Vapers
donderdag 7 september 2017 om 16:07
Hallo,
Alweer bijna een jaar ben ik erg happy met mijn modernere e-sigaret, daarvoor heb ik meerdere modellen gehad tot aan de eerste elektrische sigaret die naar oude sokken smaakte en niet zo 'n succes was.
Deze echter heeft me compleet van het roken afgehouden, ook alweer een jaar geleden.
Het was niet mijn plan maar het is toch een soort van hobby van me geworden en vind het nog iedere keer spannend om nieuwe smaakjes uit te proberen. Uiteindelijk zal ik ook gaan stoppen met de e-sig en ben benieuwd of dat me zwaar zal gaan vallen of niet.
Zijn hier nog meer dampers om ervaringen mee uit te wisselen?
Ik damp overigens nu afwisselend liquids met 6 mg en 0 mg nicotine. Als mijn laatste flesje liquid met 6 mg op is uit mijn laatste bestelling ga ik over op de 0 mg.
Ik ben benieuwd, negatieve reacties zijn natuurlijk ook van harte welkom
Alweer bijna een jaar ben ik erg happy met mijn modernere e-sigaret, daarvoor heb ik meerdere modellen gehad tot aan de eerste elektrische sigaret die naar oude sokken smaakte en niet zo 'n succes was.
Deze echter heeft me compleet van het roken afgehouden, ook alweer een jaar geleden.
Het was niet mijn plan maar het is toch een soort van hobby van me geworden en vind het nog iedere keer spannend om nieuwe smaakjes uit te proberen. Uiteindelijk zal ik ook gaan stoppen met de e-sig en ben benieuwd of dat me zwaar zal gaan vallen of niet.
Zijn hier nog meer dampers om ervaringen mee uit te wisselen?
Ik damp overigens nu afwisselend liquids met 6 mg en 0 mg nicotine. Als mijn laatste flesje liquid met 6 mg op is uit mijn laatste bestelling ga ik over op de 0 mg.
Ik ben benieuwd, negatieve reacties zijn natuurlijk ook van harte welkom
dinsdag 1 mei 2018 om 15:26
Dus toch hoger. Ja dat wordt dan aangeraden indd.
'k Ben benieuwd of het werkt. Ik pendel zelf een beetje tussen de 3 en de 6 mg. maar van de week zat ik zonder dat ik het door had een paar dagen een liquid met 0mg te dampen. Had ik niet zo gauw door totdat ik het op het doosje zag.
Nu 3 mg menthol met een restje Heisenberg in mijn Naut en zo achter de laptop op het forum damp ik ook zo 2ml weg.
dinsdag 1 mei 2018 om 15:29
Dus je had eigenlijk met gemak kunnen stoppen met dat hele gedoe?Bobby-Pin schreef: ↑01-05-2018 15:26Dus toch hoger. Ja dat wordt dan aangeraden indd.
'k Ben benieuwd of het werkt. Ik pendel zelf een beetje tussen de 3 en de 6 mg. maar van de week zat ik zonder dat ik het door had een paar dagen een liquid met 0mg te dampen. Had ik niet zo gauw door totdat ik het op het doosje zag.
Nu 3 mg menthol met een restje Heisenberg in mijn Naut en zo achter de laptop op het forum damp ik ook zo 2ml weg.
Het is ook zooo lekker hè?
dinsdag 1 mei 2018 om 18:10
Gelukkig ben je niet ontploft!Bobby-Pin schreef: ↑01-05-2018 15:02I'm home!
Nu even snel googlen op Coolfire mini. Nóg nooit gehoord van deze![]()
@Monti, ja, dat was griezelig, gelukkig sloegen er geen vlammen uit, hahaha want dan was het enkeltje prullebak geweest. Hij doet het nu weer goed al is de laatste tijd mijn Aspire weer mijn favoriet.
Ik damp alleen nog steeds de sigare liquid, maar tis kommer en kwel de laatste tijd. En bij alle smokies.
Heb weleens filmpjes opgezocht over coils schoonmaken maar snap er geen hol van.
Hebben jullie dat niet dan dat heet worden/verbrand zo nu en dan ook al is de coil pas vervangen ?
anoniem_108879 wijzigde dit bericht op 01-05-2018 18:11
0.36% gewijzigd
dinsdag 1 mei 2018 om 18:42
Nou wat apart allemaal bij jullie.Monti schreef: ↑01-05-2018 18:10Gelukkig ben je niet ontploft!![]()
Ik damp alleen nog steeds de sigare liquid, maar tis kommer en kwel de laatste tijd. En bij alle smokies.
Heb weleens filmpjes opgezocht over coils schoonmaken maar snap er geen hol van.
Hebben jullie dat niet dan dat heet worden/verbrand zo nu en dan ook al is de coil pas vervangen ?
Laat je de coils wel lang genoeg primen voordat je 'm in gebruik neemt?
woensdag 2 mei 2018 om 18:10
Monti, ik heb wat voor je gevonden!
De U-cigaret daar zit alleen katoen in en geen metalen coil.
https://www.youtube.com/watch?v=CsJgbW3d6Fk&t=252s
Wat praat die youtube griet slaapverwekkend
De U-cigaret daar zit alleen katoen in en geen metalen coil.
https://www.youtube.com/watch?v=CsJgbW3d6Fk&t=252s
Wat praat die youtube griet slaapverwekkend
zaterdag 5 mei 2018 om 13:17
Hoera ik heb eindelijk de ego aio eco binnen van Joyetech
Wat een klein dingetje, nog kleiner dan mijn mini ego one en ik kan er enorme indianenwolken mee blazen en dat allemaal ook nog voor een klein prijsje.
Erg blij mee.
Hopelijk is hiermee mijn hebberigheid wat de nieuwe e-sigaretten nu een beetje over
Wat een klein dingetje, nog kleiner dan mijn mini ego one en ik kan er enorme indianenwolken mee blazen en dat allemaal ook nog voor een klein prijsje.
Erg blij mee.
Hopelijk is hiermee mijn hebberigheid wat de nieuwe e-sigaretten nu een beetje over
zondag 6 mei 2018 om 14:01
Sinds 2 weken trotse eigenaar van een RTA, de Merlin Mini. De Serpent mini is ook onderweg.
Voor 10 euro 200 clapton coils gekocht..
Wick 7 euro voor 200 vellen...
Dual en single coil deck, single coil vind ik het lekkerst smaken en dampen...
Ik ben van de dure fabrieks coils af, hoe lang ik er wel niet tegen op zag om ze zelf te moeten gaan “bouwen”... Zo erg valt het me nu mee...
E-liquid deels zelf brouwen, coils zelf maken.
Ik ben blij
... Nu kost het me nog minder dan voorheen.. En vind ze smaak ook velen beter.
Voor 10 euro 200 clapton coils gekocht..
Wick 7 euro voor 200 vellen...
Dual en single coil deck, single coil vind ik het lekkerst smaken en dampen...
Ik ben van de dure fabrieks coils af, hoe lang ik er wel niet tegen op zag om ze zelf te moeten gaan “bouwen”... Zo erg valt het me nu mee...
E-liquid deels zelf brouwen, coils zelf maken.
Ik ben blij
dinsdag 8 mei 2018 om 00:07
Ik denk dat ik er een paar minuutjes over doe; het is geen hogere wiskunde gelukkig.
Coil er in schroeven, afknippen.. Wick er door heen... Primen tank erop en klaar...
Gearbest etc. Zijn inderdaad mijn beste vriendjes.... Als je (precies) hetzelfde koopt in NL... ben je gewoon 10x zoveel kwijt.... nahja.. 10x is overdreven but you get the point.... Mods enzo koop ik wel gewoon lekker hollands in de stenenwinkel... Alleen nu met de serpent mini zag ik een deal voorbij komen die ik niet voorbij kon laten gaan... Dat tankje voor 11 euri.... Krijg net de melding van PostNL dat hij morgen word geleverd....
dinsdag 8 mei 2018 om 17:03
Hallo allemaal.
