energieleverancier

14-06-2018 11:43 11 berichten
Hi all,

Ik ben op zoek naar een nieuwe energieleverancier met een goed inzicht in je verbruik. Op dit moment zit ik bij Nuon maar 'mijn verbruik' doet het al maanden niet meer! Heel irritant. Weet iemand een leverancier met een goede app/portal?
Eneco, al dan niet met Toon.
En wat voor oplossing had Nuon toen je ze belde met je probleem?
Ik heb ze niet gebeld; ik zie online dat heel veel mensen dezelfde klacht hebben en ze het gooien op onderhoud.
Alle reacties Link kopieren
GinnyJones schreef:
14-06-2018 12:11
Eneco, al dan niet met Toon.
.
Heb er erg in dat je wel extra moet betalen voor een gedetaileerd inzicht in je verbruik bij Eneco
Niet geschoten is altijd mis
Moezy schreef:
14-06-2018 12:57
Ik heb ze niet gebeld; ik zie online dat heel veel mensen dezelfde klacht hebben en ze het gooien op onderhoud.
Maar misschien is het in jouw geval dus niet zo.
Tja, ik zou eerst even bellen. Dat kan namelijk ook met die telefoon die je nu in je hand hebt.
Dan kun je praten met iemand aan de telefoon, die daar speciaal voor zit om je te helpen het probleem op te lossen.
Ik hoef niet echt details; wat ik fijn vond aan Nuon is dat je gewoon een grafiek had met hoeveel je verbruikt, en in hoeverre zich dat verhoudt tot wat je maandelijks betaalt. De standen vulde je dan zelf in. Ik heb ook geen slimme meter ofzo.
Indien je een slimme meter hebt zijn er ook genoeg andere methoden om je verbruik te kunnen volgen. Dit kan zowel online als met een kastje dat je zelf aanschaft.
De online opties vragen wel een vergoeding. Er is volgens mij één gratis dienst maar die levert in de gratis versie de gegevens dan weer 24 uur vertraagd aan.
Niet geschoten is altijd mis
Moezy schreef:
14-06-2018 14:17
Ik hoef niet echt details; wat ik fijn vond aan Nuon is dat je gewoon een grafiek had met hoeveel je verbruikt, en in hoeverre zich dat verhoudt tot wat je maandelijks betaalt. De standen vulde je dan zelf in. Ik heb ook geen slimme meter ofzo.
Als je het toch al zelf moest invullen, neem je toch gewoon op een vaste dag in de maand de meterstanden op en bereken je het zelf? Zo moeilijk is dat niet.
Moezy schreef:
14-06-2018 12:57
Gewoon bellen, misschien heb je zelf wel per ongeluk iets aangevinkt?
Even bellen is makkelijker dan p[er direct op zoek naar een andere
pearle schreef:
14-06-2018 14:18
Even bellen is makkelijker dan per direct op zoek naar een andere
Haha, zo klink ik extreem impulsief. Het zou dan pas in augustus zijn, ben me aan het oriënteren. Ik zou het inderdaad zelf kunnen uitrekenen, het is vooral irritatie dat het er nu al maanden uitligt. Misschien moet ik inderdaad maar even bellen ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven