Date liep mis
woensdag 6 juni 2018 om 13:01
woensdag 6 juni 2018 om 13:22
Ja ik denk het inderdaad. Mijn manier van kleden had ook wel veel invloed op hoe enthousiast hij deed.
woensdag 6 juni 2018 om 13:32
Dit meen je niet!naamloosjes schreef: ↑06-06-2018 13:28Nja een jurk was beter dan een spijkerbroek ofzo. En toen ik ziek was, was ik daar wat minder mee bezig.
Hij knapt af omdat je niet leuk genoeg gekleed was!??!???
Man, ik kreeg een keer ziektebezoek en toen had ik om de een of andere reden een neongekleurde joggingpak aan.
En nee, ik ben niet iemand die dat kan hebben zeg maar.
Geen probleem.
Echt dumpen hoor die gast!!
woensdag 6 juni 2018 om 13:32
woensdag 6 juni 2018 om 13:38
Haha ik had niet eens iets lelijks aan. Maar hij wilde perse wat doen en ik trok een wandeling echt niet. Dus dat zei ik en werd irritatie.Het-groepje schreef: ↑06-06-2018 13:32Dit meen je niet!
Hij knapt af omdat je niet leuk genoeg gekleed was!??!???
Man, ik kreeg een keer ziektebezoek en toen had ik om de een of andere reden een neongekleurde joggingpak aan.
En nee, ik ben niet iemand die dat kan hebben zeg maar.
Geen probleem.
Echt dumpen hoor die gast!!
woensdag 6 juni 2018 om 13:46
Die man leeft dus in een droomwereld, is niet volwassen genoeg voor de realiteit. Ik ben benieuwd hoe hij erbij ligt als hij ziek is; gewassen, geschoren en in een strakgestreken, fris hemd en dito broek.naamloosjes schreef: ↑06-06-2018 13:39Nee ik denk vooral omdat hij graag een relatie wilde en mij een beetje probeerde aan te passen aan zijn ideaalbeeld.
O, en hij zal vast geen scheten laten want hij is zelf perfect.
Next!
woensdag 6 juni 2018 om 14:20
woensdag 6 juni 2018 om 15:05
Dat werk idd ook niet. Je zou dat niet vol houden. Je bent wie je bent. Ook met griep.naamloosjes schreef: ↑06-06-2018 13:39Nee ik denk vooral omdat hij graag een relatie wilde en mij een beetje probeerde aan te passen aan zijn ideaalbeeld.
woensdag 6 juni 2018 om 16:49
Ja ik vind het vooral lastig. Na de 1e date twijfelde hij. Ik zei toen heel duidelijk graag of niet. Ik begon zelf ook te twijfelen door die actie. Maar daarna heeft hij er alles aan gedaan om mij te overtuigen en mijn vertrouwen te winnen. Dus ik dacht net ok hij is wel serieus en toen kwam dit.