Ik kom zomaar even binnen vallen. Hoop dat dat niet erg is..
Ik heb vanochtend een Justfog Q16 gekocht. De verkoper van de tabakszaak heeft hem rookklaar gemaakt voor me.
Tegen 12 uur was ik thuis. Heb toen nog een laatste shagje gerookt en vanaf daarna alleen nog maar de Justfog gebruikt. De asbakken zijn inmiddels ook al opgeruimd.
Nooit gedacht dat ik zomaar ineens mijn pakje shag kan laten liggen voor wat het is.
Ik heb vanochtend een Justfog Q16 gekocht. De verkoper van de tabakszaak heeft hem rookklaar gemaakt voor me.
Tegen 12 uur was ik thuis. Heb toen nog een laatste shagje gerookt en vanaf daarna alleen nog maar de Justfog gebruikt. De asbakken zijn inmiddels ook al opgeruimd.
Nooit gedacht dat ik zomaar ineens mijn pakje shag kan laten liggen voor wat het is.
dinsdag 8 mei 2018 om 17:09
Wat goed Life!
Je zult merken dat er heel veel veranderd, bijvoorbeeld aan je conditie, je longen worden langzamerhand weer wit, je krijgt daardoor meer adem en je stort niet meer in als je de bus moet halen.
Voor je verslaving maakt het niets uit wat je doet, roken of dampen, dus je kunt met een gerust hart je tabak in de vuilnis gooien.
Merk je ook dat dampen wel lekker is, in tegenstelling tot tabak?
Voor je verslaving maakt het niets uit wat je doet, roken of dampen, dus je kunt met een gerust hart je tabak in de vuilnis gooien.
Merk je ook dat dampen wel lekker is, in tegenstelling tot tabak?
dinsdag 8 mei 2018 om 17:42
Ik heb vaker een e-sigaret geprobeerd maar kreeg steeds hoestbuien. Bij deze heb ik dat dus niet. Maar ik mocht het in de tabakszaak uitproberen.
Ik hoop dat ik me beter ga voelen met dit systeem dan het roken van tabak. Waar ik al blij om ben is dat het niet meer blauw staat van de rook in de woonkamer.
Ik zit nu op 6 mg nicotine en wil uiteindelijk naar 0 mg.
En heel eerlijk vind ik dampen lekkerder dan roken van tabak.. Ik heb geen fruitsmaakje ofzo. Gewoon de electra `stevige aroma` die dichtbij smaak shag ligt.
Ik hoop dat ik me beter ga voelen met dit systeem dan het roken van tabak. Waar ik al blij om ben is dat het niet meer blauw staat van de rook in de woonkamer.
En heel eerlijk vind ik dampen lekkerder dan roken van tabak.. Ik heb geen fruitsmaakje ofzo. Gewoon de electra `stevige aroma` die dichtbij smaak shag ligt.
dinsdag 8 mei 2018 om 19:10
Als het goed is heb je je tankje nu wel al binnen. En hoe bevalt 'ie? Merk je verschil met je andere tankjes?Zeikmatras schreef: ↑08-05-2018 00:07Ik denk dat ik er een paar minuutjes over doe; het is geen hogere wiskunde gelukkig.
Coil er in schroeven, afknippen.. Wick er door heen... Primen tank erop en klaar...
Gearbest etc. Zijn inderdaad mijn beste vriendjes.... Als je (precies) hetzelfde koopt in NL... ben je gewoon 10x zoveel kwijt.... nahja.. 10x is overdreven but you get the point.... Mods enzo koop ik wel gewoon lekker hollands in de stenenwinkel... Alleen nu met de serpent mini zag ik een deal voorbij komen die ik niet voorbij kon laten gaan... Dat tankje voor 11 euri.... Krijg net de melding van PostNL dat hij morgen word geleverd....![]()
Ik vind het altijd wel getuigen lef om zelf een coil in elkaar te zetten, in je vaper draaien en dan de vuurknop aan te zetten. Was de eerste zelfgebouwde coil dan ook direkt naar je zin of waren er verbeterpuntjes
In een grijs ver verleden heb ik ooit eens wat snoertjes van lampen verlengd d.m.v. kroonsteentjes en toen het klaar was heb ik iemand anders de opdracht gegeven de lampjes aan te doen, hahaha.
Maar goed, ik zag op een youtubefilmpje dat de coils van de Joyetech ego aio eco ook al te rebuilden zijn dus daar ga ik ook maar eens mee aan de slag. Punt is wel dat ik het allemaal moet aanschaffen, ook de mini schroevendraaiertjes want tja, alleenstaande vrouw zonder gereedschapskist.
dinsdag 8 mei 2018 om 19:13
ItIsMylife schreef: ↑08-05-2018 17:03Hallo allemaal.
Hartstikke leuk, kom maar binnen vallen. Welkom!
Goed dat je met de shag gestopt bent en met dampen bent begonnen. Het gaat je zeker weten beter bevallen dan de vieze asbakken en stinkwolken. Geen stress meer dat je ergens bent met wel shag maar geen vloeitjes of aansteker
Veel succes en dampplezier, wie weet wordt het voor jou ook een soort van hobby.
dinsdag 8 mei 2018 om 19:17
ItIsMylife schreef: ↑08-05-2018 17:42Ik heb vaker een e-sigaret geprobeerd maar kreeg steeds hoestbuien. Bij deze heb ik dat dus niet. Maar ik mocht het in de tabakszaak uitproberen.
Maak je je maar niet druk om de 6 mg of de 0 mg, uiteindelijk is het waterdamp en de nicotine vervliegt daarin vrij snel heb ik het idee. Gaat toch anders dan in tabak. Gewoon lekker de mg dampen waarbij je je relaxed voelt. Nietté hoog natuurlijk want dan ga je je weer niet zo lekker voelen als je kettingdampt.
dinsdag 8 mei 2018 om 19:30
Het zou me trouwens wel heel erg gaaf lijken als ik het mixen onder de knie zou krijgen en dan een mini-lab zou hebben met plankjes vol met flesjes, basics, aroma's enzovoorts.
Als daar nou eens bizznizz in zou zijn en de regel&wetgeving w.b.t. vapen stabiel dan zie ik mij dat wel doen de gansche dag. In een witte jas uiteraard.
Dr. Bobby-Pin
Als daar nou eens bizznizz in zou zijn en de regel&wetgeving w.b.t. vapen stabiel dan zie ik mij dat wel doen de gansche dag. In een witte jas uiteraard.
Dr. Bobby-Pin
dinsdag 8 mei 2018 om 21:17
Hij is binnen, en ik hou het lekker bij de merlin mini.Bobby-Pin schreef: ↑08-05-2018 19:10Als het goed is heb je je tankje nu wel al binnen. En hoe bevalt 'ie? Merk je verschil met je andere tankjes?
Ik vind het altijd wel getuigen lef om zelf een coil in elkaar te zetten, in je vaper draaien en dan de vuurknop aan te zetten. Was de eerste zelfgebouwde coil dan ook direkt naar je zin of waren er verbeterpuntjes![]()
In een grijs ver verleden heb ik ooit eens wat snoertjes van lampen verlengd d.m.v. kroonsteentjes en toen het klaar was heb ik iemand anders de opdracht gegeven de lampjes aan te doen, hahaha.
Maar goed, ik zag op een youtubefilmpje dat de coils van de Joyetech ego aio eco ook al te rebuilden zijn dus daar ga ik ook maar eens mee aan de slag. Punt is wel dat ik het allemaal moet aanschaffen, ook de mini schroevendraaiertjes want tja, alleenstaande vrouw zonder gereedschapskist.
Die bevalt me beter...
Op ome alie/wish coil build setje voor 7 euro. All that you need zit erin.... Die heb ik zelf ook...
Nee vond niet eng, gewoon kijken en pulseren. Youtube filmpjes kijken en je kan jezelf professor coil schroevendraaier noemen...