Was dit verstandig?

24-05-2018 14:14 306 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers
Ik wil jullie even een kwestie voorleggen. Sinds een paar weken heb ik contact met een hele leuke man. We hebben elkaar al 1x gezien en dat klikte heel goed. We zouden afgelopen dinsdag weer een date hebben, maar de nacht ervoor kreeg ik een berichtje van zijn dochters dat hij in het ziekenhuis ligt en een hartaanval heeft gehad. Dit was heel erg schrikken en heb een berichtje gestuurd dat ik hoop dat het snel beter gaat met hem. Later kreeg ik van dochter een update, waar ik blij om was en ook dit berichtje beantwoord. Daarna heb ik veel aan hem gedacht, maar niets gestuurd omdat hij volgens dochter veel sliep en heel moe is. Ik had in gedachte dat ik hem even met rust moest laten en volgende week wel weer contact met hem op zou nemen om te vragen hoe het met hem is. Kreeg ik vanmorgen een berichtje van zn dochter waarom ik niets meer liet horen en dat ik haar vader blijkbaar niet zo leuk vond. Ik heb gestuurd dat ik hem liever met rust laat en als het weer beter met hem gaat ik weer met hem zou chatten. Ik ben nl altijd bang dat ik me teveel op ga dringen. Heb ik er verstandig aan gedaan om me even afzijdig te houden? Aangezien hij nu toch veel slaapt enzo. Ook omdat we elkaar pas 1x gezien hebben vind ik het lastig. Heb wel gezegd dat ik veel aan hem denk.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop gewoon dat je een leuke dag samen hebt! En van hier uit kun je verder kijken! Ik vind het ook normaal dat jij hem nog een keer wil zien. En een gewaarschuwd mens telt voor 2. Dus t komt best goed 😊
Alle reacties Link kopieren
Nou dat was een domper. Een half uur voor ik zou vertrekken stuurt ie een bericht dat ie niet fit genoeg was om af te spreken. Heb hem gestuurd dat ie maar weer wat moet laten weten als ie zich beterder voelt. Ik ga iig geen contact met hem opnemen. Ik laat het nu bij hem.
O jeetje zeg, wat stom. Dat had ie dan ook wel iets eerder kunnen laten weten. Ik denk dat je een goede beslissing hebt genomen.
Nou zeg! En vorige week had hij nog wel plannen om een stuk jouw kant op te komen.
Ik denk dat je aanpak, om het nu bij hem te laten, goed is.
BowGirl35 schreef:
04-06-2018 11:56
Nou dat was een domper. Een half uur voor ik zou vertrekken stuurt ie een bericht dat ie niet fit genoeg was om af te spreken. Heb hem gestuurd dat ie maar weer wat moet laten weten als ie zich beterder voelt. Ik ga iig geen contact met hem opnemen. Ik laat het nu bij hem.
Joh echt, met die man wil je toch nooit meer een afspraakje?
Dumpen die hap!
anoniem_306783 wijzigde dit bericht op 04-06-2018 12:02
0.47% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
He wat jammer. Laat het inderdaad maar bij hem nu. En niet op het wachtbankje gaan zitten. Je doet het goed!
Nee, niet op hem gaan zitten wachten, hoor!
Alle reacties Link kopieren
karin12345 schreef:
04-06-2018 12:00
Joh echt, met die man wil je toch nooit meer een afspraakje?
Dumpen die hap!
Daarom ligt het balletje ook bij hem, ik ga geen moeite doen om nog met hem af te spreken, als hij het wil zal hij het ook zelf moeten regelen.
Alle reacties Link kopieren
niveasoft schreef:
04-06-2018 12:06
Nee, niet op hem gaan zitten wachten, hoor!
Ga ik ook niet doen.
Alle reacties Link kopieren
BowGirl35 schreef:
04-06-2018 12:07
Daarom ligt het balletje ook bij hem, ik ga geen moeite doen om nog met hem af te spreken, als hij het wil zal hij het ook zelf moeten regelen.
Als je de bal bij hem legt, dan zit je dus wel degelijk op hem te wachten, in plaats van zelf de knoop door te hakken dat dit hem niet gaat worden.
Alle reacties Link kopieren
Next! Gooi zijn nummer weg want deze houdt je dus aan het lijntje.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat niemand in dit topic echt verbaasd is dat ie af heeft gezegd. Wat mij wel verbaast is dat je de deur nog steeds open laat staan.
Alle reacties Link kopieren
julius schreef:
04-06-2018 15:13
Ik denk dat niemand in dit topic echt verbaasd is dat ie af heeft gezegd. Wat mij wel verbaast is dat je de deur nog steeds open laat staan.
Dat ik het bij hem laat wil niet zeggen dat ik ook daadwerkelijk met hem af ga spreken.
tja
een half uur van te voren.....
S-Meds schreef:
04-06-2018 18:56
een half uur van te voren.....
Rot op lul, ik ben helemaal klaar met je.
Dat zou ik geantwoord hebben op zo'n berichtje.
Alle reacties Link kopieren
Dus je mag niet op ziekenbezoek met een fruitmand?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
karin12345 schreef:
04-06-2018 19:11
Rot op lul, ik ben helemaal klaar met je.
Dat zou ik geantwoord hebben op zo'n berichtje.
neeeeeeee hij heeft een zwak hart
of je krijgt weer gezeik met die dochter
Alle reacties Link kopieren
Het verbaasd me niks.
Alle reacties Link kopieren
he wat stom, maar het bevestigd het vermoeden wel dat hij dit excuus uit gaat melken want tja je kan toch niet boos worden op een man die zogenaamd net een hartaanval heeft gehad... prepare to be bullshitted again when he contacts you
Lorem Ipsum
TO, vorige week had je geen twijfels over zijn verhaal. Hoe denk je er nu over? Ik vind het erg dubieus.
Alle reacties Link kopieren
BowGirl35 schreef:
04-06-2018 16:38
Dat ik het bij hem laat wil niet zeggen dat ik ook daadwerkelijk met hem af ga spreken.
Dat wil hij ook helemaal niet. Gewoon chatten en wachten tot ie om selfies vraagt.
Lullig voor je TO.

Ik zou inderdaad aanbieden om bij hem langs te gaan, kijken wat ie zegt :P
Alle reacties Link kopieren
Ja, zo van ik kwam net deze heerlijke golden kiwi's tegen met vitamine C vergelijkbaar met 20 sinaasappels en ik dacht die moet jij hebben.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
BowGirl35 schreef:
04-06-2018 12:07
Daarom ligt het balletje ook bij hem, ik ga geen moeite doen om nog met hem af te spreken, als hij het wil zal hij het ook zelf moeten regelen.
Mens.
Heb je nou nog niet door dat die vent je bij de neus neemt?
Vrouwen zoals jij raken in de meest problematische relaties en situaties verzeild. Je bent het perfecte doelwit voor dit soort figuren en ik durf te wedden dat dit niet de eerste keer is dat jij iets soortgelijks meemaakt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven