Seks tijdens ongesteldheid?

05-06-2018 13:38 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum en heb een beetje een rare vraag.

Ik heb komende vrijdag voor het eerst sinds lange tijd weer eens afgesproken met mijn scharrel. Nu ben ik aan de pil, maar ben gisteren om een of andere reden doorgebroken en nu ben ik ongesteld. Ik wil natuurlijk heel graag dat het vrijdag over is. Is er manier om ongesteldheid sneller te laten verlopen? Of heeft iemand tips en ervaringen voor seks tijdens de ongesteldheid?

Ik hoor het graag. Groetjes.
Ik slik helaas heel veel ibuprofen, vlak voor en als ik ongesteld ben en daar stopt mijn menstruatie echt niet van hoor.

Ik zou voor die sponsdingen gaan.
Weet niet wat we gister gedaan hebben maar t was bloodyhot
Ik zou hem melden dat je ongesteld bent en niet al te teleurgesteld zijn als hij daardoor afzegt.
Ik heb gewoon seks als ik ongesteld ben, geen zin een week te wachten ofzo. Eerste dag meestal niet ivm pijn.
Als ik ongesteld ben Zou ik alleen sex hebben met een vaste vriend, niet met een scharrel.
Daar komt wel bij dat ik nooit heel hevig bloedverlies heb..
Heb nooit meer dan een kleine druppel bloed gezien na de sex.
DulceLoco schreef:
07-06-2018 08:45
Ik heb gewoon seks als ik ongesteld ben, geen zin een week te wachten ofzo. Eerste dag meestal niet ivm pijn.

Hier hetzelfde, en als ik geen pijn had de eerste dag ook. Omdat het op een aparte manier gevoelig is, tijdens de menstruatie, vond ik het wel bijzonder, dan. En een orgasme helpt juist heel goed tegen menstruatiepijn ! (maar dat kan je in je eentje ook maken).
Met een scharrel zou ik het wel even melden, niet iedereen is ervan gediend, dat bloed :)
nounou
1 meld het van te voren
2 sex inder de douche
3 of gebruik een handdoek. Liefst rood!
4 beppy's of hoe heten die sponsjes zijn super! Je kunt er mee naar de sauna, maar ook in laten tijdens de sex.
Let wel, dit is niks voor op de bloederigste dagen.

Succes!
de wereld wacht om ontdekt te worden
Coconutwoman schreef:
05-06-2018 15:05
Er zijn sponsjes te koop speciaal hiervoor.
Er zit geen touwtje aan.
Jammer genoeg niet verkrijgbaar bij drogist maar wel bij Christine Le Duc en vast ook wel online.
Beppies zijn dat. Werkt wel maar vond het vreselijk moeilijk eruit te krijgen. Eens maar nooit weer.
thanx schreef:
07-06-2018 08:55
1 meld het van te voren
2 sex inder de douche
3 of gebruik een handdoek. Liefst rood!
4 beppy's of hoe heten die sponsjes zijn super! Je kunt er mee naar de sauna, maar ook in laten tijdens de sex.
Let wel, dit is niks voor op de bloederigste dagen.

Succes!
Ik heb gelukkig alleen maar zwarte handdoeken ;-)
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven