Geroddel...

10-06-2018 23:17 28 berichten
Wat te doen aan iemand die roddels over je verspreid?
Wat zeg je tegen mensen die vragen of het waar is?
Iemand van wie ik dacht dat ik haar kon vertrouwen heeft toch een paar dingen die ik in vertrouwen heb verteld wereldkundig gemaakt, iemand dezelfde ervaring? Wat kan ik nog doen om de schade te beperken?
anoniem_371037 wijzigde dit bericht op 13-09-2018 12:56
88.86% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gestopt met lezen bij het woord k×××h. Met zulke vriendinnen wil je toch niet omgaan?
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Yasmeenah82 schreef:
10-06-2018 23:21
Ik ben gestopt met lezen bij het woord k×××h. Met zulke vriendinnen wil je toch niet omgaan?
Nee inderdaad! Daarom is de vriendschap beeindigd rond kerst 2013/2014. (Al ging het al langere tijd niet lekker)
Toch maar een facebookpagina beginnen en alle roddels op openbaar zetten. Paybacktime.
Ruth-Patchett schreef:
10-06-2018 23:25
Toch maar een facebookpagina beginnen en alle roddels op openbaar zetten. Paybacktime.
Hahaha die vind ik wel grappig! Maar dat ga ik niet doen.
Geen contact meer accepteren en accepteren dat ze over je lult. Blijkbaar is het haar eigen verrotte karakter dat het nodig heeft anderen neer te halen. Vervelend dat ze dingen vertelt die dus waar zijn, maar daar verander je niets meer aan. Als mensen jou wat vragen gewoon zeggen: Ik heb die vriendschap juist verbroken omdat ze altijd over iedereen roddelt, ik hou me hier dus liever buiten. Je hoeft je niet te verantwoorden of te zeggen of iets waar is of niet. Laat het gaan....
~ Whatever it is you're seeking won't come in the form you're expecting ~
Wat wil je nu precies met je topic?
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Rozeplayboydeo schreef:
10-06-2018 23:26
Hahaha die vind ik wel grappig! Maar dat ga ik niet doen.
Verstandig. Moet je ook heel niet doen. Laat je niet tot dat niveau verlagen.
Yasmeenah82 schreef:
10-06-2018 23:30
O god, jij weer.
Yasmeenah82 schreef:
10-06-2018 23:30
Nee zeker niet. Ik vind het echt absurd. Ik kwam een keer iemand tegen op een feest waarmee ik een gesprekje had en op een gegeven moment diegene zei tegen mij “Weet jij dat ... die bij mij in de klas zit hele rare dingen over jou vertelt?” ik heb toen een gesprekje met diegene gehad en daar kwam naar voren dat ik dus werkelijk niemand uit die klas ken? Echt zo raar.
Ruth-Patchett schreef:
10-06-2018 23:31
O god, jij weer.
Pardon? Kennen wij elkaar ofzo?
Ok, en nu maar lekker slapen he?
ik geef mn bek ook maar een douw
'T is me wat.
Yasmeenah82 schreef:
10-06-2018 23:52
Pardon? Kennen wij elkaar ofzo?
Haha, van mij mag je gewoon reageren.
Voel je je eigen nou echt zo belangrijk haha dat maakt je echt lelijk doe normaal
En je vraag is?
Ikkuh dit ikkuh dat okee...
En dan afvragen waarom relaties op zijn eind komen.
Je kan niet alles hebben he
Ik ook niet maar ik snap sowieso niet wat al die puberproblemen op deze site doen....is er geen Tina forum ofzo? Staat bij FOK het hek open?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Als iemand tegen jou roddelt over anderen kun je er gevoeglijk vanuit gaan dat diegene tegen anderen roddelt over jou.
Rozeplayboydeo schreef:
10-06-2018 23:23
Nee inderdaad! Daarom is de vriendschap beeindigd rond kerst 2013/2014. (Al ging het al langere tijd niet lekker)
en waarom heb je het er nu dan nog over?
Laat gaan, steel je energie in leuke mensen
De concurrentie is hard.

Vrouwen bespreken soms/vaak hun seksleven zelfs met hun frenemies.

Maar er zijn ook rustige, nettere meisjes die serieus zijn en dit soort dingen vóór zich houden.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Je moet die nettere meisjes niet in het milieu zoeken waar je nu kennelijk in verkeert.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Rozeplayboydeo schreef:
10-06-2018 23:32
Nee zeker niet. Ik vind het echt absurd. Ik kwam een keer iemand tegen op een feest waarmee ik een gesprekje had en op een gegeven moment diegene zei tegen mij “Weet jij dat ... die bij mij in de klas zit hele rare dingen over jou vertelt?” ik heb toen een gesprekje met diegene gehad en daar kwam naar voren dat ik dus werkelijk niemand uit die klas ken? Echt zo raar.
Ronduit rot om te ontdekken dat iemand die je alleen kent uit een grijs verleden dusdanig interessante roddels over je vertelt, dat de verhalen in de hoofden van wildvreemden blijven hangen. Het verstandigste om te doen is wat jij al doet: de draak niet voeren. Verder kun je droogjes opmerken, als iemand je aanspreekt op de roddels, dat je xxx al zeker vier en een half jaar niet gezien en niet gesproken hebt en haar ook bewust mijdt, omdat je hebt gemerkt dat ze een beetje psychopatisch is. En dan door naar een volgend onderwerp.

Ooit zal het wel overwaaien.
Laten gaan
Marana-- schreef:
11-06-2018 07:59
Als iemand tegen jou roddelt over anderen kun je er gevoeglijk vanuit gaan dat diegene tegen anderen roddelt over jou.
Dat heb ik gemerkt. Helaas veel te laat en ik zat toen nog op de middelbare school.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven