Napraattopic deel 99
donderdag 24 mei 2018 om 09:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 26 mei 2018 om 11:30
Ja, echt leuk. Alleen het terugdenken hieraan bezorgd me weer een glimlach.*Labalade* schreef: ↑26-05-2018 08:37Oja goed idee! Gaan we even langs Xenos ofzo, hebben ze van die leuke opblaaszwembaddingen![]()
Trots kind en trotse ouders.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 26 mei 2018 om 11:31
zaterdag 26 mei 2018 om 11:39
Oh wat jammer. Naja wij maakten het hier tot ‘grootse’ feestmomenten. Tot en met het allereerste strikdiploma aan toe. Snap dat je er verder niets aan overgehouden hebt hoor. 
Grappig hoe gezinstradities ontstaan.
Grappig hoe gezinstradities ontstaan.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 26 mei 2018 om 11:46
Mijn moeder werkte al weer fulltime vanaf dat ik 8 was.
Niet uit luxe helaas.
Ik heb ook nooit echt zwemles gehad. We hadden wel schoolzwemmen maar dat was zonder diploma.
Ik werd toen ik een jaar of 10/11 was aangesproken door de badmeester.
Of ik wel even wilde komen afzwemmen die en die dag want hij was er wel aansprakelijk voor dat ik al jaren zonder diploma in het diepe zwom.
Dat is dan weer het leuke van opgroeien in een klein durp
Daar kon veel.
Niet uit luxe helaas.
Ik heb ook nooit echt zwemles gehad. We hadden wel schoolzwemmen maar dat was zonder diploma.
Ik werd toen ik een jaar of 10/11 was aangesproken door de badmeester.
Of ik wel even wilde komen afzwemmen die en die dag want hij was er wel aansprakelijk voor dat ik al jaren zonder diploma in het diepe zwom.
Dat is dan weer het leuke van opgroeien in een klein durp
zaterdag 26 mei 2018 om 11:49
zaterdag 26 mei 2018 om 11:51
Gewéldige man en badmeester en een goed voorbeeld van de kracht van een kleine gemeenschap.Pipistrello schreef: ↑26-05-2018 11:46Of ik wel even wilde komen afzwemmen die en die dag want hij was er wel aansprakelijk voor dat ik al jaren zonder diploma in het diepe zwom.
Dat is dan weer het leuke van opgroeien in een klein durpDaar kon veel.
zaterdag 26 mei 2018 om 14:00
Soms mag het wel even saai zijn.Grobbekuiken_ schreef: ↑26-05-2018 11:21Houdt het wel afwisselend, never a dul moment stel ik me zo voor.
zaterdag 26 mei 2018 om 14:09
Ook sneu: een jonge vader die zijn relatie probeert te redden omdat zijn vriendin een half jaar vreemdging en nu twijfels heeft. Hij gaat soms uit en flirt dan wat, wordt door de viva-hormonella’s uitgemaakt voor slechte vader.
dat is de omgekeerde arman, die maakt iedere vrouw die geen seks wil uit voor slechte echtgenoot
dat is de omgekeerde arman, die maakt iedere vrouw die geen seks wil uit voor slechte echtgenoot
zaterdag 26 mei 2018 om 14:15
Hij doet het bij mij altijd alleen ongevraagd.blijfgewoonbianca schreef: ↑24-05-2018 23:16O, de link naar de OP van Naarpraat doet het zoals gewoonlijk in een nieuw topic weer niet
![]()
Leuk trouwens, die extra traffic, maar het forum wordt er niet bepaald sneller op hiero.
zaterdag 26 mei 2018 om 14:16
S-Meds schreef: ↑26-05-2018 14:09Ook sneu: een jonge vader die zijn relatie probeert te redden omdat zijn vriendin een half jaar vreemdging en nu twijfels heeft. Hij gaat soms uit en flirt dan wat, wordt door de viva-hormonella’s uitgemaakt voor slechte vader.
Is flirten nu ook al de duivel?