Knuffels van vroegaah

06-03-2009 21:25 244 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vroeger had ik een knuffel (of twee misschien?), dit was een beer die je een soort van binnenstebuiten kon keren tot een bal. Ze waren er in verschillende felle kleuren.

Weet iemand waar ik het over heb?

Hoe heten ze?
Wat een leuk topic is dit zeg! Zit hier weer allemaal herinneringen van vroeger op te halen!
ow, en ik heb nog een foofur thuis

ben nog steeds gek op knuffels
Hier was ik ook helemaal gek van. Had Jem en die met het blauwe haar ook als een soort barbiepop. Ze waren alleen veel groter dan Barbie, dus de kleertjes pasten nooit

http://www.youtube.com/watch?v=20BZID081Vk
quote:queenfan25 schreef op 06 maart 2009 @ 22:25:

[afbeelding]

Bedoel je deze?Jaaaa die boom bedoel ik!!!
Ik had daar geloof ikde barbieachtige poppen van Leaf (van Jem)
Oooohhh de Barbie Camper!

En vriendinnetje van mij had die. Was echt je-van-het. Uuuuuren mee gespeeld.

Ik herinner mij ineens een woord: Holly Hobbitt. Wat was dat ook alweer?
En elastieken, ja tuurlijk.
Hadden jullie -heel- vroeger, ook zon telefoontje met wieltjes en oogjes? Die oogjes gingen dan zo op en neer als je het voortduwde, met een rinkelend geluid?

Verder: de fisher price garage met zon lift voor poppetjes naar het 'parkeerdek'.
Deze, iemand?

Van deze laatste 3 wordt ik echt emo.

Wat een nostalgie, geweldig!
Ik vind knuffelbeesten nog steeds leuk. Heb nog 'n zak vol met ouwe van vroeger op zolder staan, maar ondertussen koop ik ook nog regelmatig van die kleine 'nicci' beestjes als ik ergens ben. En 'k heb hier ook een paar Paddingtonberen staan en 'n Poeh die ik ooit in Disney Parijs heb gekocht. Maar ook 'n kiwi uit Nieuw Zeeland, schaapjes uit Schotland. Zo cute!
Ik ook

Ik heb (niet verrassend) een 'echte' Kermit de Kikker en een Gonzo op mijn toilet. Kermit zit in het raam en Gonzo op een plankje
Heimwee? :-)

quote:Annepanne1 schreef op 06 maart 2009 @ 23:05:

Hadden jullie -heel- vroeger, ook zon telefoontje met wieltjes en oogjes? Die oogjes gingen dan zo op en neer als je het voortduwde, met een rinkelend geluid?

Verder: de fisher price garage met zon lift voor poppetjes naar het 'parkeerdek'.Van fisher price had ik een kassa, met drie muntstukken in verschillende diktes die je erdoor kon laten rollen en in het laatje stoppen.
Ik had ook altijd van die "My little pony's".

(Het lukt mij helaas niet om een plaatje hier neer te zetten)
quote:Annepanne1 schreef op 06 maart 2009 @ 23:02:

Ik herinner mij ineens een woord: Holly Hobbitt. Wat was dat ook alweer?

Holly Hobbit, . Tolkien in een lapjesjurk.

Ik denk dat je Holly Hobbie bedoelt:

Wat wilde ik nou toch typen?
Ik had ook een Holly Hobbie...

Maar hoe heetten die kleine poppetjes in die luciferdoosjes? Die hadden een naam.
quote:mimsey schreef op 06 maart 2009 @ 23:42:

[...]

Holly Hobbit, . Tolkien in een lapjesjurk.

Ik denk dat je Holly Hobbie bedoelt:

[afbeelding] haha
quote:elninjoo schreef op 06 maart 2009 @ 23:10:

Ik vind knuffelbeesten nog steeds leuk. Heb nog 'n zak vol met ouwe van vroeger op zolder staan, maar ondertussen koop ik ook nog regelmatig van die kleine 'nicci' beestjes als ik ergens ben. En 'k heb hier ook een paar Paddingtonberen staan en 'n Poeh die ik ooit in Disney Parijs heb gekocht. Maar ook 'n kiwi uit Nieuw Zeeland, schaapjes uit Schotland. Zo cute!

Wat een onverwacht zachtaardige kant van onze kinderhaatster. Lief hoor!

Ik had vroeger heul veul knuffels. Een aantal ligt nog op ouders zolder. Als ze ze weg willen gooien -jaarlijks opperen ze dat idee, voorjaarsschoonmaak waarschijnlijk- word ik boos. Stel je voor, Olof en Fluffy e.a. zomaar weggooien...
Everytime you make a typo, the errorists win.
En dan had je ook nog de knijpbeertjes.Hoeveel ik er daar wel niet van had.De rest is al genoemd.Wordt weer eens tijd om te gaan snuffelen op zolder bij mijn mams kijken of ik die roze rups en de poppels er nog zijn.
Ik bedoelde inderdaad dat meisje in lapjesjurk, niet een hobbit in fleurige kleding

Had toch echt holly hobbit in mijn hoofd, ookal vond ik dat zelf wat vreemd

En infojunk, zo gaat het hier ook
Sindy was de nep-barbie

Ik had wel een 'Skipper', zusje van Barbie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven