love advies nodig

01-06-2018 12:21 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi,
ik ben al meer dan 6 maanden verliefd op een meisje die mijn collega is.
ik heb nooit een gesprek met haar kunnen voeren omdat zij op een anderen afdeling werkt zij is namelijk caissière en ik ben vakkenvuller, ik ben normaal verlegen maar als ik haar zie ben ik extra verlegen daarom ben ik bang dat ik niet uit me woorden zal komen als ik eenmaal met haar ga praten omdat ze zo prachtig is

PLEASE HELP ME !!!!!!!!!
Hebben jullie nooit tegelijk pauze? Dan zou je een gesprekje kunnen beginnen over een gekke klant of zo. Gekke klanten heeft zij vast ook wel, dus dat is een gemeenschappelijk onderwerp en minder suf dan iets zeggen over het weer.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Plaats haar telefoonnummer of mailadres hier even, dan zullen wij haar wel benaderen voor je en haar op de hoogte brengen.
Niet geschoten is altijd mis
Welke winkel en wanneer werkt ze? Er is vast wel iemand hier doe voor je wil bemiddelen :P

En nu zonder gekheid. Begin gewoon eens met hoi zeggen en werk ze en dag. Jullie komen elkaar vast wel eens tegen in de winkelpaden. En anders maak je een ommetje langs de kassa!

Maar ga vooral niet steeds maar haar staan staren/kijken. Dan gaat ze je waarschijnlijk eng vinden.
Bitje93 schreef:
01-06-2018 13:03
Plaats haar telefoonnummer of mailadres hier even, dan zullen wij haar wel benaderen voor je en haar op de hoogte brengen.
:rofl::rofl::rofl:
Beter begin je niet iets met een collega.
Misschien in de toekomst wie weet.
Kan je niet tijdens een pauze (als jullie die tegelijkertijd hebben) langzaam het contact op bouwen. In eerste instantie misschien met wat oogcontact, daarna door elkaar gedag te zeggen. Heb je echt nog nooit een woord of blik met haar gewisseld? (Geen "aanval" gewoon puur interesse). Als er al wel enige herkenning of oppervlakkig contact is zou je natuurlijk ook als jij eerder klaar bent met werk iets kunnen afrekenen bij haar en dan iets kunnen zeggen als je bij haar aan de kassa staat. Of het nou een grapje is dat je maakt, haar nog een fijne werkdag wenst of fijn weekend wenst maakt denk ik niet zoveel uit. Is gewoon een opstapje naar het contact wat intensiveren.
we hebben beiden nooit pauze
gewoon op de man af vragen. heb je vandaag of morgen tijd om wat te gaan drinken samen. nee heb je, ja kan je krijgen.
Pablo-F schreef:
01-06-2018 12:21
hoi,
ik ben al meer dan 6 maanden verliefd op een meisje die mijn collega is.
ik heb nooit een gesprek met haar kunnen voeren omdat zij op een anderen afdeling werkt zij is namelijk caissière en ik ben vakkenvuller, ik ben normaal verlegen maar als ik haar zie ben ik extra verlegen daarom ben ik bang dat ik niet uit me woorden zal komen als ik eenmaal met haar ga praten omdat ze zo prachtig is

PLEASE HELP ME !!!!!!!!!
Als ik jou was zou ik ervoor zorgen dat de vakken op tijd gevuld zijn en zij haar bonus krijgen die ze verdiend heeft.
..Wellicht een bosje bloemen afrekenen bij haar en vervolgens aan haar geven?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven