Kind in je uppie - deel 8

26-11-2017 21:09 3391 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 8 van kind in je uppie alweer!
We zijn in ieder geval niet alleen met onze dromen!

Met een algemeen startaccount, zodat de vaste schrijfsters zelf hun gegevens aan kunnen passen als ze dat willen:

Login: uppies
Wachtwoord: uppiesuppies

Dit topic is voor iedereen die in haar uppie voor een kindje wil gaan, al zwanger of zelfs bevallen is.
Dit geldt trouwens niet voor alle schrijfsters hier, dus als je na het lezen van het topic hier ook een berichtje wil achterlaten ben je van harte welkom om dat te doen!

We delen lief en leed met elkaar, beantwoorden elkaars vragen en kletsen over ditjes en datjes.

Ziekenhuizen/klinieken met een eigen spermabank die alleenstaanden helpen:
- Kidcentrum (Amsterdam, dit is nu definitief over naar het AMC)
- UMCU (Utrecht; opnamestop sinds april 2017)
- Geertgen (Elsendorp, Brabant)
- Rijnstate (Arnhem, wachtlijst ca. 2 jaar)
- Medisch Centrum Kinderwens (Leiderdorp, donorsperma alleen postcodes 2200-2899)
- Nij Barrahûs (Wolvega, start in 2018 mogelijk met eigen spermadonorbank)
- UMCG (Groningen, wachtlijst > 3 jaar)
- Isala (Zwolle, wachtlijst 2 jaar)
- Reinier de Graaf (Voorburg)

Er zijn wel andere instellingen waar je als alleenstaande geholpen wordt, maar dan moet je zelf donorsperma regelen, bijvoorbeeld via een bekende donor of via een commerciële spermabank (Denemarken/Duitsland).

Zie ook de informatiepagina over ziekenhuizen van Freya.

Verschillende websites waar je informatie kan vinden:
http://www.bam-mam.nl/
http://www.alleenmetkinderwens.nl/
http://www.freya.nl/

Fase 1 Oriëntatie of wachtlijst
Naam Leeftijd Kliniek Status
Sensotouch28UMC Utrechtwachtlijst sinds augustus 2016, ondertussen oriëntatie co-ouderschap
Vivadiva8532UMC UtrechtIntake februari 2016
Macarinata 35 Isalaintake april 2018
Jolietje85 32 Reinier de Graaf, Voorburg en MCK Leiderdorp op wachtlijst voor intake sinds oktober 2017
Patroesj 31 Rijnstate, Arnhem en RdG Voorburg Arnhem: wachtlijst sinds nov 2017, Voorburg: wachtlijst sinds apr 2018
Depster28Nij Geertgen Intake 24 April. Oriënteren bekende donor
Beau1993 25 Reinier de Graaf, Voorburg op wachtlijst voor intake sinds januari 2018

Fase 2: ZI/IUI/IVF
Naam Leeftijd Kliniek Gestart
san9224GeertgenIUI september 2015[/i]
anniebammer32UMC Utrechtjanuari 2016[/i]
Hope198036MCKpoging 6 in januari 2017[/i]
Zara8828ZIdecember 2016
Manawa37Rijnstatedecember 2016
Saffronskies38IsalaIVF (Cryos) augustus 2017
Uppies8531Nij Geertgenfebruari 2017
Globe8335Nij Geertgenmei 2016,februari 2017 (8x iui) september 2018 start ICSI
Alisa8630UMC UtrechtIUI september 2017
Abrikozenpitjes36UMC Utrechtaugustus 2016
Innerpeace36Reinier de Graaf Voorburg2 missed abortions, volgende IUI sept 2017
CCB5331Nij Geertgeniui augustus 2017
Plien198533nijGeertgengestart aug 2017 9x IUI, nov 2018 gestart met ICSI
Jootje2930St Antoniusnov 2017
Truelove79 39MCK Leiderdorp IUI mei 2018
Sciencerocks Cryos via Antonius ZI vanaf mei 2018,IUI vanaf juli 2018
Wensmama81 37 Rijnstate IUI maart 2018
Betsy_01 Reinier de Graaf Voorburgfeb 2019

Fase 3: Zwanger!
Naam Leeftijd Kliniek Gestart Uitgerekend Bijzonderheden
Maris8632Reinier de Graafmei 2018mrt 2019
NoraRecaptcha38 okt 2017 IUI/KIDjuni 20192e kindje, mk in jan, mei & juli 2018
Linnie_1983 33UMC UtrechtIUI november 2016juni 2019
Eeffie139MCK LeiderdorpIUI dec 2017 oktober 2019
Hailie 39 MCK Leiderdorp IUI dec 2017, start IVF okt 2018 september 2019
Angelaloes28Reinier de graaf Voorburgiui okt/nov 2017 ?
In de tabel staan de namen van schrijfsters die al geruime tijd niet meer meeschrijven schuingedrukt

:love: BAMmers die ons voorgingen:
2019 -
2018 - Wannabe79 (2e kindje), Roosje-89, Pat36, Blij_ei, deb 87, Nausicaa
2017 - Ocean1980, Becauseiamhappy (2e kindje), Rosings, Stjerna83, Mitakuye Oyasin, Jessy010
2016 - Wannabe79, JustJiggles, Becauseiamhappy, LKN, Chica-1983, Char-ade, Frizz, Vlinder09, Noa-Lynn.
2015 - thefiepie. eligansje
2014 - Lonely_Butterfly, Wondertje, Zoeter, Mammienator, Muppet, Zuster123, Bredagirl, Mila, Emma77emma, Gavia, Houston77007.
2013 - Bezigebij, Vinyl, Sillie, Fearless, ClaudeFiolle, Lizlizzyliz, E123.
2012 - Sannasanna, Channel, Zoeter, Juffie, MoffelenPier, Ragnhild.
2011 - Chilles.

Voorgaande delen:
Kind in je uppie - 6
Kind in je uppie - 5
Kind in je uppie - 4
Kind in je uppie - 3
Kind in je uppie - 2
Kind in je uppie? (deel 1)
uppies wijzigde dit bericht op 01-03-2019 16:04
23.98% gewijzigd
@innerpeace, geen woorden voor. Mijn gedachten gaan naar je uit, ook al heb je daar niets aan. Het is oneerlijk, het was je zo gegund! Sterkte voor nu en een digitale knuffel..!
@innerpeace, wat een rotnieuws, heel veel sterkte :hug:
Globe83 & Anneloes ook sterkte gewenst!

@kapoentje, wat stom dat er dan pas weer een info avond is bij MCK! Mijn vervolgafspraak duurde nu ook lang, vermoedelijk toch ook personeel tekort. Maar daar ben jij niet mee geholpen! Hopelijk meer geluk bij een andere kliniek. En zo begrijpelijk als je dan de beslissing genomen hebt..wil je ook beginnen!

@sciencerocks, misschien ook maar goed dat je gelijk aan de slag bent gegaan. Dan is het in gang gezet en misschien een klein beetje minder in je gedachten dan dat je nog niets in gang hebt gezet. Fijn dat je in sporten zo’n uitlaatklep hebt!
Lijkt mij overigens ook wel apart als je net IUI hebt gehad en dan op je werk komt 😄
Alvast veel succes en positieve energie jouw kant op voor de ZI aankomend weekend!
Hoi allemaal!

Ik ben 36 jaar en heb me deze week aangemeld bij n kliniek (ivm herkenbaarheid zeg ik liever even niet welke). Nu twijfel ik echter nog enorm! Ik kan me voorstellen dat ik ook n heel leuk en nuttig leven zal hebben zonder kind. Ik weet ook niet zo goed of ik nou gelukkiger zal zijn met kind. Ik vind t heel lastig, zie heel wat ingewikkelde uitdagingen bij t opvoeden en groot brengen. Tegelijkertijd tikt de biologische klok door en heb me daarom, ook gezien de wachtlijst, toch aangemeld.
1. Iemand tips die zich in mijn twijfels herkent?
2. Daarnaast is er nog n andere kliniek waar ik mij zou kunnen aanmelden. Maar kan dat ook: dat je op de wachtlijst staat bij 2 klinieken?
3. En stel je bent "aan de beurt", je staat bovenaan de wachtlijst maar je wil nog n half jaar of jaar wachten? Kan dat of kom je dan weer helemaal onderaan de wachtlijst?

Ik kom niet al te gemotiveerd en zeker over...sorry! Zo zwart wit als dat ik t nu schets, is t ook weer niet hoor. Maar t vliegt me nu even naar de keel!
1. Ik denk dat iedereen hier zich in die twijfels herkent. Ik had het met name toen ik eindelijk aan de beurt was, dat ik ineens dacht ‘wil ik dit echt wel, moet ik wel een kind willen?’. Ik heb het er met een paar mensen over gehad, en de meeste vriendinnen zeiden dat zij dat ook hadden toen ze de knoop eenmaal doorgehakt hadden. Het gevoel van ‘ok, we gaan ervoor, maar misschien deze maand nog even niet’. Eentje vertelde zelfs dat toen ze eenmaal gestopt waren met de pil, ze wekenlang geen sex hadden gehad. Officieel omdat ze allebei geen zin hadden/moe/druk etc, maar in werkelijkheid waren ze gewoon stiknerveus. Dat was voor mij voldoende om die zenuwen een beetje tot bedaren te brengen en duidelijk te krijgen waar de twijfel zat. Ik twijfelde niet echt aan een kind, ik vond het alleen echt heel spannend en eng. En dat was helemaal niet raar.
2. Ik heb me bij 2 ziekenhuizen aangemeld. Het kan wel zijn dat je verzekering bij een van de twee de intake niet dekt, dat moet je dan dus zelf betalen. Maar de aanmelding kon bij mij gewoon. Ze gaven wel aan dat ik (logisch) maar bij 1 echt met de behandeling mocht beginnen.
3. Toen ik eenmaal aan de beurt was, sloeg de paniek dus een beetje toe. Ik heb toen gevraagd of ik drie maanden later kon beginnen, ook om praktische redenen (vakantie op onhandig moment etc). Dat was geen probleem. Ik kan me wel voorstellen dat je het niet eeuwig uit kunt blijven stellen, dat ze na een aantal keer wel eens gaan vragen of je eigenlijk wel wilt. Maar heel veel hier hebben nog even gewacht of zijn ergens tijdelijk gestopt om allerlei redenen. Ik kan uiteraard niet voor elke kliniek spreken, maar meestal is dat geen probleem.

Ik ben inmiddels 13 weken zwanger, en hoewel ik het inmiddels echt leuk vind (begin was minder door extreme misselijkheid), blijft het wat onwerkelijk hoor. Ik ga deze week bij de kinderopvang kijken, en ik blijf het gevoel houden dat ik een spelletje ‘grote mensen’ aan het doen ben. Alsof iemand tegen me gaat zeggen: ‘eh sorry hoor, maar dit is voor mensen met kinderen. Voor echte volwassenen.’ (Ter info: ik ben 37 met een goede baan, huis, auto enz, dus tel voor anderen vast wel als echte volwassene ;-)). Het is ook gewoon allemaal wat abstract en moeilijk voor te stellen. Maar dat geldt net zo goed voor stellen die een kind krijgen natuurlijk.

Heb je mensen in je omgeving met wie je er over praat? Het verheldert voor mij vaak echt veel om het er met iemand over te hebben. Niet om diens mening, maar omdat ik dan gedwongen wordt mijn eigen gedachten onder woorden te brengen.
Hoi Nausicaa,

Ik ga morgen uitgebreider op je bericht reageren, moet echt naar bed maar dat lukt maar niet door mn paniek en gepieker...maar jouw berichtje lucht me op en maakt me aan t lachen: dat stel dat geen sex durfde te hebben hihi

Ik vind het moeilijk om t met mensen in mn omgeving erover te hebben omdat ik of overtuigende kinderlozen spreek of overtuigende moeders...er tussenin ben ik nog niet tegen gekomen.
Zo nu en dan heb ik wel gesprekken met n psycholoog en dan bespreken we ook wel het donor-traject. Dat helpt.

Nou...ik ga ter ontspanning nog even GTST terugkijken (waarbij Nina zwanger hoopt te worden met donorzaad van Amir :-))

Nogmaals dank en hoop dat je lekker zult slapen!
Krampen in mijn buik, meer zoals kleine glassplinters.. Early test gedaan, zodat ik weet dat als ik over een paar dagen een test doe het zeker niet de pregnyl is. Had nu een klein streepje en dat is zeker de pregnyl.
Ben een kilo zwaarder, kan door de hitte maar ik denk dat mijn menstruatie komen gaat :(

Hoe is het met de rest van de bankzitters?

