Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Is het stom dat ik niet zo goed durf??

Ik weet niet waar het aan ligt..
Is niet stom, Indi, het kost je gewoon even tijd. Ik wil je wel een schop onder je kont geven hoor :-)

Je moet doen waar jij je goed bij voelt en als je nog niet zover bent, moet je er niet aan beginnen!
Nee tuurlijk is dat niet gek Indi. Ik had dat ook toen ik net op een datingsite stond. Gewoon beetje onzeker erin, en eng vinden. En ik heb er eigenlijk nog steeds niet veel mee.

Vind je het eng om iemand mail te sturen en bang dat je niets terugkrijgt...dus voor je gevoel "afgewezen" worden?

Xenia....slaap lekker voor straks. Tot nu toe is het niet veel dat RP he? Misschien moeten jij en Q keer daten...is zomaar weer even een gevoelletje van mij
Ik heb een hartje verstuurd
Indi joehoeeee ....spannend!
ik ben te oud voor Q denk ik ..

Denk dat ie ergens zn MDsetje aan t showen is (toch niet in die zaadvragende tent he, Q?)

Hoe voel je je Erykah? Morgen uit met Appel?
was ie nog online, Indi? dan w8 ik even op de uitslag...
hahaha..ik verwacht er niets van hoor

ik ga ook echt niet betalen..
ING keert 300 miljoen uit aan bonussen! Tjongejonge, wat is hier veel krom in Nederland!
Ik geloof niet dat ie online is..

pffff ik ben moe..ga zo lekker slapen!
Te oud voor Q? Nee joh ben je gek!!

Q is blijven hangen in de patatzaak denk ik.

Ik zit aan een wijntje nu....moet wel veel aan hem denken hoor.

Voel me rustig en ok maar hoop dat ie gewoon voor mijn deur staat ofzo. Ja ik ga morgen met Appeltje hapje eten in Rotterdam en daarna ergens wat drinken. Woonde je maar dichterbij he....kon je gezellig mee
Lieve Indi....slaap lekker! En hoop dat je hartje terugkrijgt of leuk mailtje, komt wel goed!!
Jij ook welterusten voor straks! en Xen natuurlijk ook!

Tot morgen!!
dan heeft ons skatje vast een lekker patatje (ohoh ik word melig, tijd om naar bed te gaan).

Knuf zussie, je doet t heel goed hoor! Maar maak jezelf niet gek he, gewoon bellen als je dat wilt. Julllie kennen elkaar al zo lang, dus kan me niet voorstellen dat het nu patsboem over is (met liefde en/of vriendschap).

Veel plezier morgen, had graag meegewild..maar zooooo ver weg, krijg ik vast heimwee naar Friesland :-)

Truste lieverds!

X
Truste lieve Xenia....lief dat je dat zegt, ik voel dat ook zo hoor. Maar ik laat hem nog eventjes.

Ja jammer dat het net te ver weg is....hoewel wat is afstand, ik rij overal naartoe in mijn autootje :-)

Binnenkort ga ik eens die girlsnightout plannen!

Slaap lekker X
Trusten, en Vleer veel plezier!
thuissssssssssssss .. ooh wat was t weeeeeeer gesjellig
Vleer ontmoette man 1 .. die vond mij zo lekker ruiken dat hij mij beloofd heeft een nieuwe fles parfum te geven.. (mijne is nl bijna op) deze man kwam om de 5min even in mijn hals ruiken hehe

Man 2.. was op stap in zijn pyamabroek (een geblokt linnenbroekkie) Daar uur mee gekletst over t nut van een pyamabroek

Man3 , had 2 wensen mbt een vrouw ze moet kunnen afwassen en slikken.. Mij kon je wegdragen heb gezegd dat ik geen van beide geleerd heb tsss

Man 4.. Wilde met mij mee naar huis.. _--- snel gezegd dat mijn vriend al in bed ligt .. Toen was ie zo vertrokken

man 5 ... onwijs gezellig mee gekletst ,zijn vriendin ken ik .. en we hebben het over het nut van een relatie gehad..

Man 6.. waarmee ik de kroeg in ben gedoken had alleen maar blablabla verhalen waar ik geen kant mee op kon .

Verder veel mannen gespot en gesproken gewoon voor de gezelligheid die al relatie hebben of gewoon heel erg gezellig zijn , zelfs 1 die ook op RP staat en mij herkende.. Erg funny.. Hij vertelde mij dat hij eens een tijdje met een meisje uit de prov. grunn had gechat op RP die juf is..

Pop ??

Conclusie... allemaal kansloze mannen

Ben blij dak single ben !!

Verder was het echt een superavondje
Haha, eigenlijk zelfs nooit op het idee gekomen om naar date-sites te kijken maar klinkt wel heel grappig! Misschien toch eens overwegen
quote:Erykah schreef op 07 maart 2009 @ 00:06:

Te oud voor Q? Nee joh ben je gek!!

Q is blijven hangen in de patatzaak denk ik.

