Stamcafe XXXII

25-03-2018 21:08 1374 berichten
Klein stapje van Grand Canyon naar Brussel. Kleine wereldstad las ik ergens :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Jurk is binnen maar te groot en ook hele warme stof :'( lang leve optie b.
Alle reacties Link kopieren
Balen Lilly!

Film was leuk! Echt heel leuk.
We hebben na het eten toch even een half uurtje door het park gewandeld. Zat nog niet aan mijn stappen en nu wel :)

Morgen alleen de ochtend werken en dan vrijdag mijn normale uren nog en dan zijn we een weekje vrij.

Gelukkig heb je nog een optie b Lilly!
Lekker Dolfje!
Sterkte vandaag Lilly. En niet doen wat ik ooit deed... bij het naar voren gaan (kerk), in de rij schuifelen en met de tip van mijn schoen achter een poot van een grote kandelaar met brandende kaars blijven hangen en die viel dus om :facepalm:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
07-06-2018 08:58
Sterkte vandaag Lilly. En niet doen wat ik ooit deed... bij het naar voren gaan (kerk), in de rij schuifelen en met de tip van mijn schoen achter een poot van een grote kandelaar met brandende kaars blijven hangen en die viel dus om :facepalm:
Thanks Blond.
O_O oei.. Ik ga mijn best doen maar het is wel iets wat mij makkelijk kan overkomen :facepalm:

Eerst even sporten, zit heerlijk in een koele aircozaal te wachten tot we beginnen.

Fijne dag allemaal en goed drinken!!!
Het is alweer bloody hot :sun:
Ja, mijn rit naar kantoor was bloedjesheet.

Nu wéér lekker begonnen met werken, maar meteen al een hoop shit. Hoop dat m'n migraine kan wachten tot zondag :-P
Oudblond schreef:
07-06-2018 08:58
Ik ga graag met jou op pad. Val ik niet zo op. :rofl:
Omdat je er altijd zo geweldig uit ziet bedoel ik he :A:

Sterkte vandaag Lilly.
Jammer van de jurk, gelukkig heb je plan B.
Azarole schreef:
07-06-2018 09:46
Ja, mijn rit naar kantoor was bloedjesheet.

Nu wéér lekker begonnen met werken, maar meteen al een hoop shit. Hoop dat m'n migraine kan wachten tot zondag :-P
Ik heb je migraine op een lange vakantie naar de noordpool gestuurd.
-Katjies- schreef:
07-06-2018 09:57
Ik heb je migraine op een lange vakantie naar de noordpool gestuurd.
Dankje! Hoop dat ie luistert.
Ik mag hier wel even uit mijn vel springen, toch?

Afbeelding
Ja, ga je gang!
Niet quoten please, ik haal het denk ik later weg. Maar moet het even kwijt. Mijn lulhannes collega (directeur) waarvan ik al meer dan een jaar alle taken waarneem omdat hij een burn out heeft, maar die zich wel voortdurend onder de aandacht brengt als we 'belangrijke gasten hebben' heeft me weer iets geflikt. Ik heb een bijeenkomst georganiseerd met 16 CEO's. Alle agenda's afgestemd gekregen. Datum bevestigd. En nu komt hij op hoge poten binnengevallen dat die bijeenkomst niet door kan gaan want hij kan niet op die dag. Die dag is 2 maanden geleden vastgelegd en hij heeft geen idee wat er hier speelt en heeft dus ook geen tekst tijdens die bijeenkomst. En ik dus wel. En het ergste: De reden waarom ik alles af moet blazen en opnieuw op moet zien te tuigen: Hij heeft FOCKING tickets voor Beyonce! :furious: :thunder: :vechten: :hamer:
OMG OMG OMG.. Hij zit toch thuis met een burnout.. Dattie lekker thuisblijft ofzo.
(Dit was teveel spreektaal, sorry)
Hij heeft een burn out (waar ik niets van geloof en waar hij niets voor doet om er uit te komen) omdat hij gewoon zijn cv bij elkaar geluld heeft en totaal niet capabel is voor deze functie noch om enig leiderschap te tonen. Een ego als de Eifeltoren én het Vrijheidsbeeld bij elkaar en nul zelfreflectie. En dus 'eist' hij zijn rol als directeur op bij dit soort gelegenheden.
OMG Blond wat erg! Moet je dat echt doen? Laat m lekker Beyonce gaan lastigvallen en jullie met rust laten!
‘Helaas, iedereen kan echt alleen die dag. En anders pas volgend jaar weer. Jammer joh!’
The owls are not what they seem
Ik probeer zijn mes van mijn keel te krijgen middels hulptroepen. Maar het lukt niet echt goed tot nu toe. Hij heeft teveel blaat vriendjes en medestanders in het bestuur zijn of in het buitenland of ziek. Ik heb in elk geval nog niets naar buiten gebracht en hij kan dat niet want hij heeft niet eens contactgegevens en weet niet hoe ie op de server moet zoeken.
Lekkere vakantie Lady?
Wat ontzettend irritant Oudblond!!
Ik had al een hekel aan Beyonce maat nu helemaal :P
Dolfje :high5:
Vakantie bevalt prima! Ik hoef helemaal niks behalve rustig ergens zitten of liggen met een boekje, en aan het eind van de dag naar het strandje waar man dan ook heen komt. Beetje zwemmen, beetje dobberen, opdrogen...

Oh en Beyonce is stom!
The owls are not what they seem
Oh wat heerlijk Lady!!

Ik moet vandaag nog werken en dan ook lekker een weekje vrij. Ik ga ook naar een eiland. Helaas niet tropisch maar naar de Wadden :P

En volgende week nog een uitje gepland en een etentje met schoonouders.
Wat een idioot Blond! :thunder:
LadyL0101 schreef:
07-06-2018 18:54
Vakantie bevalt prima! Ik hoef helemaal niks behalve rustig ergens zitten of liggen met een boekje, en aan het eind van de dag naar het strandje waar man dan ook heen komt. Beetje zwemmen, beetje dobberen, opdrogen...

Oh en Beyonce is stom!
Oooooh jaloersssss :flirting:
Ik wil ook op een tropisch eiland zijn!
dolfje schreef:
08-06-2018 08:41
Oh wat heerlijk Lady!!

Ik moet vandaag nog werken en dan ook lekker een weekje vrij. Ik ga ook naar een eiland. Helaas niet tropisch maar naar de Wadden :P

En volgende week nog een uitje gepland en een etentje met schoonouders.
Wadden is heel erg fijn vertoeven en het blijft nog mooi weer voorlopig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven