Stamcafe XXXII
vrijdag 15 juni 2018 om 19:12
Als TO kan ik het gelukkig altijd wel vinden..... Misschien aan favorieten toevoegen? Dat werkt bij mij wel, maar misschien (nog steeds) een bug afhankelijk van je apparaat en browser? (weghalen uit zo'n lijstje kan ik ook ontdek ik nu (eindelijk)
Weet alleen niet meer of het snel 2x klikken ook allebei onbelangrijke onderwerpen waren...
)
Dinsdag had ik het idee er al een hele werkweek op te hebben zitten, vandaag valt dat gevoel wel mee, maar ik doe toch even NIETS meer vanavond
Dinsdag had ik het idee er al een hele werkweek op te hebben zitten, vandaag valt dat gevoel wel mee, maar ik doe toch even NIETS meer vanavond
zaterdag 16 juni 2018 om 12:52
Wij hadden een etentje en avondje uit met collega’s. Was erg gezellig
Vanavond met schoonouders uit eten. Wordt ook leuk maar ik hoop dat ik tegen die tijd van de koppijn af ben.
Morgen een dagje thuis,boodschappen etc. Weer normaal koken en eten en gezonde dingen in huis halen voor de komende week.
Vanavond met schoonouders uit eten. Wordt ook leuk maar ik hoop dat ik tegen die tijd van de koppijn af ben.
Morgen een dagje thuis,boodschappen etc. Weer normaal koken en eten en gezonde dingen in huis halen voor de komende week.
zaterdag 16 juni 2018 om 14:49
Met de auto is alles snel en netjes opgelost. Vandaag vliegen we terug. De koffers zijn allebei wat zwaarder dan op de heenreis... maar gelukkig nog onder de limiet.
Wel sinds gisteravond verkouden, keelpijn enzo. Bleh.
Beterschap Dolfje!
En Blond ook. Ik loop zelden of nooit op slippeers en nu weet ik weer waarom
The owls are not what they seem
zaterdag 16 juni 2018 om 14:53
Goede terugreis Lady!
Hier gaat het wel hoor, gewoon wat last van de gezellige avond. Scheelt vanavond weer een hoop biertjes op rekening van schoonvader
Nu nog lekker op de bank met Pinkpop aan. Toch jammer dat we er niet naar toe gaan maar ik vond het echt te duur en we doen natuurlijk al behoorlijk veel.
Hier gaat het wel hoor, gewoon wat last van de gezellige avond. Scheelt vanavond weer een hoop biertjes op rekening van schoonvader
Nu nog lekker op de bank met Pinkpop aan. Toch jammer dat we er niet naar toe gaan maar ik vond het echt te duur en we doen natuurlijk al behoorlijk veel.
zaterdag 16 juni 2018 om 18:21
Goede reis Lady! En ja waar was ik met mijn gedachten toen ik besloot dat ik ook 'iets' zonder hakken in mijn kast moest hebben. De buurvrouw is er blij mee en ik loop thuis wel weer op blote voeten of anti-slipsokken! Veel beter dan nog een keer een blauwe rechterflank, gekneusde rib en kapotte elleboog en knie riskeren. (Ja ik slipte in de haakse bocht en knalde tegen de hoek van de muur op. Gelukkig had ik de reflex om mijn arm voor mijn gezicht te houden want anders had ik zeker een kapotte neus en kin gehad).
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zondag 17 juni 2018 om 12:15
Je kent me, ik ben genereus, ik deel graag
maandag 18 juni 2018 om 11:30
Jeeee Aza en Blond! Een beetje voorzichtig met julliezelf doen hoor! En beterschap!
Ik hang verkouden te zijn op de bank. Wel gezellig met onze poezendames die toch wel heel erg blij zijn dat we er weer zijn. En ik ga zo de vakantiewas maar eens opvouwen en de koffers naar zolder sjouwen.
Ik hang verkouden te zijn op de bank. Wel gezellig met onze poezendames die toch wel heel erg blij zijn dat we er weer zijn. En ik ga zo de vakantiewas maar eens opvouwen en de koffers naar zolder sjouwen.
The owls are not what they seem
maandag 18 juni 2018 om 21:21
Opknappertjes hier lees ik, beterschap en doe voorzichtig! Of moet ik jullie in bubbeltjesfolie inpakken?
Ik ben aan het struggelen met een taai stukje van de burn out, het terugkeren naar mijn werkplek. Er zit oud zeer en een hele hoge drempel. Krijg intensieve sessies bij de psych en ben steeds bekaf.
Daarnaast word ik binnenkort opgenomen voor een operatie, ik laat even in het midden waarvoor, niet levenbedreigend maar wel noodzakelijk. Dus daar baal ik ook wel van
Anyway, man op reis, ik lekker Netflixen en thee drinken in bed
Oh Ja, ons Dreum is zindelijk!
