Wat je niet hardop wilt zeggen

woensdag 23 mei 2018 om 21:06
Nee, mijn vorige relatie was weer geen succes. Blijkbaar lukt het me niet iets stabiels op te bouwen met iemand. Het gaat je geen fuck aan waardoor dat komt. Ja, ik weet dat ik nog geen kinderen heb, dat de klok begint te tikken, maar hou verdomme je bek met je 'je moet wel een beetje opschieten'. Stik erin met je kind, je huis, je langdurige relatie met een lamzak zonder ballen waar een loopse teef nog niet op af wil. Fuck jullie met je 'gelukkige' gezinnetjes. Ja, ik had ook al kinderen gewild maar nee, het is tot dusverre nog niet gelukt. Dat doet me pijn en ik denk er liever niet over na, dus misschien dat je t voortaan op kan brengen je bek te houden?
Dat een ieder die me met mijn neus op dit pijnlijke,maar mijzelf ook echt wel bekende feit moet drukken last mag krijgen van chronische nachtelijke anus-kramp.
Dat een ieder die me met mijn neus op dit pijnlijke,maar mijzelf ook echt wel bekende feit moet drukken last mag krijgen van chronische nachtelijke anus-kramp.
Verdeel en heers.
donderdag 24 mei 2018 om 13:10
Hallo fijne collega, het fenomeen flexwerken is al irritant genoeg zonder dat jij de godganse dag met je misthoornstem overal doorheen schalt en telefoongesprekken voert die ongeveer een uur duren en echt nergens over gaan (ja, dat daar heb ik een mening over, want ik word helaas gedwongen om mee te luisteren naar die gebakken lucht van je). Kan je in godsnaam nou eens een poosje je muil houden of die kuttelefoontjes van je ergens anders voeren, zodat ik me misschien kan concentreren op mijn werk - wat natuurlijk niet zo belangrijk is als dat van jou, snap ik, maar wat toch ook moet gebeuren?
Dank je.
Dank je.
Nothing happens for a reason

donderdag 24 mei 2018 om 13:57
Het is zo niet zakelijk/professioneel om je telefoonnummer en adres niet in je email handtekening te zetten. Of om geen mogelijkheid tot voicemail te laten of om geen out of office aan te zetten als je drie weken met vakantie bent. En jij denkt dat ik me het schompes blijf zoeken naar jouw gegevens en harder voor je ga lopen als je een keer meldt dat je je pak weer aan hebt ipv je zwembroek? Dacht het niet. Tijd genoeg aan jou verspild. Zoek het maar uit.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

donderdag 24 mei 2018 om 14:12
Achterlijke, domme, manipulatieve, sadistische, stomme trut!
Hoe durf je je ex man die ongelofelijk geweldig voor zijn kinderen zorgt zo te behandelen! Iedereen moet maar naar jou pijpen dansen en jij mag wel alles eruit kramen maar een ander moet kruipen voor jou. Hoe durf je om je nieuwste slachtoffer naar voren te duwen als "nieuwe papa" en hoe durf je om je kinderen te dwingen om ook papa te zeggen tegen dat gedrocht.
Maar wel blijven bedelen om geld! En als de vriendin van jouw ex ergens bij wil zijn dan mag dat niet maar dat gedrocht wel! Terwijl zij er al veel langer is en tenminste wel goed voor jullie kinderen zorgt! Je meet met twee maten en je denkt alleen maar om jezelf.
Hoe durf je je ex man die ongelofelijk geweldig voor zijn kinderen zorgt zo te behandelen! Iedereen moet maar naar jou pijpen dansen en jij mag wel alles eruit kramen maar een ander moet kruipen voor jou. Hoe durf je om je nieuwste slachtoffer naar voren te duwen als "nieuwe papa" en hoe durf je om je kinderen te dwingen om ook papa te zeggen tegen dat gedrocht.
Maar wel blijven bedelen om geld! En als de vriendin van jouw ex ergens bij wil zijn dan mag dat niet maar dat gedrocht wel! Terwijl zij er al veel langer is en tenminste wel goed voor jullie kinderen zorgt! Je meet met twee maten en je denkt alleen maar om jezelf.
donderdag 24 mei 2018 om 14:54
Blijf in heren's naam in fucking Portugal wonen zodat wij hier niet al vanaf september moeten aanhoren hoeveel weken, dagen, uren het nog is tot je op vakantie kan. En dan vanaf Juni weer moeten horen wat een kutvolk de Russen-Engelsen-Zweden-... wel niet zijn.
En zoek eens een leven in plaats van een hotel ... zorg dat je ook eens wat anders te vertellen hebt in plaats van dat eeuwige gezeur over de vakantie.
En zoek eens een leven in plaats van een hotel ... zorg dat je ook eens wat anders te vertellen hebt in plaats van dat eeuwige gezeur over de vakantie.
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.â€
donderdag 24 mei 2018 om 15:09
.belgali schreef: ↑24-05-2018 14:54Blijf in heren's naam in fucking Portugal wonen zodat wij hier niet al vanaf september moeten aanhoren hoeveel weken, dagen, uren het nog is tot je op vakantie kan. En dan vanaf Juni weer moeten horen wat een kutvolk de Russen-Engelsen-Zweden-... wel niet zijn.
euh.. sorry

