Bang voor camera’s
maandag 4 juni 2018 om 14:57
maandag 4 juni 2018 om 15:10
Is niet zo gek, al het onbekende is eng.
Top dat je zo snel terecht kunt.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
maandag 4 juni 2018 om 18:00
Goed zo.
En gelukkig zijn het normale mensen en is het er helemaal niet eng
Voor nu: wat je denkt klopt niet met de werkelijkheid. Herhaal dit elke keer als je zo’n gedachte hebt.
Het is echt kut. En doodeng. Maar het is wel goed te behandelen
maandag 4 juni 2018 om 21:17
Nee joh, ze zijn daar wel wat gewend
Serieus, ze kijken je echt niet raar aan, niets om zenuwachtig voor te zijn.
En het is heerlijk om weer van die gedachten af te zijn!
Heb je Storytel? Kan je 2 weken gratis proberen. Helpt mij altijd om mijn gedachten af te leiden.
maandag 4 juni 2018 om 21:52
Maak je niet druk om donderdag, niks is gek in de psychiatrie. Echt niet. Maar geef het vooral aan bij het gesprek dan kunnen ze je even geruststellen.
Wat Nemain zegt, probeer wat afleiding te zoeken. Storytell is geweldig hiervoor!
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
dinsdag 5 juni 2018 om 22:53
Wat een naar gevoel is dat he? En dan kan iedereen zeggen dat het niet waar is, maar het voelt wel verdomd echt.
Gaat er donderdag iemand met je mee? Misschien wel fijn als een paar extra oren.
Bij mij staat heel groot mijn diagnose voor op mijn dossierkaart. De schaamte ben ik inmiddels wel voorbij. Meestal dan.
Je huisarts is echt wel wat gewend hoor. En gek heb je nog niet gedaan, dus niets om je voor te schamen.
Wat is je grootste angst voor donderdag?
Gaat er donderdag iemand met je mee? Misschien wel fijn als een paar extra oren.
Bij mij staat heel groot mijn diagnose voor op mijn dossierkaart. De schaamte ben ik inmiddels wel voorbij. Meestal dan.
Je huisarts is echt wel wat gewend hoor. En gek heb je nog niet gedaan, dus niets om je voor te schamen.
Wat is je grootste angst voor donderdag?