in de tuin gerommeld. Dus theoretisch zou ik moeten barsten van de energie... :@@: helaas. Nee.
The owls are not what they seem
Ik was het topic al kwijt. Nu was ik er dit weekend ook maar amper, maar toch. Hier een redelijk druk weekend achter de rug. Zondag lekker met broertje gebbq-ed!
En ik ben zooo trots op hem (en ik heb m'n overbezorgdheid aan de kant gezet). Hij is alleen met de trein naar de stad gekomen, ik heb hem opgehaald van het station. En broer en vriendlief samen zien is gewoon een feestje
Ik ben er ook. Was zondag terrassen en gisteren fietsen met man.
Net heel hard naar huis gefietst want het onweert hier maar de regen zet nog niet door.

Fijn Aza!
Ik heb over een paar weken ook vakantie en heb ook vandaag vast wat dingen voorbereid wat ik nog af wil hebben Lady.
Ik ben er ook weer even! Even pauze. Hier geen vakantie voor de boeg jammer genoeg. Ben er wel weer aan toe.
:shout: Zeg Konijntje, we zijn benieuwd hoe het met je nieuwe leven gaat! Met het lekkers en met de paarden enzo!
Heel fijn!

Moest natuurlijk ook weer de normale snapchat/nieuwe filters bij Messenger uitproberen met hem.
Fotos staan op fb, voor wie wil xD.

Maar ik maakte me een zorgen, eigenlijk nergens voor nodig, maar hij ging voor het eerst alleen met de trein. Hij kon het. (Dat wist ik natuurlijk al, maar dat loslaten hé)
Lieve grote zus ben je Aza.

Ik sta bijna stijf van de stress vandaag.
Morgen laat ik mijn bloed prikken, want moe ben ik altijd, maar nu is het tè. Het kan stress zijn, maar misschien is het wel een tekort van t één of ander.
Eerst even werken morgenvroeg. En na t bloedprikken naar mijn schoonmoeder want om 11 uur komt de thuiszorg kijken wat ze kunnen betekenen en een paar uur later komt de huisarts. En eigenlijk moet ik ook nog naar de stad om aquarelpapier voor mijn les vrijdag. Maar dat is niet haalbaar denk ik. Ik verzin wel iets..
Ik hoop dat ik bij mijn schoonmoeder nog wat kan doen aan de bewerking van de bruidsreportage.
Katje, ik doe mn best. Blijf het zwaar vinden. De balans tussen grote zus, vriendin (want zo ziet hij me), moederrol (waar mn pa me af en toe in duwt).

Lieverd, ga je altijd naar de winkel in veemarkt?
Dan kan ik m halen en eventueel ff droppen bij je? Kom van de week toch langs je dorp!
Succes morgen, trouwens!
Hopelijk wil schoonmoeder hulp accepteren.
Vanavond de hele avond bij schoonmoeders geweest. Ze wil aan haar lijf geen polonaise en huishoudelijke hulp hoeft ze ook niet want niemand mag ergens komen. Tafeltje dekje wil ze wel.
Wij willen veel voor haar doen, maar er zijn grenzen. Ik heb vanavond niet aan mijn reportage kunnen werken en dat gaat morgen ook niet lukken. En ik heb nog 3 andere opdrachten lopen. Naast alle hectiek op mijn werk en overwerken. Geen idee hoe ik het allemaal ga combineren en het nog een beetje leuk houden voor mezelf.

Die winkel inderdaad Aza. Maar ik hoop dat de huisarts er op tijd is en ik zelf kan gaan. Wil er wel even uit. Heb je tijd voor een bakkie in de stad morgen misschien? Later in de middag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven