Stamcafe XXXII
woensdag 6 juni 2018 om 21:58
donderdag 7 juni 2018 om 08:58
donderdag 7 juni 2018 om 09:23
Thanks Blond.
Eerst even sporten, zit heerlijk in een koele aircozaal te wachten tot we beginnen.
Fijne dag allemaal en goed drinken!!!
Het is alweer bloody hot
donderdag 7 juni 2018 om 09:56
Ik ga graag met jou op pad. Val ik niet zo op.
Omdat je er altijd zo geweldig uit ziet bedoel ik he
Sterkte vandaag Lilly.
Jammer van de jurk, gelukkig heb je plan B.
donderdag 7 juni 2018 om 13:24
Niet quoten please, ik haal het denk ik later weg. Maar moet het even kwijt. Mijn lulhannes collega (directeur) waarvan ik al meer dan een jaar alle taken waarneem omdat hij een burn out heeft, maar die zich wel voortdurend onder de aandacht brengt als we 'belangrijke gasten hebben' heeft me weer iets geflikt. Ik heb een bijeenkomst georganiseerd met 16 CEO's. Alle agenda's afgestemd gekregen. Datum bevestigd. En nu komt hij op hoge poten binnengevallen dat die bijeenkomst niet door kan gaan want hij kan niet op die dag. Die dag is 2 maanden geleden vastgelegd en hij heeft geen idee wat er hier speelt en heeft dus ook geen tekst tijdens die bijeenkomst. En ik dus wel. En het ergste: De reden waarom ik alles af moet blazen en opnieuw op moet zien te tuigen: Hij heeft FOCKING tickets voor Beyonce!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 7 juni 2018 om 13:39
Hij heeft een burn out (waar ik niets van geloof en waar hij niets voor doet om er uit te komen) omdat hij gewoon zijn cv bij elkaar geluld heeft en totaal niet capabel is voor deze functie noch om enig leiderschap te tonen. Een ego als de Eifeltoren én het Vrijheidsbeeld bij elkaar en nul zelfreflectie. En dus 'eist' hij zijn rol als directeur op bij dit soort gelegenheden.
donderdag 7 juni 2018 om 15:53
Ik probeer zijn mes van mijn keel te krijgen middels hulptroepen. Maar het lukt niet echt goed tot nu toe. Hij heeft teveel blaat vriendjes en medestanders in het bestuur zijn of in het buitenland of ziek. Ik heb in elk geval nog niets naar buiten gebracht en hij kan dat niet want hij heeft niet eens contactgegevens en weet niet hoe ie op de server moet zoeken.
donderdag 7 juni 2018 om 18:54
vrijdag 8 juni 2018 om 09:09
Oooooh jaloersssss
Ik wil ook op een tropisch eiland zijn!
vrijdag 8 juni 2018 om 09:10
Wadden is heel erg fijn vertoeven en het blijft nog mooi weer voorlopig.