Napraattopic deel 99
donderdag 24 mei 2018 om 09:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 15 juni 2018 om 19:32
kinderen/gestolen-van-visite/list_messages/412474/4doornroosje9 schreef: ↑15-06-2018 19:23Heeft iemand een link? Geen flauw idee over welk topic het gaat en ik vind het ook niet.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 15 juni 2018 om 19:46
Zullen we een fonds voor je opzetten voor nieuwe batterijen?Lady*Voldemort schreef: ↑15-06-2018 19:27Gestolen van Visite, op Kinderen.
Linkje lukt niet want muis buiten werking wegens batterijen op.
vrijdag 15 juni 2018 om 20:10
Oh ik wil best een paar weken vrij nemen om uitputtend verslag te doen van de wijze waarop ik de donaties besteed, en van mijn oneindige dankbaarheid natuurlijk.Pipistrello schreef: ↑15-06-2018 20:07Beter allemaal een batterij opsturen. Anders weten we nog niet wat ze met al dat geld gaat doen![]()
vrijdag 15 juni 2018 om 20:11
Ik heb nog wel een zwembadabonnement liggen, kun je daar wat mee?Lady*Voldemort schreef: ↑15-06-2018 20:10Oh ik wil best een paar weken vrij nemen om uitputtend verslag te doen van de wijze waarop ik de donaties besteed, en van mijn oneindige dankbaarheid natuurlijk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 15 juni 2018 om 21:48
vrijdag 15 juni 2018 om 21:55
Ja ik heb het al in de gaten. Ik stond even buiten te roken (ja, daar heb ik wel geld voor!) en nu zit ik onder de bulten en blauwe plekken. Maar bedankt voor de batterijen hoor, ik kan weer heerlijk linken.
vrijdag 15 juni 2018 om 21:56
Ik gooi hem er nog maar even vet in, dat mijn dankbaarheid wel duidelijk is zeg maar.Lady*Voldemort schreef: ↑15-06-2018 21:55Ja ik heb het al in de gaten. Ik stond even buiten te roken (ja, daar heb ik wel geld voor!) en nu zit ik onder de bulten en blauwe plekken. Maar bedankt voor de batterijen hoor, ik kan weer heerlijk linken.
vrijdag 15 juni 2018 om 21:57
Ook huisdieren zeker?Lady*Voldemort schreef: ↑15-06-2018 21:55Ja ik heb het al in de gaten. Ik stond even buiten te roken (ja, daar heb ik wel geld voor!) en nu zit ik onder de bulten en blauwe plekken. Maar bedankt voor de batterijen hoor, ik kan weer heerlijk linken.
vrijdag 15 juni 2018 om 22:03
Toch wel verzekerd hoop ik die poes?Lady*Voldemort schreef: ↑15-06-2018 21:58Ja een poes. Maar die vangt inmiddels van ellende haar eigen muizen.