F1/Max Verstappen Part 3

zondag 9 juli 2017 om 20:26
Deel 3 alweer. Nieuw topic, nieuwe kansen!
Is de pech voor Max vanaf nu verleden tijd?
Blijft het een strijd tussen alleen Hamilton en Vettel?
Of kunnen anderen zich nog in die strijd mengen? Bottas, Ricciardo misschien?
Hoe gaat dit jaars Silly Season eruit zien?
Kortom, het F1-topic over alles wat er maar mee te maken heeft!

Is de pech voor Max vanaf nu verleden tijd?
Blijft het een strijd tussen alleen Hamilton en Vettel?
Of kunnen anderen zich nog in die strijd mengen? Bottas, Ricciardo misschien?
Hoe gaat dit jaars Silly Season eruit zien?
Kortom, het F1-topic over alles wat er maar mee te maken heeft!

zondag 27 mei 2018 om 16:36
MevrouwJack schreef: ↑27-05-2018 14:59Klaar ervoor? Ik heb er een hard hoofd in hele goede hoop vandaag
Het gaat vast regenen, 30x de safetycar en Max weet er vast wel ergens langs te sneaken.
Er rijden er nog 19 en geen SC tot nu toe. Rare race dit

zondag 27 mei 2018 om 16:49
Maldonado

zondag 27 mei 2018 om 17:06
Annapicobella schreef: ↑27-05-2018 16:58Zo....kan ik nu mijn jacht weer de haven uit laten varen. Het was me weer een genoegen![]()
Ja je zag er beeldig uit op je zonnedek!

zondag 27 mei 2018 om 19:57
Zagen jullie Charlene een nep slok nemen?
Ze wilde niet maar door aandringen zette ze de fles aan haar mond maar wel zo dat er geen slok uit kwam.
Leuk voor Ric dat hij gewonnen heeft! Ik hoop voor hem dat hij een aanbod krijgt van Mercedes......Volgens mij zal hij het beter doen dan Bottas en ik heb zo'n vermoeden dat het contract van Bottas niet verlengt zal worden bij Mercedes.
Ze wilde niet maar door aandringen zette ze de fles aan haar mond maar wel zo dat er geen slok uit kwam.
Leuk voor Ric dat hij gewonnen heeft! Ik hoop voor hem dat hij een aanbod krijgt van Mercedes......Volgens mij zal hij het beter doen dan Bottas en ik heb zo'n vermoeden dat het contract van Bottas niet verlengt zal worden bij Mercedes.