Dekbedovertrek van polykatoen is dat wat?
vrijdag 1 juni 2018 om 15:48
Ik zie wat leuke dekbedovertrekken bij een discounter die regelmatig op tv voorbij komt en die zijn gemaakt van polykatoen. Polyester en katoen dus. Gaat dat niet erg zweten? Is dat niet erg glad? Heb altijd overtrekken van katoen of katoensatijn en vind het niet fijn als er een zweterig glad stofje over me ligt. Vandaar ook katoensatijn en niet alleen satijn.
vrijdag 1 juni 2018 om 16:06
Ik heb hier een set liggen. Was lekker goedkoop maar het is inderdaad wat zweterig. Het voordeel is dan weer dat ze razendsnel drogen en er ook ongestreken nog gestreken uitzien.
Ideaal voor de logeerkamer dus.
Ideaal voor de logeerkamer dus.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
vrijdag 1 juni 2018 om 16:24
Ik ook. In de winter ging het nog wel maar ik trek al sinds april niet meer, gewoon niet fijn en niet ademend. Ik had ook een andere katoenen dan wel satijn/katoen en dat is die twee extra tientjes meer dan waard. Bij ikea kun je ook leuke beddengoed kopen, heel veel keuze.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
vrijdag 1 juni 2018 om 16:30