Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)

Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
vrijdag 6 maart 2009 om 19:41
erykah.. ik vond het best eng idd.. Helemaal omdat ik op niet meer wist waar i het over had.. Je kan een gedeelte van t verhaal kwijt zijn op dat moment , dat je niet meer weet waar je precies was gebleven om weer in te haken op t verhaal.
maar ik was nu echt ALLES kwijt , alsof ik helemaal uit mijn lichaam trad ofzow. Heel strange
maar ik was nu echt ALLES kwijt , alsof ik helemaal uit mijn lichaam trad ofzow. Heel strange
vrijdag 6 maart 2009 om 19:48
@Xen:Hallo!!!!
Ja..ik heb patat gebakken Was ook erg lekker! Nu de boel nog even opruimen zo...
@Vleer: Wat lijkt me dat naar zo'n blackout..misschien te veel aan je hoofd inderdaad...
@Q: Wat ga je voor ons koken??
@Erykah: Ook patat gegeten? Hoe voel je je nu eigenlijk???
Ik heb weer een vrijdagavonddipgevoel geloof ik..ik voel me eenzaam en zou het erg leuk vinden om weer eens een vriendje te hebben ofzo...maar ik denk dat ik daar zelf ook wel iets voor moet doen..
Ja..ik heb patat gebakken Was ook erg lekker! Nu de boel nog even opruimen zo...
@Vleer: Wat lijkt me dat naar zo'n blackout..misschien te veel aan je hoofd inderdaad...
@Q: Wat ga je voor ons koken??
@Erykah: Ook patat gegeten? Hoe voel je je nu eigenlijk???
Ik heb weer een vrijdagavonddipgevoel geloof ik..ik voel me eenzaam en zou het erg leuk vinden om weer eens een vriendje te hebben ofzo...maar ik denk dat ik daar zelf ook wel iets voor moet doen..
vrijdag 6 maart 2009 om 19:56
Ik heb niets meer van hem gehoord, wat ik dus heel raar vind van hem. Op mijn smsje heb ik niets meer gehoord...jammer.
Maar ik voel me goed! Tuurlijk vind ik het jammer en had het graag anders gezien maar ik voel dat ik nu zoveel sterker ben. Ik weet dat ik weer op sta als ik op mijn bek ga...en dat ik me wel kwetsbaar op kan stellen en iemand toe kan laten.
Ik voel me al tijd echt happy met mijn leven, met mezelf....en dat raak ik nu dus niet kwijt doordat het nu zo loopt met badman.
Indi....wat vervelend dat je je zo voelt
Maar ik voel me goed! Tuurlijk vind ik het jammer en had het graag anders gezien maar ik voel dat ik nu zoveel sterker ben. Ik weet dat ik weer op sta als ik op mijn bek ga...en dat ik me wel kwetsbaar op kan stellen en iemand toe kan laten.
Ik voel me al tijd echt happy met mijn leven, met mezelf....en dat raak ik nu dus niet kwijt doordat het nu zo loopt met badman.
Indi....wat vervelend dat je je zo voelt
vrijdag 6 maart 2009 om 20:06
@Xen:Gezellig!! Wijntje erbij!
@Erykah; Jammer dat hij niets heeft laten horen..en heel fijn dat je je zo goed voelt!!
@Vleer: We merken vanzelf wel of je wel of niet weg gaat
@De rest: Hoe is het met jullie allemaal???
Net een half uur aan de telefoon gezeten met mijn moeder..even gehad over het feest voor mijn 30e verjaardag. Moeilijk om in te schatten hoeveel drank ik moet kopen..Komt vast goed allemaal!
@Erykah; Jammer dat hij niets heeft laten horen..en heel fijn dat je je zo goed voelt!!
@Vleer: We merken vanzelf wel of je wel of niet weg gaat
@De rest: Hoe is het met jullie allemaal???
Net een half uur aan de telefoon gezeten met mijn moeder..even gehad over het feest voor mijn 30e verjaardag. Moeilijk om in te schatten hoeveel drank ik moet kopen..Komt vast goed allemaal!
vrijdag 6 maart 2009 om 20:18
vrijdag 6 maart 2009 om 20:19
vrijdag 6 maart 2009 om 20:24