Later is nu

donderdag 24 mei 2018 om 15:57
Wat heerlijk om in dit topic ook eens een lieve en positieve post te lezen

donderdag 24 mei 2018 om 16:16
Ben ik de enige die helemaal niks heeft met sport op TV? Ook EC en WK. Die of die heeft (weer) een gouden plak gewonnen. Het interesseert me allemaal geen moer. En ik erger me rot aan wielrenners. Zeker als het een wedstrijd is en wegen afgesloten zijn waardoor ik 10 minuten moet wachten voor ik de kruising over mag.
hondenmens wijzigde dit bericht op 24-05-2018 16:19
11.38% gewijzigd
donderdag 24 mei 2018 om 16:28
donderdag 24 mei 2018 om 17:37
Ik weet dat je vaker zou willen afspreken en ik vind het ook niet leuk van mezelf dat ik dat vaker afwimpel dan toezeg. Je bent een lieve vriendin met een goed hart en heel trouw aan je vriendschappen.
Maar vraag je jezelf nou echt nooit af waarom zoveel vriendschappen binnen een paar jaar stuklopen bij jou? Je zegt dat je te goed bent, en mensen je vaak teleurstellen omdat je niet terugkrijgt wat je geeft.
Ik snap het wel; je kunt je enorm opdringen en je dan misdragen en drama maken onder invloed. Gesprekken gaan meestal over jou, en als het even niet over jou gaat ga je om je heen of op je telefoon kijken. Daarbij vertel je ook zovaak hetzelfde, en praat je gewoon door als ik zeg dat ik het verhaal al ken. Word je aangesproken op dit gedrag, dan klap je dicht en doe je alsof je het niet hoort of is er een reden waarom dat aan een ander ligt. Met uitjes wil je altijd je zin doordrijven.
Je bedoelt het allemaal niet slecht maar het is zoooo vermoeiend. En ik zeg vaak nee, omdat als ik je een vinger geef, je mijn hele arm neemt.
En omdat je het nooit zou begrijpen als ik je dit vertel, hou ik vaak de boot af. Maar je bent me nog steeds lief, al moet ik je met mate tot me nemen.
Maar vraag je jezelf nou echt nooit af waarom zoveel vriendschappen binnen een paar jaar stuklopen bij jou? Je zegt dat je te goed bent, en mensen je vaak teleurstellen omdat je niet terugkrijgt wat je geeft.
Ik snap het wel; je kunt je enorm opdringen en je dan misdragen en drama maken onder invloed. Gesprekken gaan meestal over jou, en als het even niet over jou gaat ga je om je heen of op je telefoon kijken. Daarbij vertel je ook zovaak hetzelfde, en praat je gewoon door als ik zeg dat ik het verhaal al ken. Word je aangesproken op dit gedrag, dan klap je dicht en doe je alsof je het niet hoort of is er een reden waarom dat aan een ander ligt. Met uitjes wil je altijd je zin doordrijven.
Je bedoelt het allemaal niet slecht maar het is zoooo vermoeiend. En ik zeg vaak nee, omdat als ik je een vinger geef, je mijn hele arm neemt.
En omdat je het nooit zou begrijpen als ik je dit vertel, hou ik vaak de boot af. Maar je bent me nog steeds lief, al moet ik je met mate tot me nemen.

donderdag 24 mei 2018 om 19:33
Oeeeh. HahaHet-groepje schreef: ↑24-05-2018 19:30Ik moet letterlijk kwijlen als je binnenkomt. En ik weet echt niet meer waar we het over hebben gehad.

Zo knap?

donderdag 24 mei 2018 om 19:52
Ik zou er bijna een affaire voor mijn man voor regelen zodat ik hem eens zonder schuldgevoel kan bespringen. Niet. Normaal.