Ik zit aan een wijntje nu....moet wel veel aan hem denken hoor.

Voel me rustig en ok maar hoop dat ie gewoon voor mijn deur staat ofzo. Ja ik ga morgen met Appeltje hapje eten in Rotterdam en daarna ergens wat drinken. Woonde je maar dichterbij he....kon je gezellig mee

Mogge! Ben net uit de patatzaak en heb de hele nacht op je zitten wachten. Maar...iedereen kwam, behalve Erykah. Toch wel jammer eigenlijk. Ik heb de hele voorraad van Bram maar opgesmikkeld en ben nog niet zo lang geleden de tent uitgerold (letterlijk). Wel lief overigens dat je gisteren aan een wijntje zat en aan mij moest denken. Dat waardeer ik dan wel weer.

Ik ga nu richting sportschool.
So; GOEDEMORGEN !

Iemand al koffie en thee gezet?

Ik heb een kopje, zeer verantwoorde, groene thee.

Verder heb ik al een hele keukenrol volgesnotterd en hoest ik me de pleuris, maar verder gaat alles goed hoor

Gister was mn moeder jarig, dus gezellig op de bank gezeten en vlaai gegeten.

Vnvd wil ik graag op stap vnvd, maar mn vrienden zitten thuis of op trance-energy en is morgen mn pa jarig.. weer een paar kilo's erbij dus dit weekend ....

WM: knuf voor jou! Hoe ben je er nu onder? Je klinkt inderdaad erg rustig; misschien voor jezelf ook wel een hele verademing omdat je bij VM toen zo om de minuut van stemming wisselde....

Erykah: jij ook een knuffel! Wat een verhaal zeg; elkaar zo lang en goed kennen, kei-intensief contact en dan niets meer..... tjonge.

En gevoelsgrapjes.... tell me about it; mn ex deed niet anders....

Pop; joepie; naar de kapper geweest. Het hoort in ieder geval leuk aan!

Indi; och meis... tis dat je wat ver weg woont; anders was ik bij je op de bank gekropen. Wat rot dat je je zo eenzaam voelt; vorig weekend ook al.....

Vleer: je mannen sextet klinkt erg leuk! Vraag me dan toch sterk af (deze vraag is niet alleen naar jou gericht; ook nieuw-rp'er xen ea) of de kans dat je die leuke man die ook nog niet vanalles wil echt niet gewoon in je omgeving tegen kan komen. Ik heb er echt niets mee, dat hele RP/ Paiq gedoe; hoe meer ik er hier over hoor, hoe minder ik het snap......

Voor de rest: hallo!
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
quote:Q-Q schreef op 07 maart 2009 @ 09:24:

[...]

Mogge! Ben net uit de patatzaak en heb de hele nacht op je zitten wachten. Maar...iedereen kwam, behalve Erykah. Toch wel jammer eigenlijk. Ik heb de hele voorraad van Bram maar opgesmikkeld en ben nog niet zo lang geleden de tent uitgerold (letterlijk). Wel lief overigens dat je gisteren aan een wijntje zat en aan mij moest denken. Dat waardeer ik dan wel weer.

Ik ga nu richting sportschool.

Ja na een nachtje patatzaak moet je wel naar de sportschool!

Ik ben alle Brammen langsgereden maar ik zag nergens een naakte man met hoed..dus zat jij niet in de Febo ipv bij de Bram?
En oedemorgen allemaal!!

Hi Ingie....ik zit ook aan kopje 20-kruidenthee...hmmm!

Vleer....klinkt als zeer gezellige avond! Toch goed dat je geweest bent.
Goeiemorgen!

Ik heb koffie hoor, wie wil?

Jeeeeetje, open net mn email, heb ik al meer dan 20 berichtjes van RP, dus tussen van8 en nu....nu nog even geen zin om dat allemaal te gaan lezen en gebroken hartjes terug te sturen...
Hey Ingel, jij ook al grieperig? beterschap he! en jammer dat er vanavond niemand mee kan stappen (haha herkenbaar gevoel).

Hoe is het met VDL?

En zou jou Ex en Badman die grapjes maken omdat ze geen gevoelsmensen zijn, dit iig niet kunnen uiten? Ik herken dit bij mijzelf van vroeger nl. wel...mijn ex werd altjd ziedend als hij iets serieus aankaartte en ik kon alleen maar giechelen of stom grapje maken..

Vleer: je woont wel in een dorp vol met potentiele projecten zeg! mien god :-) maar leuke avond heb je gehad dus!

Erykah: ik heb geen auto (iig niet hier....), dus vandaar dat ik overal afstanden zie..terwij we in superklein land wonen natuurlijk. Hoe voel je je vandaag?

Dacht net dat ik hele week al nix heb gehoord van R..smst ie mij net: hij is aan t schoonmaken en vindt overal haren in bed van mij...ahum :-) ging er nogal wild aan toe geloof ik (en dat terwijl ik nu beseft heb dat we geen vibe hebben in bed, was wel lekker maar niet meer dan dat).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven