Napraattopic deel 99

24-05-2018 09:06 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
*Labalade* schreef:
26-05-2018 08:37
Oja goed idee! Gaan we even langs Xenos ofzo, hebben ze van die leuke opblaaszwembaddingen :thumbsup:
Ja, echt leuk. Alleen het terugdenken hieraan bezorgd me weer een glimlach.
Trots kind en trotse ouders. :heart:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
26-05-2018 11:28
Dit; taart en zelfgekozen kleinigheidje, het is per slot van rekening feest!
Diploma’s haal je omdat ze gevierd worden!

Leuke dagen vond ik dat. :)
Wij reden op de terugweg langs de visboer voor een extra grote bak kibbeling. Geen idee waaruit dat ontstaan is.
Ik ging op de fiets naar het zwembad. Met mijn vriendinnetje want mijn moeder moest werken.
"Oh ja mooi" zei ze toen ik trots mijn A liet zien.

Niks aan over gehouden hoor :) Maar echt een leuke happening was het niet.
Oh wat jammer. Naja wij maakten het hier tot ‘grootse’ feestmomenten. Tot en met het allereerste strikdiploma aan toe. Snap dat je er verder niets aan overgehouden hebt hoor. :)

Grappig hoe gezinstradities ontstaan.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Wij kregen een A/B/C labeltje dat mijn moeder heel secuur op mijn badpakje naaide :heart:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Mijn moeder werkte al weer fulltime vanaf dat ik 8 was.
Niet uit luxe helaas.

Ik heb ook nooit echt zwemles gehad. We hadden wel schoolzwemmen maar dat was zonder diploma.
Ik werd toen ik een jaar of 10/11 was aangesproken door de badmeester.
Of ik wel even wilde komen afzwemmen die en die dag want hij was er wel aansprakelijk voor dat ik al jaren zonder diploma in het diepe zwom.

Dat is dan weer het leuke van opgroeien in een klein durp :heart: Daar kon veel.
Ik had bloemen bij me voor dochter, vond ze prachtig, en we zijn lekker wezen lunchen. Daarna heeft ze nog een cadeautje uitgezocht. Dolle boel dus :mrgreen:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hier ook altijd een cadeautje en een minifeestje.
Die opblaasbeesten zijn fantastisch, ik heb laatst nog een week lang bijna elke ochtend in een flamingo gedobberd en ik kan het van harte aanbevelen,
Pipistrello schreef:
26-05-2018 11:46
Of ik wel even wilde komen afzwemmen die en die dag want hij was er wel aansprakelijk voor dat ik al jaren zonder diploma in het diepe zwom.

Dat is dan weer het leuke van opgroeien in een klein durp :heart: Daar kon veel.
Gewéldige man en badmeester en een goed voorbeeld van de kracht van een kleine gemeenschap.
Dat deed de ouderwetse badmeester bij ons ook altijd (tot twee jaar geleden, toen werd hij wegbezuinigd): kinderen van weinig kapitaalkrachtige ouders/ouders die geen idee hadden van het bestaan van zwemles deed hij er even bij. Zo mooi vond ik dat.
Oudblond schreef:
26-05-2018 11:43
Wij kregen een A/B/C labeltje dat mijn moeder heel secuur op mijn badpakje naaide :heart:

O ja!
Oudblond schreef:
26-05-2018 11:43

Jaaa! Die had ik ook! Echt trots mee.
I wanna live my life with the volume full!
Wat is dat toch met die studenten? Help mij afstuderen, redigeer gratis mijn thesis, doe even mijn onderzoek...
Oudblond schreef:
26-05-2018 13:55
Wat is dat toch met die studenten? Help mij afstuderen, redigeer gratis mijn thesis, doe even mijn onderzoek...
de jeugd van tegenwoordig is lui en dom
vroeger was ALLES beter
S-Meds schreef:
26-05-2018 13:57
de jeugd van tegenwoordig is lui en dom
En wij oudjes kort door de bocht. Ik merk dat ik steeds minder geduld met dat gedrag heb.
Grobbekuiken_ schreef:
26-05-2018 11:21
Houdt het wel afwisselend, never a dul moment stel ik me zo voor.
Soms mag het wel even saai zijn.
S-Meds schreef:
26-05-2018 13:58
vroeger was ALLES beter
Correct
Oudblond schreef:
En wij oudjes kort door de bocht. Ik merk dat ik steeds minder geduld met dat gedrag heb.
Eensch
Oudblond schreef:
en terecht. we hebben niet het eeuwige leven dus meteen OPTREDEN tegen dat tuig
Met aan uw linkerzijde: De laan der memorie.
Ook sneu: een jonge vader die zijn relatie probeert te redden omdat zijn vriendin een half jaar vreemdging en nu twijfels heeft. Hij gaat soms uit en flirt dan wat, wordt door de viva-hormonella’s uitgemaakt voor slechte vader.

dat is de omgekeerde arman, die maakt iedere vrouw die geen seks wil uit voor slechte echtgenoot
Zo voorspelbaar.
blijfgewoonbianca schreef:
24-05-2018 23:16
O, de link naar de OP van Naarpraat doet het zoals gewoonlijk in een nieuw topic weer niet
:bonk:
Hij doet het bij mij altijd alleen ongevraagd.

Leuk trouwens, die extra traffic, maar het forum wordt er niet bepaald sneller op hiero.
S-Meds schreef:
26-05-2018 14:09
Ook sneu: een jonge vader die zijn relatie probeert te redden omdat zijn vriendin een half jaar vreemdging en nu twijfels heeft. Hij gaat soms uit en flirt dan wat, wordt door de viva-hormonella’s uitgemaakt voor slechte vader.

dat is de omgekeerde arman, die maakt iedere vrouw die geen seks wil uit voor slechte echtgenoot

Is flirten nu ook al de duivel?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven