Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Nou Erykah is niet op dieet! :-)

VLeer....wat raar, eng is dat he? Ik heb dat ook weleens hoor. Misschien veel aan je hoofd momenteel?
quote:appeltje72 schreef op 06 maart 2009 @ 18:58:

Dan wil ik morgen wel alle details van Q's kookkunsten Erykah Hahaha uiteraard Appeltje!
Erykah .. tja geen idee. maar vond het zooo onwijs bizar..

Ik jump onder de douche .. geen idee of ik nog de hort opga vanavond.. Denk het niet
Ik heb inmiddels enorme trek!!!

Ja Vleer dat is echt gek dat je het even helemaal kwijt was. Vond je het eng?

Appel...geen leuke mannen op Lexa dus? Jammer....
erykah.. ik vond het best eng idd.. Helemaal omdat ik op niet meer wist waar i het over had.. Je kan een gedeelte van t verhaal kwijt zijn op dat moment , dat je niet meer weet waar je precies was gebleven om weer in te haken op t verhaal.

maar ik was nu echt ALLES kwijt , alsof ik helemaal uit mijn lichaam trad ofzow. Heel strange
halloooooo weekend!
wie heeft er nu patat gehaald/gebakken?
Vleer...ja kan me voorstellen dat je beetje in paniek raakte. Even een soort kortsluiting?! Maak je er maar niet teveel zorgen over, denk dat iedereen weleens zo moment heeft.

Xenia...haaaaaaaai! Ja lekker weekend....hoe gaat het met je?
Nou Q zou patat bakken of halen? Maar volgens mij is ie nu stiekem voor zichzelf een patatje halen.
nog steeds grieperig, but alive and kicking!

Hoe voel jij je?
@Xen:Hallo!!!!

Ja..ik heb patat gebakken Was ook erg lekker! Nu de boel nog even opruimen zo...

@Vleer: Wat lijkt me dat naar zo'n blackout..misschien te veel aan je hoofd inderdaad...

@Q: Wat ga je voor ons koken??

@Erykah: Ook patat gegeten? Hoe voel je je nu eigenlijk???

Ik heb weer een vrijdagavonddipgevoel geloof ik..ik voel me eenzaam en zou het erg leuk vinden om weer eens een vriendje te hebben ofzo...maar ik denk dat ik daar zelf ook wel iets voor moet doen..
heb je nog contact gehad met Badman of is hij al helemaal uit je leven/systeem?
Oh Indi, dat gevoel had ik ook net even toen ik thuiskwam na gezellige kantoorborrel..je bent niet de enige (hopelijk helpt dat een beetje)
Thanks Xen..dat helpt best een beetje hoor!

Gaan jullie nog X-factor kijken???
heeft 2 beschuiten met muisjes op ..

En besloten om lekker thuis te blijven (denk ik) maar mij kennende draai ik op t laatste moment nog weer om ook hehe
Sorry peeples, ben beetje te moe om op iedereen te reageren, had gisteravond laat snel nog even teruggelezen en moest vandaag even op mn sissie reageren, maar wil WM natuurlijk ook even sterkte wensen, jammer!
Ik heb niets meer van hem gehoord, wat ik dus heel raar vind van hem. Op mijn smsje heb ik niets meer gehoord...jammer.

Maar ik voel me goed! Tuurlijk vind ik het jammer en had het graag anders gezien maar ik voel dat ik nu zoveel sterker ben. Ik weet dat ik weer op sta als ik op mijn bek ga...en dat ik me wel kwetsbaar op kan stellen en iemand toe kan laten.

Ik voel me al tijd echt happy met mijn leven, met mezelf....en dat raak ik nu dus niet kwijt doordat het nu zo loopt met badman.

Indi....wat vervelend dat je je zo voelt
Ik zit ook voor X-factor straks, Indi, dus kijk graag met je mee!
Maar, Erykah, sorry misschien ligt het aan mij hoor, heb je dinsdag al uitgesproken dan dat je niet verder wilt?
@Xen:Gezellig!! Wijntje erbij!

@Erykah; Jammer dat hij niets heeft laten horen..en heel fijn dat je je zo goed voelt!!

@Vleer: We merken vanzelf wel of je wel of niet weg gaat

@De rest: Hoe is het met jullie allemaal???

Net een half uur aan de telefoon gezeten met mijn moeder..even gehad over het feest voor mijn 30e verjaardag. Moeilijk om in te schatten hoeveel drank ik moet kopen..Komt vast goed allemaal!
Ja heb ik dinsdag tegen hem gezegd.

Dus misschien ook niet zo raar dat hij niet terugsmst.
Indi...wat leuk dat je 30 wordt. Is echt een mijlpaal vind ik in je leven. Gaat je het echt uitgebreid vieren?
Heee,

prettig weekend iedereen!!!!

mmmm een lekker frutje, klinkt echt wel helemaal anders dan patat he

Vleer ja raar he zo'n black-out heb dat ook wel eens. Dan denk ik zal wel heel interresant geweest zij als ik het zelf nie meer weet.

Indi, Xen voor dat momentje daarstraks!
ik d8 t ook al, maar was niet helemaal duidelijk uit je verhaal. Wat had je gesmst dan?

Raar he, dat ik een beetje een voorgevoel had, ik postte al eerder dat dit wel eng snel ging...waarom liep ie zo hard van stapel als ie toch geen relatie wil? heeft ie dat uit kunnen leggen?
Ja echt een mijlpaal..letterlijk en figuurlijk..Het voelt voor mij ook een beetje als een afsluiting van een periode..

Ik vier het niet heel erg groots..een borrel voor familie, vrienden en collega's..het moet wel een beetje lowbudget

@Reiz: bedankt voor je knuffel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven