Wat je niet hardop wilt zeggen

19-05-2018 20:42 3036 berichten
Pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Alle reacties Link kopieren
Nee, mijn vorige relatie was weer geen succes. Blijkbaar lukt het me niet iets stabiels op te bouwen met iemand. Het gaat je geen fuck aan waardoor dat komt. Ja, ik weet dat ik nog geen kinderen heb, dat de klok begint te tikken, maar hou verdomme je bek met je 'je moet wel een beetje opschieten'. Stik erin met je kind, je huis, je langdurige relatie met een lamzak zonder ballen waar een loopse teef nog niet op af wil. Fuck jullie met je 'gelukkige' gezinnetjes. Ja, ik had ook al kinderen gewild maar nee, het is tot dusverre nog niet gelukt. Dat doet me pijn en ik denk er liever niet over na, dus misschien dat je t voortaan op kan brengen je bek te houden?

Dat een ieder die me met mijn neus op dit pijnlijke,maar mijzelf ook echt wel bekende feit moet drukken last mag krijgen van chronische nachtelijke anus-kramp.
Verdeel en heers.
Hallo fijne collega, het fenomeen flexwerken is al irritant genoeg zonder dat jij de godganse dag met je misthoornstem overal doorheen schalt en telefoongesprekken voert die ongeveer een uur duren en echt nergens over gaan (ja, dat daar heb ik een mening over, want ik word helaas gedwongen om mee te luisteren naar die gebakken lucht van je). Kan je in godsnaam nou eens een poosje je muil houden of die kuttelefoontjes van je ergens anders voeren, zodat ik me misschien kan concentreren op mijn werk - wat natuurlijk niet zo belangrijk is als dat van jou, snap ik, maar wat toch ook moet gebeuren?
Dank je.
Nothing happens for a reason
Mijn god, wat ben jij een domme MUTS
Later is nu
Ok: ik wil een vriend, samenwonen, niet alleen zijn...

(maar gescheiden en 3 kinderen in co-ouderschap en een rolstoel; zie het somber in)
aan de plaatselijke lidl.. K*T dat al het ijs voor vandaag op was, daar kunnen jullie niets aan doen, maar maak je personeel iets klantvriendelijker. Een cassiere die achter de kassa speelt met haar rode haar is geen gezicht ze had ook geen zin om vriendelijk te doen!
Waarom denken mensen die dichtbij mij staan dat ze werkelijk alles wat ze niet goed aan mij vinden maar als verbale kots over mij heen kunnen gooien?!! Zout op, ga een ander vervelen en laat mij met rust!

