Vrouwelijke collega

10-05-2018 12:43 102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, ik ben benieuwd wat jullie van de volgend situatie vinden.

Ik heb een vrouwelijke collega die ik nu een aantal maanden via de app veel spreek, het begon eerst vriendschappelijk maar de gesprekken werden p een gegeven moment wat gewaagder. Toen we hiermee begonnen had zij nog een vriend, dit is inmiddels voorbij.

De gesprekken gaan vaak richting sex, ik weet inmiddels qua sex heel veel van haar, hoe ze zich intiem scheert, cup maat ondergoed, wat ze fijn vind in bed etc. Ook weet ze dit soort dingen van mij. Ook appen we elkaar bijna elke dag slaap lekker. Ze heeft me een aantal foto´s gestuurd van de contouren van haar borsten door haar t shirt heen. we hebben ook een keer na een bedrijfsuitje op een bankje buiten het restaurant gezeten, hierbij keken we elkaar heel erg lang aan, het bedrijfsuitje erna heb ik haar omhelst en geprobeerd te knuffelen, later zei ze via de app dat ze dat wel schattig vond.

Ze komt binnenkort op visite.

Wat is jullie mening hierover? Bedoelt ze hier wat mee? wat zouden andere vrouwen op dit forum hiervan vinden? Zouden jullie dit met een man doen als jullie niet geïnteresseerd waren?

Alvast bedankt!
Ik zou er helemaal van afknappen als een man zo handtastelijk is op een eerste date, mits het natuurlijk een superrrrrr lekkere goos is en dat als je er al naar kijkt een natte poes krijgt.... maar goed dat komt niet zo heel vaak voor denk ik.

Het is sowieso NIET aantrekkelijk als een man zich zo gedraagt hoor en even zo zn handen op dr tieten plaatst? Wat wil je daar dan mee bereiken als ik vragen mag? :whut: (Wtf?)

Gedraag je gewoon een beetje als een MAN -> dominant -> zelfverzekerd -> weet wat je doet -> vooral MYSTERIEUS -> en voilà vrouwen vinden je een stuk interresanter
Hou je handen thuis engerd!
Such fun!1

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven