Meest irritante reclame - DEEL 2

woensdag 23 mei 2018 om 00:18
Jij herkent die man niet uit de reclame met de paarse krokodil van een paar jaar terug?
Ik vind het juist wel geinig dat ze terug verwijzen naar die reclame
Frankly my dear, I don"t give a damn

woensdag 23 mei 2018 om 07:51
Ik vond het de eerste paar x wel geinig maar nu n beetje erg simpel en uitgekauwd. De Paarse Krokodil vond ik toen wel echt leuk, maar dit voelt n beetje als teren op vergane glorie. Maar wel leuk dat ze dezelfde vent er voor gebruiken ja en ook leuk hoe hij in zijn rol zit.
woensdag 23 mei 2018 om 13:03
Waarom stinken alleen vrouwen op een toilet, of moeten ze zich ervoor schamen?
Zo irritant, op de radio, over een Geberit toilet. Of je (vrouw) krijgt een man langs die naar je toilet moet, maar jammer van JOUW poeplucht. En als een man visite krijgt van zijn knappe buurvrouw die naar het toilet moet is het jammer van HAAR poeplucht... zucht....
Zo irritant, op de radio, over een Geberit toilet. Of je (vrouw) krijgt een man langs die naar je toilet moet, maar jammer van JOUW poeplucht. En als een man visite krijgt van zijn knappe buurvrouw die naar het toilet moet is het jammer van HAAR poeplucht... zucht....
woensdag 23 mei 2018 om 13:13
Ja hoor ik ken hem nog wel. Maar ik vind het een stomme reclame. Maar wel grappig dat hij zo stoicijns reageert.

vrijdag 25 mei 2018 om 21:19
Je bent me voor!
En dan die Canesten Gyno... VEEL vrouwen zoeken op een oplossing voor hun vaginale probleem. Dus er zijn een PAAR die het geweldig vinden om wekenlang met een jeukende doos rond te lopen....

woensdag 30 mei 2018 om 12:26
dinsdag 12 juni 2018 om 23:59
Met die enge tweelingvrouwen?KoffieDoosje schreef: ↑12-06-2018 23:51Die van Bonprix irriteert me mateloos!
Dat liedje .... VRESELIJK! En ben er dus vandaag achter gekomen dat het in het Nederlands gezongen is.![]()
Heel erg idd

woensdag 13 juni 2018 om 09:30
Daarbij, ga gewoon naar de huisarts met dat soort problemen i.p.v. zelf te gaan lopen klooien.SilverShadow schreef: ↑25-05-2018 21:19Je bent me voor!
En dan die Canesten Gyno... VEEL vrouwen zoeken op een oplossing voor hun vaginale probleem. Dus er zijn een PAAR die het geweldig vinden om wekenlang met een jeukende doos rond te lopen....
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
donderdag 14 juni 2018 om 12:56
Oh die!KoffieDoosje schreef: ↑13-06-2018 16:25Die tweeling viel me niet op, maar je zit een oudere vrouw in lingerie, vrouwen die motorrijden, 1 die op een zacht kleed ligt, 1 die drumt etc.
Dat liedje ...![]()
Ja, dat liedje is ook irritant.
Bon Prix heeft meerdere reclames
dinsdag 26 juni 2018 om 00:21
Raar hè?Kiiroitori schreef: ↑22-06-2018 16:22Waarom (Griekse) zirtaki-muziek bij (Italiaanse) Barelli pasta?

woensdag 27 juni 2018 om 13:26
Ik snap werkelijk niet dat je je commercial door iemand met zo'n stem laat inspreken, bij mij wekt het meer agressie op dan dat ik denk hé misschien moet ik weer eens een weekendje CP boeken.
Wij kopen auto's wat een draak van een reclame