Het is een laatbloeier maar het is gelukt
Ik ben aan het struggelen met een taai stukje van de burn out, het terugkeren naar mijn werkplek. Er zit oud zeer en een hele hoge drempel. Krijg intensieve sessies bij de psych en ben steeds bekaf.
Daarnaast word ik binnenkort opgenomen voor een operatie, ik laat even in het midden waarvoor, niet levenbedreigend maar wel noodzakelijk. Dus daar baal ik ook wel van
Anyway, man op reis, ik lekker Netflixen en thee drinken in bed
Oh Ja, ons Dreum is zindelijk!
Het is een laatbloeier maar het is gelukt
maandag 18 juni 2018 om 21:47
Gefeliciteerd met Dreum
Hier zijn alle vakantie-ideetjes uitgekomen op reserveren van een kamer op een Waddeneiland. Naseizoen pas maar dat mag de pret niet drukken...
Verder een tegenvallertje hier, maar dat komt wel weer goed. Pinkpop tv op herhaling, comfortabeler en goedkoper dan het festival bezoeken
Hier zijn alle vakantie-ideetjes uitgekomen op reserveren van een kamer op een Waddeneiland. Naseizoen pas maar dat mag de pret niet drukken...
Verder een tegenvallertje hier, maar dat komt wel weer goed. Pinkpop tv op herhaling, comfortabeler en goedkoper dan het festival bezoeken
maandag 18 juni 2018 om 21:55
dinsdag 19 juni 2018 om 14:39
Lilly, sterkte met alles. Ik herken je moeilijke 'stukje van de burn out'. Loop je even flink op vast denk ik.
Maar wel een zindelijke dreum
En eh.... Ik ben gegroeid. Of eh, iets aan me is gegroeid. Ik ging tijdens de lunchpauze even naar de lingeriewinkel voor bh'tjes. Word ik opnieuw opgemeten omdat ik vertelde dat de mijne niet meer zo lekker zaten. Ben ik gewoon een cup gegroeid
En nee geen ander merk, gewoon mijn gebruikelijke Marie Jo!
Maar wel een zindelijke dreum
En eh.... Ik ben gegroeid. Of eh, iets aan me is gegroeid. Ik ging tijdens de lunchpauze even naar de lingeriewinkel voor bh'tjes. Word ik opnieuw opgemeten omdat ik vertelde dat de mijne niet meer zo lekker zaten. Ben ik gewoon een cup gegroeid
dinsdag 19 juni 2018 om 17:03
Dit inderdaad een hele kluif, ik weet dat ik iets moet veranderen. Ik kan niet terug naar waar ik was. Hoe en wat daar peinig ik mijn hersens over.Oudblond schreef: ↑19-06-2018 14:39Lilly, sterkte met alles. Ik herken je moeilijke 'stukje van de burn out'. Loop je even flink op vast denk ik.
Maar wel een zindelijke dreum![]()
En eh.... Ik ben gegroeid. Of eh, iets aan me is gegroeid. Ik ging tijdens de lunchpauze even naar de lingeriewinkel voor bh'tjes. Word ik opnieuw opgemeten omdat ik vertelde dat de mijne niet meer zo lekker zaten. Ben ik gewoon een cup gegroeidEn nee geen ander merk, gewoon mijn gebruikelijke Marie Jo!
Een cupmaat gegroeid?
dinsdag 19 juni 2018 om 17:10
Nee Lilly, ik ben zelfs weer op m'n allerlichts erg genoeg. Ik denk dat ouderdom/overgang. Voelde al een tijdje dat het allemaal niet lekker meer zat, maar dacht gewoon dat mijn bh's versleten waren. Maman vertelde me dat zij rond mijn leeftijd ook een grotere cupmaat kreeg en dat ze later weer terug naar af ging
Ik kan pas sinds gisteren weer koken. Eindelijk!!! En ik heb zo genoten van mijn spek en eieren vanochtend! Vanavond een lekkere Hollandse pot, die heb ik gemist. Bloemkool met bechamel, aardappeltjes en een kalfsworstje, zo'n zin in!
Moeilijke stappen sta je voor Lilly. Ik heb mijn zus en vriendin daar ook zo mee zien worstelen. En dat je lijf verder ook niet meewerkt helpt al helemaal niet.
Ik kan pas sinds gisteren weer koken. Eindelijk!!! En ik heb zo genoten van mijn spek en eieren vanochtend! Vanavond een lekkere Hollandse pot, die heb ik gemist. Bloemkool met bechamel, aardappeltjes en een kalfsworstje, zo'n zin in!
Moeilijke stappen sta je voor Lilly. Ik heb mijn zus en vriendin daar ook zo mee zien worstelen. En dat je lijf verder ook niet meewerkt helpt al helemaal niet.