Dekbedovertrek van polykatoen is dat wat?

01-06-2018 15:48 14 berichten
Ik zie wat leuke dekbedovertrekken bij een discounter die regelmatig op tv voorbij komt en die zijn gemaakt van polykatoen. Polyester en katoen dus. Gaat dat niet erg zweten? Is dat niet erg glad? Heb altijd overtrekken van katoen of katoensatijn en vind het niet fijn als er een zweterig glad stofje over me ligt. Vandaar ook katoensatijn en niet alleen satijn.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt als zweetspul..
Internagelaktisch
Gekocht, een keer onder geslapen en daarna de kliko in. Voor mij weggegooid geld!
Ik heb hier een set liggen. Was lekker goedkoop maar het is inderdaad wat zweterig. Het voordeel is dan weer dat ze razendsnel drogen en er ook ongestreken nog gestreken uitzien.

Ideaal voor de logeerkamer dus.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Mijn dochter heeft er eentje, zelfs bij een kind gaat ie al snel stinken. Ik vind het niks. Dochter vindt hem fijn glad, dus soms mag ie er een keertje op ;-)
Ik heb er een maar bevalt slecht.
Ik ook. In de winter ging het nog wel maar ik trek al sinds april niet meer, gewoon niet fijn en niet ademend. Ik had ook een andere katoenen dan wel satijn/katoen en dat is die twee extra tientjes meer dan waard. Bij ikea kun je ook leuke beddengoed kopen, heel veel keuze.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik vind het niks.
Op vakantie een nacht onder geslapen en de volgende dag gelijk zelf een set in katoen gekocht.
Wat een vies zweetspul zeg. Ik kan daar helemaal niet tegen en had gelijk last van eczeem.
Lyocell is ook waardeloos trouwens.
Hier komt alleen 100% katoen op de bedden.
Op díé fiets!
Ik vind het vooral erg snel pillen. Een keer gekocht en na twee keer gebruiken en wassen weggegooid.
Ook ooit eentje gehad en daar heb ik een uurtje onder gelegen en toen was ik zo heet dat ik het eraf heb gegooid en mijn bed opnieuw heb opgemaakt.
Heeft nog dienst gedaan als kleed op het balkon.
Nee, niet doen, zonde van je geld.
Ik heb een los laken van polykatoen, en dat gebruik ik alleen 's winters als al het andere in de was zit (eigenlijk bijna nooit)
nounou
Dan koop ik die niet en maar goed dat ik niet op de goede reviews ben afgegaan.
Heb ook nog een andere gezien die wel van 100% katoen is maar die is meteen weer 50 euro en ik keek juist voor een goedkoop overtrek. Heb er geen 3 nodig ;)
Ga naar Ikea! Mooie hoezen, mooie prijsjes.
Ikea heeft geen instopstrook. Vind ik echt een nadeel. Voor de rest zijn ze mooi, prima en goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven