Napraattopic deel 99
donderdag 24 mei 2018 om 09:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 13 juni 2018 om 16:54
Ik vind hem bloedirritant dus dacht dat hij gestaft zou hebben.Solomio schreef: ↑13-06-2018 16:43Spell is een hij toch?
En ik heb geen ws voor op de man, maar voor offtopic.
Spell reageerde met dat hij zeker wat autistische trekken heeft en wekte niet de indruk erg beledigd te zijn. Zijn reactie is ook weggehaald.
Dus ik gok dat iemand anders gestaft heeft eigenlijk.
nouschi wijzigde dit bericht op 13-06-2018 16:57
0.12% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 13 juni 2018 om 16:57
Bloedirritant..... is dat niet op de man?
Ik vind hem ook wel irritant, maar ook nog wel wat anders, wat ik nu niet meer durf te schrijven.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 13 juni 2018 om 16:58
Jij??? Welnee!!doornroosje9 schreef: ↑13-06-2018 16:56Bloedirritant, maar denk niet dat hij staft.
Of ben ik nu weer te naïef?![]()
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 13 juni 2018 om 16:58
Stabiele bloedsuiker enzeau. Jaja.
woensdag 13 juni 2018 om 17:06
No way, niemand komt aan mijn appel-kaneel hageltwist.doornroosje9 schreef: ↑13-06-2018 17:00Mss kan je haar een pakje appel-kaneel hageltwist opsturen. Doet een mens goed.
woensdag 13 juni 2018 om 17:07
Het is nu 'niemendalletje', zeg het maar
woensdag 13 juni 2018 om 17:56
Ah jij bent zo'n kinderachtig tiepje dus. Goed dat ik het weet, zal volgende keer jou ook maar staffen dan. Vaak genoeg opmerkingen die echt niet door de beugel kunnen.
Btw dit is napraat en ik zeg niets verkeerds. Kijk maar op de site van de politie bv, die zeggen het ook. Zo is het gewoon hoe een scam artist het aanpakt.
woensdag 13 juni 2018 om 18:00
Maar de kans is groot dat het wel 'iemand" is maar dat de problemen verzonnen zijn. De meiskes die met een aftandse accordeon bij de super zitten zijn ook hele echte meisjes... maar het zijn wel oplichters.doornroosje9 schreef: ↑12-06-2018 17:05En dat begrijp ik dan vaak weer niet. Wel als het overduidelijk een trol is, maar iemand met problemen en die het niet meer ziet zitten, hoort nooit afgebrand te worden, vind ik.
woensdag 13 juni 2018 om 18:05
woensdag 13 juni 2018 om 18:08
Daar ga je dus de fout in. De kans is groot dat er eigenlijk helemaal geen problemen zijn. Maar als iemand schrijft "ik krijg 55 leefgeld maar ik geef het verkeerd uit waardoor ik halverwege de week al zonder zit" dan is er geen hond die haar geld geeft en boodschappen gaat brengen. Er zijn alleenstaanden die het met 35 euro moeten doen. Dus met 55 moet je het makkelijk kunnen redden.doornroosje9 schreef: ↑12-06-2018 23:04Mij maakt het idd niets uit. Ze is zwanger, ze heeft hulp nodig en het maakt niet uit hoe ze in de problemen gekomen is. Het verhaal klopt zeker niet, dat ziet toch iedereen? Mag ze daardoor dan geen hulp krijgen? Wat mij betreft wel dus.
woensdag 13 juni 2018 om 18:12
Ik vind dat zo'n vreselijke onzin. Er word nooit zomaar geschreven dat aanranding je eigen schuld is Maar het is vaak geen echte aanranding. En volgens jouw eigen woorden mag ik het wel zeggen, heb zelf genoeg meegemaakt.lilalinda schreef: ↑13-06-2018 09:14niet alleen op dit forum, ook irl. Als je aangerand bent, heb je het uitgelokt. Als je ongewenst zwanger raakt, heb je iets doms gedaan.
Want daarmee houd je jezelf voor, dat jou zoveel narigheid niet zal overkomen. het is gewoon lekker de schuld van degene die het overkomen is!
Het is een schijnveiligheid, waar mensen erg graag in geloven. Want daarmee hopen mensen narigheid ver weg te houden.
Maar bij iemand in bed gaan liggen, van alles toelaten en dan zeuren dat je aangerand bent? Kom op zeg.
woensdag 13 juni 2018 om 18:13
Ik heb ergens gezegd,dat jullie wat offtopic gaan, maar niet gestafd hoor!Solomio schreef: ↑13-06-2018 16:28viewtopic.php?f=10&t=412180&start=#p28630958
Waatschuwing voor offtopic....
Wie staft zoiets nou?
Hele offtopic discussie, wordt er blijkbaar 1 post gestaft waarin ik aangaf dat ik Spells gedrag herken uit mijn starre familie.
woensdag 13 juni 2018 om 18:19
Doe eens even normaal zeg. Als je geen idee hebt wat ongewenst seksueel gedrag met iemand kan doen hou dan gewoon je klep dicht.nina1966 schreef: ↑13-06-2018 18:12Ik vind dat zo'n vreselijke onzin. Er word nooit zomaar geschreven dat aanranding je eigen schuld is Maar het is vaak geen echte aanranding. En volgens jouw eigen woorden mag ik het wel zeggen, heb zelf genoeg meegemaakt.
Maar bij iemand in bed gaan liggen, van alles toelaten en dan zeuren dat je aangerand bent? Kom op zeg.
Net of het een kwestie van vanalles toelaten is.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
woensdag 13 juni 2018 om 18:19
Ik krijg het idee hier dat ik nooit meer iets ga geloven... twijfel namelijk ook heel sterk aan dit verhaal.
ok eigenlijk vind ik het onzin
chocoladetruffels ...