Entertainment alle pijlers

Meest irritante reclame - DEEL 2

05-06-2015 11:42 3460 berichten
Aangezien het vorige deel vol is, start ik een tweede en heb ik meteen mijn TVP.

Deel 1: Meest irritante reclame

Wat vinden jullie de meest irritante reclame die direct van televisie mag verdwijnen?
Alle reacties Link kopieren
amarna schreef:
22-05-2018 14:33
De ohra app bij schade aan een paarse eend.

Stel is verontwaardigd dat eigenaar van paarse eend de ohra-app niet heeft.
A) misschien heeft die man geen smartphone
B) en/of een andere verzekeringsmij.

Soms kunnen zaken prima op papier afgehandeld worden.
Jij herkent die man niet uit de reclame met de paarse krokodil van een paar jaar terug?
Ik vind het juist wel geinig dat ze terug verwijzen naar die reclame
Frankly my dear, I don"t give a damn
calvijn1 schreef:
23-05-2018 00:18

Ik vond het de eerste paar x wel geinig maar nu n beetje erg simpel en uitgekauwd. De Paarse Krokodil vond ik toen wel echt leuk, maar dit voelt n beetje als teren op vergane glorie. Maar wel leuk dat ze dezelfde vent er voor gebruiken ja en ook leuk hoe hij in zijn rol zit.
Waarom stinken alleen vrouwen op een toilet, of moeten ze zich ervoor schamen?

Zo irritant, op de radio, over een Geberit toilet. Of je (vrouw) krijgt een man langs die naar je toilet moet, maar jammer van JOUW poeplucht. En als een man visite krijgt van zijn knappe buurvrouw die naar het toilet moet is het jammer van HAAR poeplucht... zucht....
calvijn1 schreef:
23-05-2018 00:18
Jij herkent die man niet uit de reclame met de paarse krokodil van een paar jaar terug?
Ja hoor ik ken hem nog wel. Maar ik vind het een stomme reclame. Maar wel grappig dat hij zo stoicijns reageert.
snjokorn schreef:
16-05-2018 20:36
De nieuwe van Haribo, (3 volwassenen en 1 kind in de lift) weer van die kinderstemmetjes (en het kind met een volwassen stem).
Juk!

Ik moet er zooo om lachen. Sorry.
Becam
Twee bouwvakkers die elkaar complimenteren met hun lening. Tenenkrommend slecht.
Later is nu
Dreamer schreef:
25-05-2018 21:15
Becam
Twee bouwvakkers die elkaar complimenteren met hun lening. Tenenkrommend slecht.
Je bent me voor!

En dan die Canesten Gyno... VEEL vrouwen zoeken op een oplossing voor hun vaginale probleem. Dus er zijn een PAAR die het geweldig vinden om wekenlang met een jeukende doos rond te lopen....
Dreamer schreef:
Becam
Oh ja nou inderdaad.
Dreamer schreef:
Becam

Echt een reden om daar juist GEEN lening af te sluiten!

Ik begin me te ergeren aan die Jumbo reclames ... en die van Plus (lekker eten, daar houden we van) Ja ... DUH!
Dat zingende mokkel in die Toyota

"If you want my love"

Irritant mens, irritant liedje
Die van Bonprix irriteert me mateloos!

Dat liedje .... VRESELIJK! En ben er dus vandaag achter gekomen dat het in het Nederlands gezongen is. :roll:
KoffieDoosje schreef:
12-06-2018 23:51
Die van Bonprix irriteert me mateloos!

Dat liedje .... VRESELIJK! En ben er dus vandaag achter gekomen dat het in het Nederlands gezongen is. :roll:
Met die enge tweelingvrouwen?

Heel erg idd
Die met die afschuwelijke zeikstem van Center Parcs ofzo is ook weer terug.
Plantur39. Voor vrouwen boven de 40. Want die worden ALLEMAAL kaal.

De zoveelste reclame waarin vrouwen een complex over een niet-bestaand probleem wordt aangepraat.
En nog een in dezelfde categorie:

"Je leven staat stil tussen twee waxbeurten in...."

Te stupide voor woorden!
SilverShadow schreef:
25-05-2018 21:19
Je bent me voor!

En dan die Canesten Gyno... VEEL vrouwen zoeken op een oplossing voor hun vaginale probleem. Dus er zijn een PAAR die het geweldig vinden om wekenlang met een jeukende doos rond te lopen....
Daarbij, ga gewoon naar de huisarts met dat soort problemen i.p.v. zelf te gaan lopen klooien.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
calvijn1 schreef:
12-06-2018 23:59
Met die enge tweelingvrouwen?

Heel erg idd
Die tweeling viel me niet op, maar je zit een oudere vrouw in lingerie, vrouwen die motorrijden, 1 die op een zacht kleed ligt, 1 die drumt etc.

Dat liedje ... :@@:
KoffieDoosje schreef:
13-06-2018 16:25
Die tweeling viel me niet op, maar je zit een oudere vrouw in lingerie, vrouwen die motorrijden, 1 die op een zacht kleed ligt, 1 die drumt etc.

Dat liedje ... :@@:
Oh die!
Ja, dat liedje is ook irritant.

Bon Prix heeft meerdere reclames
Waarom (Griekse) zirtaki-muziek bij (Italiaanse) Barelli pasta?
Never judge someone without knowing the whole story. You may think you understand, but you don't.
een bier reclame, weet niet meer welk melk, maar het sloeg nergens op ging alleen maar over diep zinninge onzin met hipsters er in
Relax we're all crazy, it's not a competition
"Shampoo zonder gluten"

De spelt-hype in voedsel is voorbij dus gaan de fabrikanten het nu over deze boeg gooien.
Er zijn vast wel weer hypochonders te vinden die geloven dat gluten door je hoofdhuid kunnen dringen.
Kiiroitori schreef:
22-06-2018 16:22
Waarom (Griekse) zirtaki-muziek bij (Italiaanse) Barelli pasta?
Raar hè?
Normaal vind ik de reclames van Jumbo altijd leuk maar die laatste is echt zo irritant met die sperzieboon.
Ananas , die reclame van Ben. Vreselijk.
hamaika schreef:
13-06-2018 07:42
Die met die afschuwelijke zeikstem van Center Parcs ofzo is ook weer terug.
Ik snap werkelijk niet dat je je commercial door iemand met zo'n stem laat inspreken, bij mij wekt het meer agressie op dan dat ik denk hé misschien moet ik weer eens een weekendje CP boeken.

Wij kopen auto's wat een draak van een reclame :facepalm:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven