Vriendschap beindigen?
woensdag 6 juni 2018 om 13:05
Een jaar..
woensdag 6 juni 2018 om 13:06
woensdag 6 juni 2018 om 13:12
Dat is ook nog niet zo lang. Ik vind jullie situatie wel een beetje puberaal klinken.
Ik zou een gesprek met Lisa aangaan. Bespreken wat er is gebeurd, laten zien wat Angela doet. Dan aan Lisa vragen wat zij zou doen als de situatie omgekeerd was en op die reactie je plan trekken. Als Lisa meer zin heeft in gezellige uitjes met Angela en Peter merk je dat snel genoeg. Een jaar vriendschap is niet echt een hele stevige basis, al kan het natuurlijk wel.
woensdag 6 juni 2018 om 13:12
Vriendeschap beëindigen zou ik niet doen en stoppen met jaloers zijn. Niet roddelen over de vriendin van Pieter, wat ze je ook heeft aangedaan in jou ogen.
Mijn beste vriendin zou toch mijn kant moeten kiezen en in moeten zien dat dit mij pijn doet??
Nooit voor iemand bepalen met wie diegene op mag gaan. Zo heb ik vaker een vriendschap laten verwateren. Ik ga niet tussen mensen geplaatst worden die onenigheid hebben. Ik bepaal zelf met wie ik omga.
Mijn beste vriendin zou toch mijn kant moeten kiezen en in moeten zien dat dit mij pijn doet??
Nooit voor iemand bepalen met wie diegene op mag gaan. Zo heb ik vaker een vriendschap laten verwateren. Ik ga niet tussen mensen geplaatst worden die onenigheid hebben. Ik bepaal zelf met wie ik omga.
woensdag 6 juni 2018 om 13:16