Geld & Recht alle pijlers

Algemeen Belasting Teruggave Topic

02-05-2016 10:21 2546 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vroeg me af of iemand hier op het forum al belasting teruggave hebben ontvangen?

Ik krijg geld terug en zit erom te springen
Love yourself in all your way and stay who you are in all kinds of days
Bij mij staat vastgesteld inkomen op 2-6 en staat erbij dat ik mijn definitieve aanslag in kan zien. Deze aanslag is helaas alleen nog nergens te vinden :-?
Waar zien jullie die gewijzigde gegevens en vastgesteld inkomen ed staan? Als ik inlog op mijn belastingdienst staat er alleen maar dat mijn aangifte is ontvangen.
funnymiss schreef:
06-06-2018 10:56
Waar zien jullie die gewijzigde gegevens en vastgesteld inkomen ed staan? Als ik inlog op mijn belastingdienst staat er alleen maar dat mijn aangifte is ontvangen.
Bij het kopje inkomstenbelasting - inkomstenbelasting 2017 - en dan inkomen 2017
If you can dream it you can do it
Bij mij is nu ook eindelijk de datum vaststelling gewijzigd van 15-03 naar 02-06. Er staat dat mijn definitieve aanslag is verzonden maar die staat nog niet bij de correspondentie. Enig idee hoelang dat nog kan duren? Ik ben in ieder geval wel heel blij dat er eindelijk iets is gebeurd :cheer:
Bij mij gebeurt er niks en oh wat zit ik erop te wachten. Ik neig ernaar om te bellen, hoe irritant ook, om te vragen per wanneer... Maar dat zullen ze vast nog niet weten, toch?
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
KimberleySTH schreef:
06-06-2018 10:58
Bij het kopje inkomstenbelasting - inkomstenbelasting 2017 - en dan inkomen 2017
Ah thanks! Nu weet ik zeker dat er nog niks gebeurd is met mijn aangifte :P
KimberleySTH schreef:
06-06-2018 11:00
Bij mij is nu ook eindelijk de datum vaststelling gewijzigd van 15-03 naar 02-06. Er staat dat mijn definitieve aanslag is verzonden maar die staat nog niet bij de correspondentie. Enig idee hoelang dat nog kan duren? Ik ben in ieder geval wel heel blij dat er eindelijk iets is gebeurd :cheer:
Dat heb ik dus ook! Voor meer info kijk op de definitieve aanslag... jaaaa waar issie dan? Ik kan m nergens vinden haha
Chantal21 schreef:
06-06-2018 09:14
Ik heb het geld ook gestort gekregen vandaag. (rabobank)
Wat was jouw dagtekening?
Hier ook de datum eindelijk verandert naar 2-6 ben benieuwd wanneer ik nu bericht krijg.
ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan
Mijn man had dagtekening 2 juni en het is gisteren gestort.
Bij mij dagtekening 12 juni, dus zal volgende week wel ergens komen.
Wij hebben half april de aangifte ingediend.
Mijn man heeft bericht en geld gehad. Hij had dagtekening 2 juni.
Ik nog niets gehoord....best vreemd want in die 15 jaar dat we samen de aangifte invullen hebben we altijd op dezelfde dag bericht gehad...
anoniem_370771 wijzigde dit bericht op 06-06-2018 12:25
Reden: Verkeerde letter
0.49% gewijzigd
Taartje34 schreef:
06-06-2018 11:42
Mijn man had dagtekening 2 juni en het is gisteren gestort.
Bij mij dagtekening 12 juni, dus zal volgende week wel ergens komen.
Wij hebben half april de aangifte ingediend.
Blijf ik toch vreemd vinden dat mensen die later dan 1 april aangifte hebben gedaan dat die eerder bericht krijgen dan mensen die voor 1 april het hebben ingediend...nou in ieder geval wel fijn voor jullie 😉
Sabrina0206 schreef:
06-06-2018 13:47
Blijf ik toch vreemd vinden dat mensen die later dan 1 april aangifte hebben gedaan dat die eerder bericht krijgen dan mensen die voor 1 april het hebben ingediend...nou in ieder geval wel fijn voor jullie 😉

Inderdaad hier op 20 maart aangifte gedaan en geen bericht verandering niks nog
mijn man al wel bericht op belastindienst, dagtekening 8 juni :)

ik nog niks.. niks veranderd.. niks gewijzigd.. ga er nu maar vanuit dat het later wordt dan 1 juli of net ervoor..

mocht ik ergens dit jaar iets terug moeten betalen aan de BD, doe ik het ook binnen 4 maanden ;)
Valt me op dat ze nu volop bezig zijn met de vastgestelde datum van 15 maart
Als je gaat bellen weten ze dan meer dan dat wij kunnen zien. Of is dit echt zonde tijd? Iemand hier die gebeld heeft?
Geld ontvangen op de dagtekening! (Vandaag)
Dat heb ik nog nooit gehad.
mariska1974 schreef:
06-06-2018 14:58
Als je gaat bellen weten ze dan meer dan dat wij kunnen zien. Of is dit echt zonde tijd? Iemand hier die gebeld heeft?
Het is vooral zonde van hun tijd, want je schiet er niks mee op. Misschien kunnen ze de dagtekening vertellen, als die al bekend is, maar als iedereen gaat bellen om dat te vragen hebben ze er een dagtaak bij. En je krijgt je geld er toch niet eerder door.
Drackie schreef:
06-06-2018 16:38
Het is vooral zonde van hun tijd, want je schiet er niks mee op. Misschien kunnen ze de dagtekening vertellen, als die al bekend is, maar als iedereen gaat bellen om dat te vragen hebben ze er een dagtaak bij. En je krijgt je geld er toch niet eerder door.
Ik kon het niet laten en heb zelf even gebeld. Helaas was er nog niks bekend over mijn aangifte van 20 maart. Maar dus voor 1 juli bericht nog te ontvangen. Afwachten dan maar.
Vandaag onze dagtekening! Ben benieuwd! Duimen jullie stiekem mee 😂😋
Mijn man heeft dagtekening 8 juni en had het vanochtend al binnen met de ING :-)
Hééé... mijn inkomen staat nog steeds op 4-4 maar ik zie bij de correspondentie dat gisteren de voorlopige aanslag per post is opgestuurd. Hèhe!!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
felice71 schreef:
08-06-2018 09:29
Hééé... mijn inkomen staat nog steeds op 4-4 maar ik zie bij de correspondentie dat gisteren de voorlopige aanslag per post is opgestuurd. Hèhe!!
He ik ook.
Dagtekening 8 juni
Geld net gestort
Brief nog niet binnen alleen online
Als je niet gelukkig bent, doe er dan wat aan!
daphjex schreef:
08-06-2018 08:56
Vandaag onze dagtekening! Ben benieuwd! Duimen jullie stiekem mee 😂😋
Gestort! 😊💪😁😁

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven