Vapers
donderdag 7 september 2017 om 16:07
Hallo,
Alweer bijna een jaar ben ik erg happy met mijn modernere e-sigaret, daarvoor heb ik meerdere modellen gehad tot aan de eerste elektrische sigaret die naar oude sokken smaakte en niet zo 'n succes was.
Deze echter heeft me compleet van het roken afgehouden, ook alweer een jaar geleden.
Het was niet mijn plan maar het is toch een soort van hobby van me geworden en vind het nog iedere keer spannend om nieuwe smaakjes uit te proberen. Uiteindelijk zal ik ook gaan stoppen met de e-sig en ben benieuwd of dat me zwaar zal gaan vallen of niet.
Zijn hier nog meer dampers om ervaringen mee uit te wisselen?
Ik damp overigens nu afwisselend liquids met 6 mg en 0 mg nicotine. Als mijn laatste flesje liquid met 6 mg op is uit mijn laatste bestelling ga ik over op de 0 mg.
Ik ben benieuwd, negatieve reacties zijn natuurlijk ook van harte welkom
Alweer bijna een jaar ben ik erg happy met mijn modernere e-sigaret, daarvoor heb ik meerdere modellen gehad tot aan de eerste elektrische sigaret die naar oude sokken smaakte en niet zo 'n succes was.
Deze echter heeft me compleet van het roken afgehouden, ook alweer een jaar geleden.
Het was niet mijn plan maar het is toch een soort van hobby van me geworden en vind het nog iedere keer spannend om nieuwe smaakjes uit te proberen. Uiteindelijk zal ik ook gaan stoppen met de e-sig en ben benieuwd of dat me zwaar zal gaan vallen of niet.
Zijn hier nog meer dampers om ervaringen mee uit te wisselen?
Ik damp overigens nu afwisselend liquids met 6 mg en 0 mg nicotine. Als mijn laatste flesje liquid met 6 mg op is uit mijn laatste bestelling ga ik over op de 0 mg.
Ik ben benieuwd, negatieve reacties zijn natuurlijk ook van harte welkom
dinsdag 8 mei 2018 om 21:18
Probeer driphacks! Heb wel een “receptje” voor je voor 0mg (dacht dat je daarop dampte?) of andere mg.Bobby-Pin schreef: ↑08-05-2018 19:30Het zou me trouwens wel heel erg gaaf lijken als ik het mixen onder de knie zou krijgen en dan een mini-lab zou hebben met plankjes vol met flesjes, basics, aroma's enzovoorts.
Als daar nou eens bizznizz in zou zijn en de regel&wetgeving w.b.t. vapen stabiel dan zie ik mij dat wel doen de gansche dag. In een witte jas uiteraard.
Dr. Bobby-Pin![]()
You can never go wrong with DH
vrijdag 1 juni 2018 om 08:43
Ik ben er ook nog steeds. Eindelijk, eindelijk ben ik volledig over op het dampen. Per 1 april gestopt met echt roken en damp ik alleen nog maar. Wel de justfoq Q16 aangeschaft en die bevalt goed. Hij moet inderdaad wel vaak aan de oplader (dus heb ik er 2).
Afgelopen paar weken een heftige periode meegemaakt, en nog, dus ik was een soort van bang dat ik door de stress weer zou gaan roken. Gelukkig is dat niet gebeurd. Ik zit overigens nog wel steeds op 12 maar dat boeit me nu even minder, als ik maar niet ga roken.
Afgelopen paar weken een heftige periode meegemaakt, en nog, dus ik was een soort van bang dat ik door de stress weer zou gaan roken. Gelukkig is dat niet gebeurd. Ik zit overigens nog wel steeds op 12 maar dat boeit me nu even minder, als ik maar niet ga roken.
vrijdag 1 juni 2018 om 22:59
Goedzo!NiekyD schreef: ↑01-06-2018 08:43Ik ben er ook nog steeds. Eindelijk, eindelijk ben ik volledig over op het dampen. Per 1 april gestopt met echt roken en damp ik alleen nog maar. Wel de justfoq Q16 aangeschaft en die bevalt goed. Hij moet inderdaad wel vaak aan de oplader (dus heb ik er 2).
Gewoon lekker op 12 mg blijven dampen als jou dat beter bevalt, het is sowieso gezonder dan een papieren sigaret. Fijn dat de Justfoq je ook zo goed bevalt. Ik heb sinds een tijdje alweer de Ego Aio Eco en die bevalt me supergoed, is klein, zuinig en lekt totaal niet. De smaak is ook nog eens onverwacht goed. En dat hele dinkie koop je voor onder de 20 euro en de coils zijn ook goedkoop. Ik ben er erg blij mee.
vrijdag 1 juni 2018 om 22:59
zaterdag 2 juni 2018 om 09:06
Ben er ook nog. Zit nog steeds op 6 mg.
Mijn justfog is kapot gegaan, eigen schuld overigens. Ik laadde ding altijd lekker snel op door snoertje rechtstreeks in zo’n blok te doen. Wist ik veel. Bleek te veel voltage te zijn en mag alleen in pc/laptop. Dus hele batterij was kapot. Nieuwe gehaald. Kort daarna damper laten vallen, glas kapot. Gaat lekker! Nu keurig alleen laden via laptop en - tot nu toe - nog niet laten vallen.
Mijn justfog is kapot gegaan, eigen schuld overigens. Ik laadde ding altijd lekker snel op door snoertje rechtstreeks in zo’n blok te doen. Wist ik veel. Bleek te veel voltage te zijn en mag alleen in pc/laptop. Dus hele batterij was kapot. Nieuwe gehaald. Kort daarna damper laten vallen, glas kapot. Gaat lekker! Nu keurig alleen laden via laptop en - tot nu toe - nog niet laten vallen.
zaterdag 2 juni 2018 om 10:19
Zeikmatras schreef: ↑02-06-2018 01:42Haha... Vg en pg zijn andere waardes dan nicotine...
Vg - dikkere substantie
Pg- dunnere substantie.
Beter gevraagd wat voor tank en coils gebruik je?
Op dit moment ben ik nog helemaal in love met mijn ego aio eco van Joyetech en daar heb ik vanalles al in geveept en dit dampertje is zo super dat het ook de andere verhoudingen vg/pg aan kan. Alleen met hele zoete liquids gaat de coil minder lang mee maar de coils van dit dingetje zijn veel goedkoper dan de coils van bijvoorbeeld mijn Apsire
Kom ik zo op mijn nautilus mini van Aspire, daar heb ik de 1.6 coils van.
zaterdag 2 juni 2018 om 10:25
Oei, dat is balen. Ik begrijp niet wat je bedoelt met blok. Mijn elektrische sigaretten laad ik ook vaak op via usb snoertje in de laptop dan kan ik af en toe nog een hijs nemenAneso schreef: ↑02-06-2018 09:06Ben er ook nog. Zit nog steeds op 6 mg.
Mijn justfog is kapot gegaan, eigen schuld overigens. Ik laadde ding altijd lekker snel op door snoertje rechtstreeks in zo’n blok te doen. Wist ik veel. Bleek te veel voltage te zijn en mag alleen in pc/laptop. Dus hele batterij was kapot. Nieuwe gehaald. Kort daarna damper laten vallen, glas kapot. Gaat lekker! Nu keurig alleen laden via laptop en - tot nu toe - nog niet laten vallen.![]()
Heb je een nieuw Justfog gekocht en heb je daarmee maar een e-sigaret in huis?
Anders ( en nee ik heb geen aandelen ) zou de zo eentje die ik heb erbij kunnen nemen, deze lekt niet en voldoet zo goed. De ego Aio eco is denk ik ook wel een super e-sigaret voor mensen die willen stoppen met roken. Ik heb werkelijk nog geen nadelen gemerkt.
Waar je ook voor moet oppassen is dat je de sigaret niet oplaadt met een snoertje die voor het mobieltje is bedoeld. Zelf niet geprobeerd maar daar schijnt de e-sigaret ook niet zo goed tegen te kunnen of gaan ze kapot.
Nu voorzichtig zijn, hoor, niet meer laten vallen!
maandag 4 juni 2018 om 17:01
Ik vape sinds een tijdje.
Daardoor zomaar gestopt met roken, terwijl dat helemaal mijn plan niet was!
Echt superfijn, want nu pas merk ik hoe erg dat roken stinkt, en ik dus ook stonk!
Ik ben gek op zoete smaakjes. Watermeloen, kers, cola, energiedrink.
Ik ben alleen bang dat het slecht voor mijn tanden is, die zoetigheid, maar daar kan ik niks over vinden en mijn mondhygieniste wist het ook niet....
Daardoor zomaar gestopt met roken, terwijl dat helemaal mijn plan niet was!
Echt superfijn, want nu pas merk ik hoe erg dat roken stinkt, en ik dus ook stonk!
Ik ben gek op zoete smaakjes. Watermeloen, kers, cola, energiedrink.
Ik ben alleen bang dat het slecht voor mijn tanden is, die zoetigheid, maar daar kan ik niks over vinden en mijn mondhygieniste wist het ook niet....
maandag 4 juni 2018 om 17:18
Hoi Pingkoningin,
in tabak zit ook oa. suiker dus w.b.t. schade aan het gebit zou het met roken gelijk kunnen komen te staan.
Zoete smaakjes zijn zo lekker, ik vape momenteel Jawbreaker van Dragon Vape en die smaakt precies zoals de jawbreakers maar dan zonder zo'n enorme snoepbal in je mond.
Welke electrische sigaret heb jij, Pingkoningin?
in tabak zit ook oa. suiker dus w.b.t. schade aan het gebit zou het met roken gelijk kunnen komen te staan.
Zoete smaakjes zijn zo lekker, ik vape momenteel Jawbreaker van Dragon Vape en die smaakt precies zoals de jawbreakers maar dan zonder zo'n enorme snoepbal in je mond.
Welke electrische sigaret heb jij, Pingkoningin?
maandag 4 juni 2018 om 17:43
Een justfog Q16. Fijn dingetje
Ik ben van plan om nog een reserve-vapparaat te halen, want laatst was er iets mis met deze en toen kreeg ik toch wel een beetje paniek. Ik denk namelijk niet dat ik dan van de papieren sigaret af zou kunnen blijven. Maar ik wil niet meer gaan roken nu ik zo makkelijk kon stoppen daarmee
Ik ben van plan om nog een reserve-vapparaat te halen, want laatst was er iets mis met deze en toen kreeg ik toch wel een beetje paniek. Ik denk namelijk niet dat ik dan van de papieren sigaret af zou kunnen blijven. Maar ik wil niet meer gaan roken nu ik zo makkelijk kon stoppen daarmee
maandag 4 juni 2018 om 22:39
Als je geen haast heb, zou ik even bij Alie oid kijken. Scheelt echt enorm veel geld. Duurt alleen even voordat hij aankomt.Pingkoningin schreef: ↑04-06-2018 17:43Een justfog Q16. Fijn dingetje![]()
![]()
Ik ben van plan om nog een reserve-vapparaat te halen, want laatst was er iets mis met deze en toen kreeg ik toch wel een beetje paniek. Ik denk namelijk niet dat ik dan van de papieren sigaret af zou kunnen blijven. Maar ik wil niet meer gaan roken nu ik zo makkelijk kon stoppen daarmee![]()