zoals velen hier 1 maart aangifte gedaan, 15 maart vastgesteld, en vandaag bericht in mijn belastingdienst dat de definitieve aanslag per 27-05 verzonden is.
zoals velen hier 1 maart aangifte gedaan, 15 maart vastgesteld, en vandaag bericht in mijn belastingdienst dat de definitieve aanslag per 27-05 verzonden is.
Is je inkomen niet veranderd?
Hier ook1 maart aangifte, 15 maart vastgesteld, en sindsdien doodstil
Is de datum bij jou inkomen wel veranderd??
Anoniem_339707
dinsdag 29 mei 2018 om 09:31
26 mei per post een voorlopige aanslag. 15 maart en 2 mei vaststelling inkomen en gister gebeld (toen kon ze niets zeggen). Aangifte 4 maart gedaan, partner eind april definitieve aanslag.
26 mei per post een voorlopige aanslag. 15 maart en 2 mei vaststelling inkomen en gister gebeld (toen kon ze niets zeggen). Aangifte 4 maart gedaan, partner eind april definitieve aanslag.
Je moet bij die 26 mei 10 dagen optellen dan heb je de brief enzo. Aan de telefoon kunnen ze alleen zien als de brief weg is en de betaling
Je moet bij die 26 mei 10 dagen optellen dan heb je de brief enzo. Aan de telefoon kunnen ze alleen zien als de brief weg is en de betaling
Binnen 10 werkdagen volgens de twitter site van de Belastingdienst. Bovendien gebruiken zij Sandd als postbezorger en Sandd bezorgt alleen op de dinsdag en vrijdag.
Hier zelf op 10 april aangifte gedaan over 2016 (jaar aanschaf woning) en 2017.
2016 nog niets veranderd bij vaststelling inkomen.
2017 inkomen vastgesteld op 17-5-2018 aan de hand van de definitieve aanslag, 25-5-2018 definitieve aanslag verzonden per post volgens mijnbelastingdienst.nl. Nog geen bericht in Mijn Overheid. Vandaag (dinsdag, postbezorgdag Sandd) brievenbus bekijken of er al een blauwe enveloppe in ligt, anders vrijdag weer de kans op blauwe enveloppe in de bus. Vorige week gebeld naar de belastingdienst en volgens de dame is de dagtekening voor de aanslag van 2017 2 juni (komende zaterdag)
Anoniem_332305
dinsdag 29 mei 2018 om 10:46
Aangifte gedaan ergens eind maart. Vorige week 25-5 bericht met dagtekening ook 25-5. Gisteren 28-5 het geld binnen.
anoniem_332305 wijzigde dit bericht op 29-05-2018 10:48
Ik zie het vanzelf wel verschijnen.
Omdat ze vorig jaar zo vroeg waren keek ik toevallig op dit forum.
Was al bang dat ze de mist in waren gegaan met de aangiften van 01-03, maar dat is niet zo.
Zijn ze nog ruim op tijd!
Oke, dankje...
Ik hoop dat het vandaag bij de post zit, want meestal is er eerst een digitale beschikbaar maar nu niet het geval.... Daardoor dus kan ik helaas de dagtekening niet zien
Binnen 10 werkdagen volgens de twitter site van de Belastingdienst. Bovendien gebruiken zij Sandd als postbezorger en Sandd bezorgt alleen op de dinsdag en vrijdag.
Hier zelf op 10 april aangifte gedaan over 2016 (jaar aanschaf woning) en 2017.
2016 nog niets veranderd bij vaststelling inkomen.
2017 inkomen vastgesteld op 17-5-2018 aan de hand van de definitieve aanslag, 25-5-2018 definitieve aanslag verzonden per post volgens mijnbelastingdienst.nl. Nog geen bericht in Mijn Overheid. Vandaag (dinsdag, postbezorgdag Sandd) brievenbus bekijken of er al een blauwe enveloppe in ligt, anders vrijdag weer de kans op blauwe enveloppe in de bus. Vorige week gebeld naar de belastingdienst en volgens de dame is de dagtekening voor de aanslag van 2017 2 juni (komende zaterdag)
Nee op 23 mei was de datum vaststelling gewijzigd van 18 april voorlopig naar 17 mei definitief en afgelopen vrijdag de 25e stond er ineens dat de brief per post was verzonden op de 25e.
Maar voor 2016 nog geen verandering en dat is de grote aangifte met 5K teruggave
Wij wachten ook nog steeds.. oja manlief heeft wel de voorlopige aangifte van volgend jaar binnen......... ff serieus! Daar zijn ze wel op tijd mee
1-3 aangifte
15-3 vastgestelde inkomen