trio

28-05-2018 10:24 20 berichten
ik heb al maanden een chat affaire met een getrouwde man. sturen pikante foto's naar mekaar, flirten.
Ik weet dat dit niet ok is maar dat is mijn vraag niet .

binnenkort zien we mekaar in het echt. dit gebeurde al eerder maar buiten wat aanrakingen gebeurde nooit iets.
Nu vroeg hij me of ik open stond voor een trio. Hij kende een vrouw die dat zou willen.

ik dacht ergens dat ik iets voor hem betekende, maar als hij zoiets vraagt, kan ik er dan wss van uitgaan dat het hem enkel om de sex te doen is ?
Alle reacties Link kopieren
ja
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Ja
Nee, ik denk dat hij echt heel veel om je geeft.
Je chat erotisch en deelt pikante foto’s met een getrouwde man die je amper kent. Ja natuurlijk is het hem alleen maar om de seks te doen, jou toch ook neem ik aan?
Ja, wat anders?
ik geef mn bek ook maar een douw
hij verhoudt dit topic tot je andere topic??
Dit gaat om P., uit je andere topic?

Waarom zou het ergens anders over gaan dan alleen seks? Jullie zijn beide getrouwd.
Ja
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Nee, jij bent er voor de ware liefde!
getrouwde mannen zoeken wel vaker geil contact met andere vrouwen om vervolgens hun eigen vrouw te verlaten en met die ander heel gelukkig en oud te worden.

Oh nee. Toch niet.
Ja deze man is alleen maar uit op seks. Als jij wel meer voor hem voelt zou ik er per direct mee stoppen om jezelf een gebroken hart te besparen
I’m all about the fairytail baby
Ik heb even je vorige topic gelezen en lees dat jullie goede vrienden zijn, jij verliefd bent op hem en hij ook gevoelens heeft voor jou? Als dat echt zo was zouden jullie gesprekken niet alleen over seks gaan maar ook over hoe lief en leuk jullie elkaar vinden. En dan zou hij alleen seks met jou willen en niet gelijk een trio. Stop ermee, dit loopt uit in een gebroken hart. Voor jou, en als het uitkomt ook voor je man en voor de vrouw van je minnaar.
I’m all about the fairytail baby
wil je de trio of wil je de trio niet? dat mis ik nog in je OP
Nee dit is nou echt een goed voorbeeld van ware liefde.
De volgende vraag die hij je gaat stellen is of je alsjeblieft met hem wil trouwen, echt hoor!
1978 is het geboortejaar van je moeder?
Wat een treurnis... werkelijk..
Nou ja.. dat dus..
Het gaat hem puur om de seks.
Die Trio? Is dat met zijn eigen vrouw erbij of met jouw man erbij?
Of is die 3de persoon een andere vrouw waar hij ook zo mee aan het chatten is?
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alleen voor de sex. Als het hem om jou te doen was had hij alleen met jou afgesproken. Jullie hebben niet eens samen sex gehad en dan al een trio?

De andere vrouw is ws een vrouw waar hij ook mee appt naast zijn vrouw en naast jou. Zet hem uit je hoofd, hij maakt misbruik van je! Hier zit geen toekomst in.

En....ga bij je man weg. Appen gaat al ver maar bewust afspreken als je gevoelens hebt voor iemand gaat te ver.
Je kunt zelf echt het antwoord niet bedenken? Bijzonder zeg.
Hoe naïef kun je zijn.
Ach arme TO. Jij bent straks je sexchatmaatje kwijt en daarnaast ook nog je man.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven