Date liep mis

06-06-2018 12:50 59 berichten
privacy ..
anoniem_653140ee80eb3 wijzigde dit bericht op 07-07-2018 09:55
Reden: Privacy
98.13% gewijzigd
Dat moet je niet jammer vinden, zo iemand ben je beter kwijt dan rijk.
Kasboom schreef:
06-06-2018 16:51
Dat moet je niet jammer vinden, zo iemand ben je beter kwijt dan rijk.
Tja begin inmiddels wel wat excuses te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Nou wat een droeftoeter zeg, die vent! Toen ik mijn vriend net leerde kennen had ik een keer migraine. Hij kwam uit zn werk bij mij langs om wat boodschappen te brengen. Ik had een oude trui aan en een spijkerbroek, weinig makeup op en ik had voor mn gevoel mn ogen scheef in mn kop staan. Ik dacht echt, die zal nu wel op me afknappen. Maar ik kreeg even later een appje dat hij me zo mooi vond en zich in moest houden want hij kreeg zin in me, maar omdat ik migraine was hij me maar met rust had gelaten. Ik wist niet wat ik hoorde, had totaal het tegenovergestelde verwacht. Dat hij nu ineens geen gevoel meer voor je heeft zegt dat hij je toch niet zo leuk vond. Het is niet leuk, maar zo iemand kun je maar beter kwijt zijn dan rijk.
I’m all about the fairytail baby
Hij kan de Apenheul op met zijn gevoel.

Mag hij meteen zijn lullige fruitmand meenemen en die banaan daar stoppen waar de zon niet schijnt.

Wat een afgerukt ledemaat zeg.

Ik vind het kutter voor je dat je ziek bent en dat je contract niet is verlengd. Ik hoop dat daar snel verandering in komt.
Maar aan deze windbuil niet meer beginnen.
Veni, vidi, vagina.
Hij kwam en zag dat het kut was
VictimadelAmor schreef:
06-06-2018 22:16
Hij kan de Apenheul op met zijn gevoel.

Mag hij meteen zijn lullige fruitmand meenemen en die banaan daar stoppen waar de zon niet schijnt.

Wat een afgerukt ledemaat zeg.

Ik vind het kutter voor je dat je ziek bent en dat je contract niet is verlengd. Ik hoop dat daar snel verandering in komt.
Maar aan deze windbuil niet meer beginnen.
Dankjewel😜

Nee vorige week nog zo verliefd deed ie. Maar goed als ik niet eens een lastige dag meer kan hebben. Hij begon ook nog te zeuren dat ik moest afvallen en over mn neefje (baby) dat t geen mooi kind is.
naamloosjes schreef:
06-06-2018 22:33
Dankjewel😜

Nee vorige week nog zo verliefd deed ie. Maar goed als ik niet eens een lastige dag meer kan hebben. Hij begon ook nog te zeuren dat ik moest afvallen en over mn neefje (baby) dat t geen mooi kind is.
Bij zo iemand zou ik niet eens willen zijn. Dat hij zelf afvalt. Je hebt nu toch anderen dingen aan je hoofd.
naamloosjes schreef:
06-06-2018 22:09
Tja begin inmiddels wel wat excuses te krijgen.
Heb je nog zin in die man?
naamloosjes schreef:
06-06-2018 12:50

Aangezien het echt sinds de griep is, vind ik het wel jammer.
Bedoel het niet rot, maar begrijp echt niet waarom je dat jammer vindt. Wil je een relatie opbouwen die je met elke minimale tegenslag laat vallen ofzo? Dat heeft toch geen enkele toekomst...
naamloosjes schreef:
06-06-2018 13:52
Ja uiteindelijk naar een winkel gelopen voor eten, maar toen was ik ook echt wel op.
Hoe meer ik in de verdere posts lees, hoe vreemder zijn gedrag wordt. Ik zou echt de vlag maar uithangen dat die man uit je leven is! Nog in de datefase wil hij constant over je grenzen gaan en je compleet naar zijn hand zetten. Iemand die zo over je grenzen heengaat, ben je beter voorgoed kwijt. Dus al komt hij jankend en met 1001 excuses aan, wijs hem de deur.
Wees maar blij dat je er nu achter komt, TO! Je verdiend iemand die je verzorgd wanneer je ziek bent.

Toen ik pas net een relatie had, werd ik ook ziek. Ik baalde, schaamde me zelfs voor mijn nieuwe vriend. Snotverkouden, zo slap als een vaatdoek. Hij heeft me een week lang verzorgd. :flirting: Dit verdien jij ook!! Lekker laten gaan, deze sukkel :)
Laat los wie je denkt te moeten zijn.
Jessiee schreef:
07-06-2018 07:25
Wees maar blij dat je er nu achter komt, TO! Je verdiend iemand die je verzorgd wanneer je ziek bent.

Toen ik pas net een relatie had, werd ik ook ziek. Ik baalde, schaamde me zelfs voor mijn nieuwe vriend. Snotverkouden, zo slap als een vaatdoek. Hij heeft me een week lang verzorgd. :flirting: Dit verdien jij ook!! Lekker laten gaan, deze sukkel :)
Dankjewel, ja kwam er op neer dat hij niet echt geloofde dat ik ziek was. Terwijl ik zelfs nog in t ziekenhuis ben geweest. Dit hoor ik achteraf dat hij t anders dacht.
Ga nou niet in op zijn excuses. Deze man is geen knip voor de neus waard, echt niet.
Such fun!1
Jeep82 schreef:
07-06-2018 06:50
Bij zo iemand zou ik niet eens willen zijn. Dat hij zelf afvalt. Je hebt nu toch anderen dingen aan je hoofd.
Nee idd ben er wel klaar mee. Ik ben ook niet eens dik ofzo. En als ik t wel was, dan nog zoekt ie t maar uit.
MarindaH schreef:
07-06-2018 08:08
Ga nou niet in op zijn excuses. Deze man is geen knip voor de neus waard, echt niet.
Nee klopt is denk ik ook meer ff de shock bij mij. Compleet omgeslagen in t weekend. Ik dacht eindelijk iemand die oprecht zn best doet en lief doet.
Ik zou het contact gewoon afkappen, maar dan ook helemaal. 'Ik wens je het beste, ik wil het liever hierbij laten.' en dan: blok!
niveasoft schreef:
07-06-2018 08:25
Ik zou het contact gewoon afkappen, maar dan ook helemaal. 'Ik wens je het beste, ik wil het liever hierbij laten.' en dan: blok!
Gedaan inmiddels. Hij zei ik was erg verliefd en lag wakker van je. Hij had bedacht dat ik niet verliefd op hem was. En een vriend van hem had dat bevestigd. Ik ken die vriend alleen niet eens.
naamloosjes schreef:
07-06-2018 13:30
Hij had bedacht dat ik niet verliefd op hem was. En een vriend van hem had dat bevestigd. Ik ken die vriend alleen niet eens.
Hij is dus een dwingeland en vult ook nog eens zaken voor een ander in. Zo'n man moet je heel echt niet willen.
naamloosjes schreef:
06-06-2018 16:49
Ja ik vind het vooral lastig. Na de 1e date twijfelde hij. Ik zei toen heel duidelijk graag of niet. Ik begon zelf ook te twijfelen door die actie. Maar daarna heeft hij er alles aan gedaan om mij te overtuigen en mijn vertrouwen te winnen. Dus ik dacht net ok hij is wel serieus en toen kwam dit.
Wispelturig types ben je liever kwijt dan rijk!
Wees blij dat je dat exemplaar kwijt bent. Zijn gevoel zat echt niet diep genoeg.
naamloosjes schreef:
Gedaan inmiddels. Hij zei ik was erg verliefd en lag wakker van je. Hij had bedacht dat ik niet verliefd op hem was. En een vriend van hem had dat bevestigd. Ik ken die vriend alleen niet eens.
'Een vriend', sure. Wat een griezel zeg.
naamloosjes schreef:
Het lijkt wel of die vent een stoornis heeft met meerdere persoonlijkheden ofzo. Heel bizar
I’m all about the fairytail baby
naamloosjes schreef:
Jezus hij woont toevallig niet in Friesland? Dat je nog met die gast praat, hoe oud ben jij?
naamloosjes schreef:
06-06-2018 22:33
Dankjewel😜

Ik moet opeens denken aan een forummer die alle dames adviseerde een leuk jurkje aan te trekken als ze hun date gingen ontmoeten :D

Ook schreef hij vaak: 'ik twijfel nog'.
Na dat lelijke neefje en het feit dat hij je liever in een jurkje zit én af moet vallen begon ik ook te twijfelen eerlijk gezegd :D

Of je neefje IS gewoon een lelijke baby zoals de meeste baby's en ziet hij je liever wat slanker én in een jurkje.
Hij twijfelde immers vanaf dag 1 al. Dat komt niet uit de lucht vallen, ik zou zeggen: denk er nog eens over na en bel me maar als je eruit bent :mrgreen:

En moest je echt naar het ziekenhuis voor een verkoudheidje?
Griep zal het niet geweest zijn, dan ben je een paar weken flink ziek, niet een paar dagen.
Mss heb je last van hooikoorts?
Lenn12345 schreef:
07-06-2018 16:24
Ik moet opeens denken aan een forummer die alle dames adviseerde een leuk jurkje aan te trekken als ze hun date gingen ontmoeten :D

Ook schreef hij vaak: 'ik twijfel nog'.
Na dat lelijke neefje en het feit dat hij je liever in een jurkje zit én af moet vallen begon ik ook te twijfelen eerlijk gezegd :D

Of je neefje IS gewoon een lelijke baby zoals de meeste baby's en ziet hij je liever wat slanker én in een jurkje.
Hij twijfelde immers vanaf dag 1 al. Dat komt niet uit de lucht vallen, ik zou zeggen: denk er nog eens over na en bel me maar als je eruit bent :mrgreen:

En moest je echt naar het ziekenhuis voor een verkoudheidje?
Griep zal het niet geweest zijn, dan ben je een paar weken flink ziek, niet een paar dagen.
Mss heb je last van hooikoorts?

Wat is dit nou voor geblaat
Such fun!1
Sjaantje37 schreef:
07-06-2018 16:08
Jezus hij woont toevallig niet in Friesland? Dat je nog met die gast praat, hoe oud ben jij?
Nee geen Friesland, waarom?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven