Geld & Recht alle pijlers

Algemeen Belasting Teruggave Topic

02-05-2016 10:21 2546 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vroeg me af of iemand hier op het forum al belasting teruggave hebben ontvangen?

Ik krijg geld terug en zit erom te springen
Love yourself in all your way and stay who you are in all kinds of days
Een bericht met dagtekening van 1 juni via mijn overheid. 😎😎😎😎
zoals velen hier 1 maart aangifte gedaan, 15 maart vastgesteld, en vandaag bericht in mijn belastingdienst dat de definitieve aanslag per 27-05 verzonden is.
Chantal21 schreef:
29-05-2018 07:47
zoals velen hier 1 maart aangifte gedaan, 15 maart vastgesteld, en vandaag bericht in mijn belastingdienst dat de definitieve aanslag per 27-05 verzonden is.
Is je inkomen niet veranderd?

Hier ook1 maart aangifte, 15 maart vastgesteld, en sindsdien doodstil 😒
daphjex schreef:
29-05-2018 08:46
Is je inkomen niet veranderd?

Hier ook1 maart aangifte, 15 maart vastgesteld, en sindsdien doodstil 😒
Daar ben ik ook erg benieuwd naar, hier staat hij ook nog steeds op 15 maart en bij manlief ook en nog steeds niets gehoord.
ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan
Hier 5 maart aangifte gedaan, gisteravond gekeken stond er nog niks... Ik kijk zonet staat er voorlopige aanslag per post op 26-5
Hier om voorlopig aanslag per post op 26/5
Aangifte op 25/3 gedaan.
Wel raar is dat de datum bij inkomen nog niet veranderd is en nog steeds op 18 maart staat... :-?
Chantal21 schreef:
29-05-2018 07:47

Is de datum bij jou inkomen wel veranderd??
26 mei per post een voorlopige aanslag. 15 maart en 2 mei vaststelling inkomen en gister gebeld (toen kon ze niets zeggen). Aangifte 4 maart gedaan, partner eind april definitieve aanslag.
Zeilboot76 schreef:
29-05-2018 09:31
26 mei per post een voorlopige aanslag. 15 maart en 2 mei vaststelling inkomen en gister gebeld (toen kon ze niets zeggen). Aangifte 4 maart gedaan, partner eind april definitieve aanslag.
Je moet bij die 26 mei 10 dagen optellen dan heb je de brief enzo. Aan de telefoon kunnen ze alleen zien als de brief weg is en de betaling
Nee, datum van inkomen staat nog steeds op 15-03.
Het is ook gelijk een definitieve aanslag.
Zal vandaag wel met de post meekomen.
anoniem_368758 wijzigde dit bericht op 29-05-2018 10:40
Reden: aanvulling
45.25% gewijzigd
Chantal21 schreef:
29-05-2018 10:32
Nee, datum van inkomen staat nog steeds op 15-03.
Het is ook gelijk een definitieve aanslag.
Zal vandaag wel met de post meekomen.
10 dagen bij die datum erbij optellen
Mariajohanna schreef:
29-05-2018 09:35
Je moet bij die 26 mei 10 dagen optellen dan heb je de brief enzo. Aan de telefoon kunnen ze alleen zien als de brief weg is en de betaling
Binnen 10 werkdagen volgens de twitter site van de Belastingdienst. Bovendien gebruiken zij Sandd als postbezorger en Sandd bezorgt alleen op de dinsdag en vrijdag.

Hier zelf op 10 april aangifte gedaan over 2016 (jaar aanschaf woning) en 2017.
2016 nog niets veranderd bij vaststelling inkomen.

2017 inkomen vastgesteld op 17-5-2018 aan de hand van de definitieve aanslag, 25-5-2018 definitieve aanslag verzonden per post volgens mijnbelastingdienst.nl. Nog geen bericht in Mijn Overheid. Vandaag (dinsdag, postbezorgdag Sandd) brievenbus bekijken of er al een blauwe enveloppe in ligt, anders vrijdag weer de kans op blauwe enveloppe in de bus. Vorige week gebeld naar de belastingdienst en volgens de dame is de dagtekening voor de aanslag van 2017 2 juni (komende zaterdag)
Aangifte gedaan ergens eind maart. Vorige week 25-5 bericht met dagtekening ook 25-5. Gisteren 28-5 het geld binnen.
anoniem_332305 wijzigde dit bericht op 29-05-2018 10:48
4.04% gewijzigd
Ik zie het vanzelf wel verschijnen.
Omdat ze vorig jaar zo vroeg waren keek ik toevallig op dit forum.
Was al bang dat ze de mist in waren gegaan met de aangiften van 01-03, maar dat is niet zo.
Zijn ze nog ruim op tijd!
Oke, dankje...
Ik hoop dat het vandaag bij de post zit, want meestal is er eerst een digitale beschikbaar maar nu niet het geval.... Daardoor dus kan ik helaas de dagtekening niet zien
ikwilmijngeld schreef:
29-05-2018 10:44
Binnen 10 werkdagen volgens de twitter site van de Belastingdienst. Bovendien gebruiken zij Sandd als postbezorger en Sandd bezorgt alleen op de dinsdag en vrijdag.

Hier zelf op 10 april aangifte gedaan over 2016 (jaar aanschaf woning) en 2017.
2016 nog niets veranderd bij vaststelling inkomen.

2017 inkomen vastgesteld op 17-5-2018 aan de hand van de definitieve aanslag, 25-5-2018 definitieve aanslag verzonden per post volgens mijnbelastingdienst.nl. Nog geen bericht in Mijn Overheid. Vandaag (dinsdag, postbezorgdag Sandd) brievenbus bekijken of er al een blauwe enveloppe in ligt, anders vrijdag weer de kans op blauwe enveloppe in de bus. Vorige week gebeld naar de belastingdienst en volgens de dame is de dagtekening voor de aanslag van 2017 2 juni (komende zaterdag)
Is dit vandaag bij jou veranderd
Nee op 23 mei was de datum vaststelling gewijzigd van 18 april voorlopig naar 17 mei definitief en afgelopen vrijdag de 25e stond er ineens dat de brief per post was verzonden op de 25e.

Maar voor 2016 nog geen verandering en dat is de grote aangifte met 5K teruggave
2 april ingediend en gisteren ontvangen.

Ik voel me tijdelijk rijk. :cheer:
Wij wachten ook nog steeds.. oja manlief heeft wel de voorlopige aangifte van volgend jaar binnen......... ff serieus! Daar zijn ze wel op tijd mee 😑
1-3 aangifte
15-3 vastgestelde inkomen

En...we wachten maar weer verder
zie nu dat de definitieve aanslag is verzonden op 27 mei ( op zondag ??)
dus er zit schot in! joechei!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Ik heb de brief binnen, dagtekening 1 juni.
Hier ook 1-3 aangifte, 15-3 inkomen vastgesteld.. verder niks te zien op mijn Belastingdienst 🤔
daphjex schreef:
29-05-2018 13:04
Hier ook 1-3 aangifte, 15-3 inkomen vastgesteld.. verder niks te zien op mijn Belastingdienst 🤔
Nee heb ik dus ook! Terwijl ik het idee heb dat iedereen van de 15e vandaag bericht krijgt haha.. behalve wij dus
1 maart aangifte gedaan inkomen staat nog steeds op 15 maart.

Maar er staat wel definitieve aanslag is verzonden per post op 27 mei. Dus zal een dezer dagen wel binnen komen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven