Was dit verstandig?

24-05-2018 14:14 306 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers
Ik wil jullie even een kwestie voorleggen. Sinds een paar weken heb ik contact met een hele leuke man. We hebben elkaar al 1x gezien en dat klikte heel goed. We zouden afgelopen dinsdag weer een date hebben, maar de nacht ervoor kreeg ik een berichtje van zijn dochters dat hij in het ziekenhuis ligt en een hartaanval heeft gehad. Dit was heel erg schrikken en heb een berichtje gestuurd dat ik hoop dat het snel beter gaat met hem. Later kreeg ik van dochter een update, waar ik blij om was en ook dit berichtje beantwoord. Daarna heb ik veel aan hem gedacht, maar niets gestuurd omdat hij volgens dochter veel sliep en heel moe is. Ik had in gedachte dat ik hem even met rust moest laten en volgende week wel weer contact met hem op zou nemen om te vragen hoe het met hem is. Kreeg ik vanmorgen een berichtje van zn dochter waarom ik niets meer liet horen en dat ik haar vader blijkbaar niet zo leuk vond. Ik heb gestuurd dat ik hem liever met rust laat en als het weer beter met hem gaat ik weer met hem zou chatten. Ik ben nl altijd bang dat ik me teveel op ga dringen. Heb ik er verstandig aan gedaan om me even afzijdig te houden? Aangezien hij nu toch veel slaapt enzo. Ook omdat we elkaar pas 1x gezien hebben vind ik het lastig. Heb wel gezegd dat ik veel aan hem denk.
Alle reacties Link kopieren
julius schreef:
04-06-2018 21:26
Dat wil hij ook helemaal niet. Gewoon chatten en wachten tot ie om selfies vraagt.
Dan kan ie lang wachten want dat stuur ik nooit
Alle reacties Link kopieren
Hogrider schreef:
04-06-2018 21:20
TO, vorige week had je geen twijfels over zijn verhaal. Hoe denk je er nu over? Ik vind het erg dubieus.
Grotere twijfels dan vorige week. Ik hou nu ook de boot af
Alle reacties Link kopieren
Zo wat een gare hufter!
Hij weet heus niet pas een half uurtje vóór de afspraak dat hij zich niet lekker voelt! Ik denk nogmaals echt dat je een rare onbetrouwbare man heb getroffen.
En ookal zou alles kloppen, dan is het wel een feit dat jouw gevoel niet aan bod komt!
Eens met Chrystal. Al was dit verhaal waar, hij is wel erg druk om na één afspraakje zichzelf al heel erg in het middelpunt te plaatsen. En jou daarbij voor het gemak over het hoofd te zíen.

Goed van je om de boot af te houden. Je verdient een leukere man dan deze!
Verhaal gelezen , maar bestaat deze man wel echt? een soort van catfish ofzo :-?
Alle reacties Link kopieren
JuffrouwToos schreef:
08-06-2018 07:51
Verhaal gelezen , maar bestaat deze man wel echt? een soort van catfish ofzo :-?
Ja deze man bestaat echt, ik heb hem 1x gedate en via kik regelmatig op cam gesproken. Dat was voor zn hartaanval e.d.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven