Napraattopic deel 99
donderdag 24 mei 2018 om 09:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 25 mei 2018 om 13:02
Dat gebeurt toch elke week, dat er een 'casus' van het forum geplukt wordt. Is echt niet nieuw.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 25 mei 2018 om 13:04
Gelukkig heb ik geen boeiend leven dus zullen ze over mij niets plaatsen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 25 mei 2018 om 13:04
Je hebt gelijk.ikBedoelHetGoed schreef: ↑25-05-2018 09:00Ik heb haar geloept. Volgens mij is het bericht echt. Helaas, zou ik haast zeggen.
vrijdag 25 mei 2018 om 13:37
vrijdag 25 mei 2018 om 14:07
Goed verhaal lekker kort.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-05-2018 14:13
Reden: quote verwijderd
Reden: quote verwijderd
86.55% gewijzigd
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 25 mei 2018 om 16:29
Hij heeft vast stiekem die oproep geplaatst voor dat erotische feest. Ik hoop niet dat ie nog in zijn proeftijd zit.
Ik hoef trouwens niet op anoniem en ik wil ook niet worden vergeten. Ik hoop dat jullie zelfs na mijn dood nog lang van mijn briljante uitspraken mogen genieten.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
vrijdag 25 mei 2018 om 16:37
MevrouwJack schreef: ↑25-05-2018 16:31En ze zijn allemaal zó betrokken bij jouw privacy dat ze je mailadres al die jaren hebben bewaard![]()
vrijdag 25 mei 2018 om 17:07
Tsss. Gewoon niks delen wat je IRL niet van je weten enz was het toch?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrijdag 25 mei 2018 om 17:11
That’s the spirit!viva-amber schreef: ↑25-05-2018 16:29Hij heeft vast stiekem die oproep geplaatst voor dat erotische feest. Ik hoop niet dat ie nog in zijn proeftijd zit.
Ik hoef trouwens niet op anoniem en ik wil ook niet worden vergeten. Ik hoop dat jullie zelfs na mijn dood nog lang van mijn briljante uitspraken mogen genieten.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
vrijdag 25 mei 2018 om 17:21
O, dat is rot.
Sorry S, ik had nog niet bijgelezen.
Bij mij is het verder andersom. Niemand weet iets van me, alleen jullie.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrijdag 25 mei 2018 om 17:34
Ja dat is zeker sneu.