@dobbelst1 de intake gaf me juist veel rust en bevestiging van wat ik wilde. Een intake geeft veel informatie, dus zeker aan te raden en neem je tijd. Als je voor een Nederlandse gaat heb je nog lang genoeg om je voor te bereiden (bij de meesten jaar tot 2 jaar)
Ik zit in ronde 1 en ben nu al van slag door de ovulatietesten.. Gisteren heel licht positief en het zkh raadde me aan om door te testen, maar vanochtend negatief.. Heb maar even een mailtje gestuurd.. Eerste inseminatie zit er in ieder geval wel aan te komen! (Als ik niet te laat ben :-o )

Update: vanmiddag iui.. Spannend :hyper:
Spannend Maris!

Mijn ovulatietest is heeeeeel erg licht roze (nog geen smiley). Bestelling is gearriveerd bij ouders dus vanmiddag ophalen. Was nog een gedoe en is droogijs geworden ipv stikstoftank want die waren op. Moet wel te redden zijn tot zondag. Anders morgen even kijken of ik zaterdag wat extra droogijs kan laten bezorgen. Maar ik verwacht zaterdag of zondag te ovuleren
Hoi allemaal,

Ik had zelf al een topic geopend, maar na een berichtje kom
Ik hier ook graag kijken.

Sterkte voor iedereen die hard bezig is en het op dit moment niet lukt :hug:
En gefeliciteerd voor alle zwangeren!

Ik ben vooral nieuwsgierig naar de verhalen, lees mee wat iedereen meemaakt en zal af en toe zelf ook eens meeschrijven.
Maandag heb ik een afspraak bij de huisarts gemaakt voor een doorverwijzing, en bij de kliniek hier in de buurt duurt het wachten op de intake nog geen maand!

Ik denk dat het pas vanaf dan ‘echt’ gaat voelen om ervoor te gaan. Nu vooral spannend (wel een gezonde dosis hoor) :biggrin:
Nutz2018 schreef:
07-06-2018 17:21
Hoi allemaal,

Ik had zelf al een topic geopend, maar na een berichtje kom
Ik hier ook graag kijken.

Sterkte voor iedereen die hard bezig is en het op dit moment niet lukt :hug:
En gefeliciteerd voor alle zwangeren!

Ik ben vooral nieuwsgierig naar de verhalen, lees mee wat iedereen meemaakt en zal af en toe zelf ook eens meeschrijven.
Maandag heb ik een afspraak bij de huisarts gemaakt voor een doorverwijzing, en bij de kliniek hier in de buurt duurt het wachten op de intake nog geen maand!

Ik denk dat het pas vanaf dan ‘echt’ gaat voelen om ervoor te gaan. Nu vooral spannend (wel een gezonde dosis hoor) :biggrin:
Bij welke kliniek heb je de intake? En ga je dan voor Deens zaad?
Hoi allemaal,

@Nausicaa en Lee83, voel me sinds vanochtend stukken rustiger. Ben blij dat ik me heb aangemeld voor de wachtlijst...al ben ik er nog niet uit hoor. Maar niets doen maakte me ook zo onrustig. Nausicaa, ik gaf gister aan dat ik nog uitgebreid op je bericht zou terugkomen, maar zie nu dat ik al veel had gezegd. Super dat je 13 weken ver bent, heb je je omgeving al op de hoogte gesteld?
@Maris86, wat spannend! Hoe is de behandeling gegaan?
@maris86
Bij Nijbarrahus, kreeg daar wel het beste gevoel bij ook al vergoedt mijn zorgverzekering hier weinig. En ik ga vanuit daar verder echt een besluit maken (ik wilde bijna typen ik sta wel open voor Deens zaad maar dat klinkt anders dan ik het bedoel ;-)
Nutz2018 schreef:
07-06-2018 22:20
@maris86
Bij Nijbarrahus, kreeg daar wel het beste gevoel bij ook al vergoedt mijn zorgverzekering hier weinig. En ik ga vanuit daar verder echt een besluit maken (ik wilde bijna typen ik sta wel open voor Deens zaad maar dat klinkt anders dan ik het bedoel ;-)
:HA:

@ Dobbel De behandeling ging prima, was zo gepiept.
Nu proberen om mezelf niet gek te maken de komende 2 weken.

Wie zitten er nog meer op het bankje? En is de nod al in de buurt?
Dobbelst1 schreef:
07-06-2018 22:16
Hoi allemaal,

@Nausicaa en Lee83, voel me sinds vanochtend stukken rustiger. Ben blij dat ik me heb aangemeld voor de wachtlijst...al ben ik er nog niet uit hoor. Maar niets doen maakte me ook zo onrustig. Nausicaa, ik gaf gister aan dat ik nog uitgebreid op je bericht zou terugkomen, maar zie nu dat ik al veel had gezegd. Super dat je 13 weken ver bent, heb je je omgeving al op de hoogte gesteld?
@Maris86, wat spannend! Hoe is de behandeling gegaan?
Fijn dat je je al rustiger voelt. Je schreef eerder dat je het lastig vond om het met iemand te bespreken, omdat ze of overtuigd kinderloos of overtuigd moeder waren. Mijn vriendinnen zijn ook allemaal moeder, maar sommigen daarvan zijn echt nog goed in staat om mij te helpen mijn gevoel op een rijtje te krijgen. De vraag is niet of moederschap in het algeméén leuk is, maar of het iets voor jóu is. Dus soms zijn dat soort mensen ook prima hoor.

Ja, omdat ik zo ziek was, heb ik het bv mijn directe collega’s heel snel verteld, dan hoefde ik in elk geval niet te doen alsof (dat maakte het in elk geval een stuk makkelijker). Hetzelfde bij mijn ouders, die waren zich erg zorgen gaan maken als ik steeds ellendig was, niks wilde eten etc zonder dat ze wisten waarom. Afgelopen week heb ik het ook de rest van de afdeling verteld, andere familie etc. Ik had eigenlijk wel verwacht dat er een aantal mensen wat negatiever tegenover zouden staan, maar tot op heden is iedereen alleen maar super enthousiast. Soms wel een beetje (boel) verbaasd. ‘Zwanger, jij?!? Maar, maar, jij had toch geen vriend :huh: ??’ Maar dan is een kleine uitleg voldoende. Wel al een paar keer gehoord dat ze het stoer of dapper vinden, dat heb ik zelf minder. De keuze voor mij was niet alleen of met iemand samen een kind, maar alleen of helemaal niet. En dan vond ik helemaal niet echt een veel mindere optie. Maar goed, mensen denken natuurlijk vanuit hun eigen referentiekader, en dan lijkt alleen ze heel eng of zo.
nausicaa schreef:
07-06-2018 23:01
Fijn dat je je al rustiger voelt. Je schreef eerder dat je het lastig vond om het met iemand te bespreken, omdat ze of overtuigd kinderloos of overtuigd moeder waren. Mijn vriendinnen zijn ook allemaal moeder, maar sommigen daarvan zijn echt nog goed in staat om mij te helpen mijn gevoel op een rijtje te krijgen. De vraag is niet of moederschap in het algeméén leuk is, maar of het iets voor jóu is. Dus soms zijn dat soort mensen ook prima hoor.

Ja, omdat ik zo ziek was, heb ik het bv mijn directe collega’s heel snel verteld, dan hoefde ik in elk geval niet te doen alsof (dat maakte het in elk geval een stuk makkelijker). Hetzelfde bij mijn ouders, die waren zich erg zorgen gaan maken als ik steeds ellendig was, niks wilde eten etc zonder dat ze wisten waarom. Afgelopen week heb ik het ook de rest van de afdeling verteld, andere familie etc. Ik had eigenlijk wel verwacht dat er een aantal mensen wat negatiever tegenover zouden staan, maar tot op heden is iedereen alleen maar super enthousiast. Soms wel een beetje (boel) verbaasd. ‘Zwanger, jij?!? Maar, maar, jij had toch geen vriend :huh: ??’ Maar dan is een kleine uitleg voldoende. Wel al een paar keer gehoord dat ze het stoer of dapper vinden, dat heb ik zelf minder. De keuze voor mij was niet alleen of met iemand samen een kind, maar alleen of helemaal niet. En dan vond ik helemaal niet echt een veel mindere optie. Maar goed, mensen denken natuurlijk vanuit hun eigen referentiekader, en dan lijkt alleen ze heel eng of zo.
:thumbsup:
@hailie je loopt een dag voor op mij. Hoe is het bij jou? Ik had een negatieve test en denk dat ik vandaag, uiterlijk morgen van het bankje val...

@angelaloes hoe gaat het met jou? Nog een weekje spanning?

Zitten er verder nog mensen? Het is zo stil ineens..
Ik zit sinds enkele dagen en ben gelukkig nog vrij rustig. Ben benieuwd of ik dat over een week nog steeds ben. Nod op 22 juni en ik heb me voorgenomen om niet eerder te gaan testen..
@maris dat had ik ook, maar ik kreeg last van krampen dus heb toch eerder getest. Morgen is mijn NOD. Ik ga ervan uit dat het niet gelukt is, alle tekenen zijn daar en de early test was negatief.
Ik zit ook op het wachtbankje. Gisterochtend vaag streepje op ovulatietest maar geen smiley. Gisteravond toch maar getest, had een gevoel, en donker streepje en smiley. 2x rietje van 0,4 ml. Ben benieuwd.
Ik zit op het vertraagde bankje (want ei pas op dag 19) dus ben heel benieuwd wanneer deze cyclus weer rond is (of niet natuurlijk!) NOD zo rond 15 juni.

We hebben dat weekend ook onze meet-uppies, dus hoop met goed nieuws te komen :) anders kan ik bij jullie uithuilen ;)
Ja de meet-uppies! leuk. Ik kijk er naar uit om jullie in levende lijve te ontmoeten. Ik merk dat ik toch echt wel behoefte heb om met gelijkgestemden te praten, zeker na afgelopen week met alle stress. Beste moeilijk om al die extra dingetjes erbij te krijgen van de nieuwe wetgeving van denemarken, onzekerheid wat betreft verloop van het traject, regelen van bezorgen etc. En niet iets wat je makkelijk met mensen op erk enzo bespreekt. De vriendin op werk waarmee ik dat kon is met zwangerschapsverlof (go figure).

Nausicaa, geniet ervan. het is je gegund.

Innerpeace, even een hart onder de riem, als je meeleest maar even niet reageert.

Lee83, het is als shrodinger's cat, zolang je niet ongesteld bent, kun je nog steeds zwanger zijn, dus wie weet!(sorry, ben soms een beeetje een science-nerd ;-)

Dobbelst, doe gewoon 1 stap tegelijkertijd. Voelt het goed? Dan ga je door, zo niet, dan even een pauze. Zo ben ik er ook ingestapt, en om de stap naar ziekenhuisbezoek en IUI te verkleinen ben ik dus eerste begonnen met ZI. Er zit bij mij een prijskaartje aan omdat ik zelf donorzaad aanschaf vanuit Denemarken, maar at betreft leeftijd kan ik voor mijn gevoel niet echt meer wachten.

Nutz, welkom.Lees mee, stel vragen en hopelijk helpt het in je keuze.

Voorde rest, bankzitters, we duimen allemaal.
@innerpeace wat ongelofelijk klote. Het was je zo ontzettend gegund. Heel erg veel sterkte.
@Nora ik hoop dat je volgende week met goed nieuws komt.
Nieuwkomers welkom.
@Nausicaa fijn dat het nu zoveel beter gaat dan in het begin en dat de reacties zo positief zijn.
@alle bankzitters succes!!!
@Lee Ik ben er gister helaas vanaf gevallen. Op naar de volgende ronde maar weer. Ik hoop toch nog voor jou dat je blijft zitten.
@sciencerocks haha! Ja, dat is zo, maar ik ga al vanuit van niet.
@haillie shit zeg!! Hoeveelste poging was dit? He, wat balen. Ik weet vrijwel zeker dat ik ook ga hoor.. Morgen gok ik.
Hallo allemaal,
Leuk om weer wat nieuwe berichtjes te zien. Waar ik als groentje benieuwd naar ben, is waar "NOD" voor staat...zal vast heel logisch zijn maar geen idee :-)

Voel me nog steeds rustig sinds ik me op de wachtlijst heb laten plaatsen: goede stap gezet...

@sciencerocks je hebt gelijk: "stap voor stap". Ben altijd 10 stappen vooruit aan t denken...da's echt n valkuil van mij. Hoe oud ben jij nu?

Leuk dat jullie met n groepje gaan afspreken!
Dat allemaal, ik denk niet dat ik hier veel ga schrijven, maar ik zou het toch leuk vinden om weer in de tabel te komen :)

Fase 2:
Rosings, 40, nij geertgen, voor 2e kindje.

Dochter is nu bijna 1, ik heb van mijn donor nog 1 embryo en nog 1 rietje voor een ivf. Als het daarmee niet lukt ben ik klaar en heel gelukkig met alleen dochter, maar de wens voor een 2e is er!

Vrijdag herintake bij nij geertgen, en dan wachten tot cyclus terug is om weer te beginnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven