Cheers!
donderdag 5 maart 2009 om 22:31
Wat een dag....
Ik kan er wel een rijtje van maken, net zoals Toet haar geweldige posting; maar helaas ziet de mijne er toch anders uit.
Twee keer fikse ruzie gehad tijdens het doen van de boodschappen (en ondanks dat de hele boodschapsessie slechts 10 minuten duurde lag het NIET aan mij, stelletje aso's hier in Mimstown ).
Mops die mij koppelt aan de verhuizer van mijn schoonouders (" dat was een hele leuke meneer he mamma, die was vet leuk, ik denk dat ik een mooie tekeniong voor die meneer ga maken, dan moet jij die naar hem toe brengen, afgesproken??" ).
En het wiegje van Hero in stukjes gehakt om hem met na een dikke kus van Schone Moeder in de kliko te gooien....
Pfff, wat een heftigheid allemaal.
Maar Madootje heeft dus de sleutel, wat heerlijk meid.
En Xop ook al hard aan de klus.
Allemaal nieuwe, fijne nesten... wat goed, zeg!
En Kjong slim? Meid, waarmee heb je de lui van dat wervingsbureau omgekocht? Heb je ze geflasht met jouw goddinnelijke lijf?
Koekjes bakken? Die koop je toch gewoon kant en klaar in een pak?
Ik kan er wel een rijtje van maken, net zoals Toet haar geweldige posting; maar helaas ziet de mijne er toch anders uit.
Twee keer fikse ruzie gehad tijdens het doen van de boodschappen (en ondanks dat de hele boodschapsessie slechts 10 minuten duurde lag het NIET aan mij, stelletje aso's hier in Mimstown ).
Mops die mij koppelt aan de verhuizer van mijn schoonouders (" dat was een hele leuke meneer he mamma, die was vet leuk, ik denk dat ik een mooie tekeniong voor die meneer ga maken, dan moet jij die naar hem toe brengen, afgesproken??" ).
En het wiegje van Hero in stukjes gehakt om hem met na een dikke kus van Schone Moeder in de kliko te gooien....
Pfff, wat een heftigheid allemaal.
Maar Madootje heeft dus de sleutel, wat heerlijk meid.
En Xop ook al hard aan de klus.
Allemaal nieuwe, fijne nesten... wat goed, zeg!
En Kjong slim? Meid, waarmee heb je de lui van dat wervingsbureau omgekocht? Heb je ze geflasht met jouw goddinnelijke lijf?
Koekjes bakken? Die koop je toch gewoon kant en klaar in een pak?
Wat wilde ik nou toch typen?
donderdag 5 maart 2009 om 23:07
Mijn dochter is inderdaad heerlijk. Maar een hapje van haar nemen mag ik nooit, flauw he (nee, mamma, niet mijn billen opeten, dat kan ik niet meer poepen, ook niet mijn benen, dan kan ik niet meer lopen, ook niet mijn wangen, dan kan ik niet meer lachen, neeeeeeee, ook niet mijn navel, die hoort gewoon bij mij, neeeheeeee ook niet mijn haren, die zijn veeeels te mooi, ) . Maar ja, ze ziet me dus wel daten met een verhuizert. Ach, ze realiseert zich in ieder geval dat een beetje kerel een grote auto onder zijn kont moet hebben
Je string an, Kjong.. Deze?:
Hoe voel je je, Ely?
En toet... Hou ik je aan
Je string an, Kjong.. Deze?:
Hoe voel je je, Ely?
En toet... Hou ik je aan
Wat wilde ik nou toch typen?
donderdag 5 maart 2009 om 23:27
Oeioeioei! Zou het..?
Truus ging huilen, maar te vroeg (net dus). Ik lag nog niet in bed, was nog niet in slaap, en heb haar terug gelegd en de dop erin geplugd. Na wat luid protest met tusesnposes is het nu stil.
Zou het... de hele nacht zo blijven, of krijg ik straks straf in het kwadraat?
(Ik moet poepen, maar ik durf eignelijk dan niet door te trekken vanwege geluid en aangrenzende kinderkamer.
Sjeses wat een dilemma!
Ophouden of stinkhuis...
Wordt vervolgd!
Alsof je daar de hele avond op gaat zitten wachten, op dat vervolg )
Truus ging huilen, maar te vroeg (net dus). Ik lag nog niet in bed, was nog niet in slaap, en heb haar terug gelegd en de dop erin geplugd. Na wat luid protest met tusesnposes is het nu stil.
Zou het... de hele nacht zo blijven, of krijg ik straks straf in het kwadraat?
(Ik moet poepen, maar ik durf eignelijk dan niet door te trekken vanwege geluid en aangrenzende kinderkamer.
Sjeses wat een dilemma!
Ophouden of stinkhuis...
Wordt vervolgd!
Alsof je daar de hele avond op gaat zitten wachten, op dat vervolg )
donderdag 5 maart 2009 om 23:50