Zo lucht best op!
Het is zo niet zakelijk/professioneel om je telefoonnummer en adres niet in je email handtekening te zetten. Of om geen mogelijkheid tot voicemail te laten of om geen out of office aan te zetten als je drie weken met vakantie bent. En jij denkt dat ik me het schompes blijf zoeken naar jouw gegevens en harder voor je ga lopen als je een keer meldt dat je je pak weer aan hebt ipv je zwembroek? Dacht het niet. Tijd genoeg aan jou verspild. Zoek het maar uit.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Waarom hebben ze in vredesnaam de my little pony's tekenfilm vernieuwd??!!!!! Ik vind ze nu zo ontzettend lelijk! Ik wil de oude versie terug.
Wat is er toch veel ongezonde troep te koop in de supermarkt. De verse groente afdeling is misschien 1/30 van de hele winkel. En dan vinden we het raar dat mensen steeds dikker worden. Overheid doe er eens wat aan . Wakker worden!!
Het zijn verdomme stoelen mens! Ik heb je hond niet vermoord. Trut. Ik hoop dat jij eens iets verkeerd doet en je gelijke tegenkomt.
anoniem_676439a9cf5f4 wijzigde dit bericht op 24-05-2018 14:12
3.76% gewijzigd
Achterlijke, domme, manipulatieve, sadistische, stomme trut!
Hoe durf je je ex man die ongelofelijk geweldig voor zijn kinderen zorgt zo te behandelen! Iedereen moet maar naar jou pijpen dansen en jij mag wel alles eruit kramen maar een ander moet kruipen voor jou. Hoe durf je om je nieuwste slachtoffer naar voren te duwen als "nieuwe papa" en hoe durf je om je kinderen te dwingen om ook papa te zeggen tegen dat gedrocht.
Maar wel blijven bedelen om geld! En als de vriendin van jouw ex ergens bij wil zijn dan mag dat niet maar dat gedrocht wel! Terwijl zij er al veel langer is en tenminste wel goed voor jullie kinderen zorgt! Je meet met twee maten en je denkt alleen maar om jezelf.
Blijf in heren's naam in fucking Portugal wonen zodat wij hier niet al vanaf september moeten aanhoren hoeveel weken, dagen, uren het nog is tot je op vakantie kan. En dan vanaf Juni weer moeten horen wat een kutvolk de Russen-Engelsen-Zweden-... wel niet zijn.
En zoek eens een leven in plaats van een hotel ... zorg dat je ook eens wat anders te vertellen hebt in plaats van dat eeuwige gezeur over de vakantie.
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
belgali schreef:
24-05-2018 14:54
Blijf in heren's naam in fucking Portugal wonen zodat wij hier niet al vanaf september moeten aanhoren hoeveel weken, dagen, uren het nog is tot je op vakantie kan. En dan vanaf Juni weer moeten horen wat een kutvolk de Russen-Engelsen-Zweden-... wel niet zijn.
En zoek eens een leven in plaats van een hotel ... zorg dat je ook eens wat anders te vertellen hebt in plaats van dat eeuwige gezeur over de vakantie.
.
euh.. sorry :$
Later is nu
Je kent me niet en ik jou ook niet, maar toch was dat kleine beetje flirten voor mij een hoop waard. Ik zit allang zonder aandacht en het betekende zeker wat voor me. Bedankt. Mijn dag was meteen beter...
Madrid87 schreef:
24-05-2018 15:53
Je kent me niet en ik jou ook niet, maar toch was dat kleine beetje flirten voor mij een hoop waard. Ik zit allang zonder aandacht en het betekende zeker wat voor me. Bedankt. Mijn dag was meteen beter...
Wat heerlijk om in dit topic ook eens een lieve en positieve post te lezen :redrose:
Als jij mag appen achter het stuur en daardoor op mijn weghelft terecht komt dan mag ik best toeteren. Die middelvinger kreeg je er gratis bij.
Ik vind je aardig, maar dat betekent niet dat ik altijd zin heb om na werktijd af te spreken. Ik heb een relatie, hobby verplichtingen en behoefte aan rust momenten. Vaker dan 1x per twee weken heb ik gewoon geen zin in. En zelfs dat is veel.
Ben ik de enige die helemaal niks heeft met sport op TV? Ook EC en WK. Die of die heeft (weer) een gouden plak gewonnen. Het interesseert me allemaal geen moer. En ik erger me rot aan wielrenners. Zeker als het een wedstrijd is en wegen afgesloten zijn waardoor ik 10 minuten moet wachten voor ik de kruising over mag.
hondenmens wijzigde dit bericht op 24-05-2018 16:19
11.38% gewijzigd
100 dingen hebben en er 80 verkopen is beter dan 200 dingen hebben en er 80 verkopen....grrr....kl*teverspilling.
die ik wilde bestaat al...
Aan mijn lieve collega:
Ga godver eens werken aan je klantvriendelijkheid. Ik kan niet iedere keer jouw rotzooi bij klanten opruimen omdat je ze behandelt alsof ze dom zijn.
En stop daar alsjeblieft bij mij ook mee. Ik ben niet dom, dat heb ik je inmiddels al 20.000x bewezen.
Ik weet dat je vaker zou willen afspreken en ik vind het ook niet leuk van mezelf dat ik dat vaker afwimpel dan toezeg. Je bent een lieve vriendin met een goed hart en heel trouw aan je vriendschappen.

Maar vraag je jezelf nou echt nooit af waarom zoveel vriendschappen binnen een paar jaar stuklopen bij jou? Je zegt dat je te goed bent, en mensen je vaak teleurstellen omdat je niet terugkrijgt wat je geeft.

Ik snap het wel; je kunt je enorm opdringen en je dan misdragen en drama maken onder invloed. Gesprekken gaan meestal over jou, en als het even niet over jou gaat ga je om je heen of op je telefoon kijken. Daarbij vertel je ook zovaak hetzelfde, en praat je gewoon door als ik zeg dat ik het verhaal al ken. Word je aangesproken op dit gedrag, dan klap je dicht en doe je alsof je het niet hoort of is er een reden waarom dat aan een ander ligt. Met uitjes wil je altijd je zin doordrijven.

Je bedoelt het allemaal niet slecht maar het is zoooo vermoeiend. En ik zeg vaak nee, omdat als ik je een vinger geef, je mijn hele arm neemt.
En omdat je het nooit zou begrijpen als ik je dit vertel, hou ik vaak de boot af. Maar je bent me nog steeds lief, al moet ik je met mate tot me nemen.
Ik moet letterlijk kwijlen als je binnenkomt. En ik weet echt niet meer waar we het over hebben gehad.
Het-groepje schreef:
24-05-2018 19:30
Ik moet letterlijk kwijlen als je binnenkomt. En ik weet echt niet meer waar we het over hebben gehad.
Oeeeh. Haha :D

Zo knap?
Ik word nog eens een dikke sentimentele softie, potverdorie.
strikjemetstippels schreef:
24-05-2018 19:33
Oeeeh. Haha :D

Zo knap?

Ik zou er bijna een affaire voor mijn man voor regelen zodat ik hem eens zonder schuldgevoel kan bespringen. Niet. Normaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven