Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Ben aan het chatten met een wel leuk uitziende jongeman van 32 met 2 kids..

Waarom heeft ie nou al 2 kids ?
Tja..dat gebeurt nou eenmaal wel eens

hoe kom je aan al die chatmaatjes??

@Xen: Ben je al aan het kijken? Wat heeft Gordon een huis he??
Wanneer is je verjaardag ook alweer, In?
20 maart..en ik vier het 21 maart
Omdat hij daar niet duidelijk in was, hij vertelde het toen toen ik erover begon afgelopen dinsdag. Toen hij hier zondag was, voelde het echt leuk, gezellig en vertrouwd. Dat sprak hij ook uit. Hij vroeg of ik verliefd op hem zou kunnen worden, ik kon daar toen geen antwoord op geven. We zeiden paar keer die avond...niet verliefd worden he? Gewoon grappend naar elkaar. Ik heb nooit zo naar hem gekeken, ik was al helemaal confused over feit dat ik merkte dat ik het wel heel erg leuk met hem vond. Dat had ik dus nooit gedacht en verwacht.

Maandag smste dat ik misschien toch de belofte (van niet verliefd worden) niet kon nakomen.

Ik denk dat hij daarvan geschrokken is...dat hij het meer zag, van we zien het wel en leuk, gezellig. Denk ik?

Eigenlijk was hij niet helemaal duidelijk. Ja dat hij geen relatie wil, maar ook dat hij me graag wil blijven zien.
Dus toen hij zei dat hij je wel graag wil blijven zien, heb jij gezegd dat jij dat niet wilde/kon? Vind het toch wel heel vaag verhaal hoor, zit er nu niet meer in als jullie wat rustiger aan doen? Want dit ging - van beide kanten - wel heel erg snel natuurlijk en ik denk idd ook dat hij je van je bekentenis geschrokken is. Wees eerlijk, zou jij daar niet beetje van terugdeinzen als iemand je na 2 dagen al vertelde dat ie verliefd zou zijn?
Zwaai!

Ik plof erbij op de bank met mn bordje eten om naar X-factor te kijken! Was net even op de vrijdagmiddagborrel, maar ik ben echt een beetje moe na deze week, dus lekker relaxen!
quote:Indi schreef op 06 maart 2009 @ 20:38:

20 maart..en ik vier het 21 maartleuke dag!
hey pop!
Ik zit ook heel de tijd te twijfelen....is hij nou oprecht naar mij of is hij nou geschrokken van het feit dat ik hem leuk ging vinden? Hij zoekt mij in al die jaren altijd op...dan spraken we af , gingen wat drinken oid en dan liet ik weer maanden niets van me horen. En dan zocht hij altijd weer contact met me, ik ben zijn lagereschool-liefde.

Jaren geleden kwam ik hem keer tegen met uitgaan, ik was toen net uit mijn relatie. We hebben toen gezoend en ben toen (letterlijk) weggerend. Hij kwam veel te dichtbij toen, vond doodeng. En al die keren als ik hem zag en met hem afsprak, rende ik weer weg. En deze keer dus niet, deze keer liet ik hem wel toe.
zeker een leuke dag! Dan begint de lente!

Hey pop! Eet smakelijk!!
Indi: wanneer is dat gevoel gekomen van die mijlpaal? Wordt in mei 30 en euh ik heb zoiets van ja en...?!

In men vriendenkring zijn der ook al een paar 30 geworden en die hadden allemaal oh nee 30...

Moet ik me nu raar voelen omda ik da nie heb?
quote:Xenia66 schreef op 06 maart 2009 @ 20:48:

Dus toen hij zei dat hij je wel graag wil blijven zien, heb jij gezegd dat jij dat niet wilde/kon? Vind het toch wel heel vaag verhaal hoor, zit er nu niet meer in als jullie wat rustiger aan doen? Want dit ging - van beide kanten - wel heel erg snel natuurlijk en ik denk idd ook dat hij je van je bekentenis geschrokken is. Wees eerlijk, zou jij daar niet beetje van terugdeinzen als iemand je na 2 dagen al vertelde dat ie verliefd zou zijn?

Ja tuurlijk zou ik ook van schrikken! Ik heb hem gesmst dat ik op relaxte manier wil uitzoeken hoe het zit tussen ons.

En ik heb hem niet gezegd dat ik hem nooit meer wil zien, of niet af wil spreken.
Hi Poppie en Reiz!

Ik vond helemaal leuk om 30 te worden. Ik ben ook echt verrast door vriendinnen toen. Echt superleuk!

En Indi ..afsluiten van een periode en begin van een nieuwe periode in je leven. Is toch echt mooi?
Ja is ook wel mooi..heb me eerst wel rot gevoeld over het feit dat ik 30 word..en ineens is het omgeslagen..heb ook zin in mijn borrel. Het is dus echt vanzelf gekomen, reiz...ook omdat ik die vervelende periode graag wil afsluiten. Ben er echt klaar mee1
Maar zag je m al die jaren als vriend of waren er altijd wel gevoelens?

Misschien is t ook wel de haast, de snelheid nu na al die jaren zo rustig aan te hebben gedaan. Het heeft jou eens beangstigd en nu heeft hij dat misschien.

Ik weet niet hoor, lieverd, ik ben een buitenstaander, maar ik denk dat er wel meer in zit, maar dat t gewoon te snel ging. Te snel te veel van elkaar zien, jullie lieten jullie beetje meeslepen (logisch hoor na al die jaren opbouw), te snel dat iemand gevoelens uit, en tja dan zoekt hij een uitweg en komt met zon bullshitverhaal over een huis.

Ik weet niet hoe het afscheid was, maar mocht er nog een opening zijn.....
Als ik jullie verhalen zo lees, Xen en Erykah..denk ik best dat je wel eens gelijk kunt hebben Xen..
quote:Indi schreef op 06 maart 2009 @ 21:03:

Ja is ook wel mooi..heb me eerst wel rot gevoeld over het feit dat ik 30 word..en ineens is het omgeslagen..heb ook zin in mijn borrel. Het is dus echt vanzelf gekomen, reiz...ook omdat ik die vervelende periode graag wil afsluiten. Ben er echt klaar mee1Goed zo lieve Indi! Met een gezellige borrel met alle mensen om je heen die van je houden, luid jij je nieuwe periode in en laat je die vervelende tijd achter je.
Reizen .. ik heb dat ook hoor , Wordt in september 30 , maar heb ook niet t gevoel van WHAAA hellup ofzow..

30 ja en ? Oke 30 klinkt wel stuk ouder als 29 hehe , maar volgens mij veranderd er verder drommels weinig..

Eh hoe ik aan die chatmaatjes kom .. via RP . Net die jongen van 32 gezien op de cam .. Grappig..
Erykah!
quote:Xenia66 schreef op 06 maart 2009 @ 21:05:

Maar zag je m al die jaren als vriend of waren er altijd wel gevoelens?

Misschien is t ook wel de haast, de snelheid nu na al die jaren zo rustig aan te hebben gedaan. Het heeft jou eens beangstigd en nu heeft hij dat misschien.

Ik weet niet hoor, lieverd, ik ben een buitenstaander, maar ik denk dat er wel meer in zit, maar dat t gewoon te snel ging. Te snel te veel van elkaar zien, jullie lieten jullie beetje meeslepen (logisch hoor na al die jaren opbouw), te snel dat iemand gevoelens uit, en tja dan zoekt hij een uitweg en komt met zon bullshitverhaal over een huis.

Ik weet niet hoe het afscheid was, maar mocht er nog een opening zijn.....

Ik zag hem al die tijd als vriend. Maar we hebben toendertijd ook niet voor niets gezoend. Vriendinnen van mij die hem ook kennen zeiden dat ze het niet verbaasde dat dit was gebeurd tussen ons.

Maar dat is het omdat je elkaar zo goed kent, vertel je elkaar eerder wat je voelt.

Het afscheid was eigenlijk best lief....ik liep de trap af en hij riep me terug en gaf me knipoog met een kusje in de lucht (of hoe zeg je dat? ) En dat deed ik terug naar hem.
dus jaren vrienden, 1x gezoend en nu elkaar in 4 dagen heeeeeel veeeel gezien en zoveel intimiteiten gedeeld?

Idd fijn afscheid, als in een flim, dus waarom reageert ie nu niet op een heel lief smsje van je he?
Ja precies....geen reactie! En dat maakt mij toch aan het twijfelen over zijn intenties. Hoewel ik weet dat hij me nooit zou willen kwetsen oid. Ik laat het zo....hij weet wat ik voel en waar ik woon.

Wat kan dat meisje zingen he met dat lange donkere haar. Wat een stem!!
Wat een jankerd dat blonde meisje!
Dat was echt heeeel erg mooi ja...kreeg er bijna tranen van in mijn ogen. Nog wel bij een liedje van Gordon. Heeft zeker met mijn gemoedstoestand te maken..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven