trio
maandag 28 mei 2018 om 10:24
ik heb al maanden een chat affaire met een getrouwde man. sturen pikante foto's naar mekaar, flirten.
Ik weet dat dit niet ok is maar dat is mijn vraag niet .
binnenkort zien we mekaar in het echt. dit gebeurde al eerder maar buiten wat aanrakingen gebeurde nooit iets.
Nu vroeg hij me of ik open stond voor een trio. Hij kende een vrouw die dat zou willen.
ik dacht ergens dat ik iets voor hem betekende, maar als hij zoiets vraagt, kan ik er dan wss van uitgaan dat het hem enkel om de sex te doen is ?
Ik weet dat dit niet ok is maar dat is mijn vraag niet .
binnenkort zien we mekaar in het echt. dit gebeurde al eerder maar buiten wat aanrakingen gebeurde nooit iets.
Nu vroeg hij me of ik open stond voor een trio. Hij kende een vrouw die dat zou willen.
ik dacht ergens dat ik iets voor hem betekende, maar als hij zoiets vraagt, kan ik er dan wss van uitgaan dat het hem enkel om de sex te doen is ?
maandag 28 mei 2018 om 11:14
Ik heb even je vorige topic gelezen en lees dat jullie goede vrienden zijn, jij verliefd bent op hem en hij ook gevoelens heeft voor jou? Als dat echt zo was zouden jullie gesprekken niet alleen over seks gaan maar ook over hoe lief en leuk jullie elkaar vinden. En dan zou hij alleen seks met jou willen en niet gelijk een trio. Stop ermee, dit loopt uit in een gebroken hart. Voor jou, en als het uitkomt ook voor je man en voor de vrouw van je minnaar.
I’m all about the fairytail baby
maandag 28 mei 2018 om 13:52
maandag 28 mei 2018 om 15:49
Alleen voor de sex. Als het hem om jou te doen was had hij alleen met jou afgesproken. Jullie hebben niet eens samen sex gehad en dan al een trio?
De andere vrouw is ws een vrouw waar hij ook mee appt naast zijn vrouw en naast jou. Zet hem uit je hoofd, hij maakt misbruik van je! Hier zit geen toekomst in.
En....ga bij je man weg. Appen gaat al ver maar bewust afspreken als je gevoelens hebt voor iemand gaat te ver.
De andere vrouw is ws een vrouw waar hij ook mee appt naast zijn vrouw en naast jou. Zet hem uit je hoofd, hij maakt misbruik van je! Hier zit geen toekomst in.
En....ga bij je man weg. Appen gaat al ver maar bewust afspreken als je gevoelens hebt voor iemand gaat te ver.