Centraal Moderatortopic
donderdag 7 juni 2018 om 10:21
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Algemene voorwaarden en de huisregels
https://www.viva.nl/algemene-voorwaarde ... els-forum/
De vorige delen van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/389527
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/398434
Bantopic
overig/bantopic/list_messages/235701?r= ... 7#16543967
Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-102/list_messa ... #p28891522
Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233
Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603
Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Algemene voorwaarden en de huisregels
https://www.viva.nl/algemene-voorwaarde ... els-forum/
De vorige delen van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/389527
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/398434
Bantopic
overig/bantopic/list_messages/235701?r= ... 7#16543967
Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-102/list_messa ... #p28891522
Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233
Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603
Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 14 juni 2018 om 18:35
Hier ook maar effeEnn schreef: ↑14-06-2018 18:14Ik kan van de een op de andere dag niet meer schakelen tussen topics zonder dat ik uitgelogd wordt. Heel vervelend en kan hier iets aan gedaan worden? Voordat je reageert met ‘meld het even daar of zus of zo’ , dat lukt dus niet. Alleen al hier komen heeft mij 20! keer inloggen gekost. Mijn nickname en wachtwoord worden niet onthouden dus totdat dit is opgelost ben ik vermoedelijk weinig aanwezig. En ik ga al helemaal niet meer proberen om ergens anders ook nog eens dit te melden.
Oh ja: iPad, safari en niets veranderd ten opzichte van gisteren.
Dank voor het lezen.
Gr. Enn
Oh! Zou ik de oplossing net hebben gevonden? Tenminste dan voor iPad , safari?
Ik ontdek echt net dat ik vannacht per ongeluk de iOS update heb aangezet, vandaag ben ik voortdurend uitgelogd en dacht in de eerste instantie dat dit dus door het forum kwam. Zojuist bedacht ik me dat dit wel heel vreemd is want gisteren voordat ik dus de update heb toegestaan was er bij mij niets aan de hand.
Ik zit op een iPad, safari, WiFi
Afijn, ik ben naar instellingen gegaan, helemaal naar beneden ‘geavanceerd’ daarna ‘experimental features’ en daar heb ik alle groene balletjes uitgezet.
En verdomd het lijkt erop dat ik niet keer op keer meer uitgelogd wordt. Het lijkt erop he..... ik ben zojuist meerdere malem heen en weer gesurfd ben nog ingelogd. Misschien handig om in ieder geval uit te proberen?
PS: wel eerst cookies verwijderen,
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 14 juni 2018 om 20:34
Het topic 'Opletten: 123wonen en Henk Huis in `t Veld (Borne)' is verwijderd ivm smaad/laster.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

donderdag 14 juni 2018 om 20:40
Nu staat de privacygevoelige informatie wel weer in deze post. Dat lijkt me ook niet de bedoeling.ModeratorViva schreef: ↑14-06-2018 20:34Het topic 'Opletten: 123wonen en Henk Huis in `t Veld (Borne)' is verwijderd ivm smaad/laster.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
donderdag 14 juni 2018 om 21:11

donderdag 14 juni 2018 om 21:17
beste Mods,zazamaenade schreef: ↑14-06-2018 12:43Mods, hebben jullie het hele topic NoFap verwijderd ?
Waarom vermelden jullie dat niet even, dan ?
Een perma betekent toch niet per definitie dat een topic verwijderd wordt ?
Andere topics van deze forummer staan er nog wel.
jullie vergeten antwoord te geven!
ik ben namelijk ook benieuwd
donderdag 14 juni 2018 om 22:48
Het topic is inderdaad verwijderd en dat is hier blijkbaar niet vermeld, waarvoor excuses dat had natuurlijk wel moeten gebeuren. TO bleek een troll en is ook geband, een topic wordt in zo'n geval verwijderd.ouwewijsneus schreef: ↑14-06-2018 21:17beste Mods,
jullie vergeten antwoord te geven!
ik ben namelijk ook benieuwd
In de hoop jullie hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,
met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum

vrijdag 15 juni 2018 om 08:49
Je was net zo heerlijk to the point.Tampaxropeje schreef: ↑15-06-2018 08:42Beste mods,
Mag ik op anoniem?
En mag ik een perma ban? Ik kom hier te veel. Uitstelgedrag.
Dank!

Geen bijzonderheden

vrijdag 15 juni 2018 om 09:08

vrijdag 15 juni 2018 om 17:40
the_Wicked_Witch schreef: ↑15-06-2018 17:31Ik wacht met smart op de twee wekelijkse update van de community manager. Het is altijd zo fijn om te lezen wat er nu allemaal opgelost is op het forum.
Waarom is deze update er niet?
Hoe langer ze wachten, hoe groter onze dankbaarheid

nounou

vrijdag 15 juni 2018 om 21:53
Beste forummers,
De topics "Honden op het schoolplein?!?" en "Kind hackt Whatsapp?" zijn verwijderd ivm trollen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
De topics "Honden op het schoolplein?!?" en "Kind hackt Whatsapp?" zijn verwijderd ivm trollen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
vrijdag 15 juni 2018 om 21:56
“Bikinifoto’s en alcohol” en “wat een gedoe” vallen ook in die categorieModeratorViva schreef: ↑15-06-2018 21:53Beste forummers,
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
vrijdag 15 juni 2018 om 22:32
Deze topics zijn inmiddels ook verwijderd.bethweeter schreef: ↑15-06-2018 21:56“Bikinifoto’s en alcohol” en “wat een gedoe” vallen ook in die categorie
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva