Date liep mis

06-06-2018 12:50 59 berichten
privacy ..
anoniem_653140ee80eb3 wijzigde dit bericht op 07-07-2018 09:55
Reden: Privacy
98.13% gewijzigd
Iemand die met zo'n kleine tegenslag al aftaait, die moet je niet willen.
Alle reacties Link kopieren
Wat een mafketel. Wees blij dat je hier nu al achterkomt.
Such fun!1
Wat een afknapper.
Zo'n man.
Egocentrische reactie, maar wellicht was hij dan sowieso toch niet helemaal gek op jou.
Beter kwijt dan rijk!
Ja ik denk t wel, hij wilde ook actieve dingen in t weekend, maar dat ging echt niet.
Het gevoel zat dus niet zo diep. Beter dat je daar nu achterkomt dan op vakantie, als je ver van huis bent en nog dagen op elkaar aangewezen. Aan iemand voor wie het altijd alleen leuk moet zijn heb je weinig.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Tsja.
Voor dat soort situaties schijnt met koorts pijpen een enorm leuke sensatie voor de man te zijn, wel hem een blinddoek voordoen dan kun je je snot ook nog inzetten.
Of zoals ik met de kinderen doe: Netflix aan en een snoepje.

Kortom: wat een eikel.
Susan schreef:
06-06-2018 13:01
Het gevoel zat dus niet zo diep. Beter dat je daar nu achterkomt dan op vakantie, als je ver van huis bent en nog dagen op elkaar aangewezen. Aan iemand voor wie het altijd alleen leuk moet zijn heb je weinig.
Ja ik denk het inderdaad. Mijn manier van kleden had ook wel veel invloed op hoe enthousiast hij deed.
Wat had je aan dan?
Ivy_Signe schreef:
06-06-2018 13:24
Wat had je aan dan?
Nja een jurk was beter dan een spijkerbroek ofzo. En toen ik ziek was, was ik daar wat minder mee bezig.
naamloosjes schreef:
06-06-2018 13:28
Nja een jurk was beter dan een spijkerbroek ofzo. En toen ik ziek was, was ik daar wat minder mee bezig.
Dit meen je niet!
Hij knapt af omdat je niet leuk genoeg gekleed was!??!???
Man, ik kreeg een keer ziektebezoek en toen had ik om de een of andere reden een neongekleurde joggingpak aan.
En nee, ik ben niet iemand die dat kan hebben zeg maar.
Geen probleem.
Echt dumpen hoor die gast!!
Wat een geluk dat je ziek werd. Nu weet je gelijk dat dit geen leuke man is en dat je hem beter kwijt dan rijk kunt zijn.

Als je níét ziek was geworden had je nog maanden of misschien jaren onterecht kunnen blijven denken dat dit een leuke man was.
Apart. Zal wel niet en je kleren of de griep liggen. Gevoel weg. Idd beter nu al weten dan tijdens de vakantie.
Het-groepje schreef:
06-06-2018 13:32
Dit meen je niet!
Hij knapt af omdat je niet leuk genoeg gekleed was!??!???
Man, ik kreeg een keer ziektebezoek en toen had ik om de een of andere reden een neongekleurde joggingpak aan.
En nee, ik ben niet iemand die dat kan hebben zeg maar.
Geen probleem.
Echt dumpen hoor die gast!!
Haha ik had niet eens iets lelijks aan. Maar hij wilde perse wat doen en ik trok een wandeling echt niet. Dus dat zei ik en werd irritatie.
Jeep82 schreef:
06-06-2018 13:36
Apart. Zal wel niet en je kleren of de griep liggen. Gevoel weg. Idd beter nu al weten dan tijdens de vakantie.
Nee ik denk vooral omdat hij graag een relatie wilde en mij een beetje probeerde aan te passen aan zijn ideaalbeeld.
Dubbel.
anoniem_64e4e73acf440 wijzigde dit bericht op 06-06-2018 13:48
98.33% gewijzigd
Je zal het zo nu niet zien, maar denk je dat je goed bent weggekomen. Niet meer reageren als hij weer komt aanpappen.
naamloosjes schreef:
06-06-2018 13:39
Nee ik denk vooral omdat hij graag een relatie wilde en mij een beetje probeerde aan te passen aan zijn ideaalbeeld.
Die man leeft dus in een droomwereld, is niet volwassen genoeg voor de realiteit. Ik ben benieuwd hoe hij erbij ligt als hij ziek is; gewassen, geschoren en in een strakgestreken, fris hemd en dito broek.
O, en hij zal vast geen scheten laten want hij is zelf perfect. ;-)
Next!
Hoe verzin je het, jij had griep en hij wilde een wandeling maken? :bonk:
Such fun!1
MarindaH schreef:
06-06-2018 13:46
Hoe verzin je het, jij had griep en hij wilde een wandeling maken? :bonk:
Ja uiteindelijk naar een winkel gelopen voor eten, maar toen was ik ook echt wel op.
Niet meer over nadenken. Die kerel is gek en jij bent de dans ontsprongen. Hoezee!
Such fun!1
MarindaH schreef:
06-06-2018 13:57
Niet meer over nadenken. Die kerel is gek en jij bent de dans ontsprongen. Hoezee!
Ja je hebt waarschijnlijk gelijk. Kwam gister beetje rauw op mijn dak, ik wilde wat leuks gaan doen. Hij kwam binnen, zoende me en kwartier later was hij weer weg.
naamloosjes schreef:
06-06-2018 13:39
Dat werk idd ook niet. Je zou dat niet vol houden. Je bent wie je bent. Ook met griep.
Jeep82 schreef:
06-06-2018 15:05
Dat werk idd ook niet. Je zou dat niet vol houden. Je bent wie je bent. Ook met griep.
Ja ik vind het vooral lastig. Na de 1e date twijfelde hij. Ik zei toen heel duidelijk graag of niet. Ik begon zelf ook te twijfelen door die actie. Maar daarna heeft hij er alles aan gedaan om mij te overtuigen en mijn vertrouwen te winnen. Dus ik dacht net ok hij is wel serieus en toen kwam dit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven