Stamcafe XXXII

25-03-2018 21:08 1374 berichten
Klein stapje van Grand Canyon naar Brussel. Kleine wereldstad las ik ergens :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Oh balen Lady.

Ik kon het topic niet meer vinden in m'n lijst. Komt niet meer dagelijks omhoog :-O.
Gelukkig is deze dag, de laatste van de week.
Haaai! Lady niets met blauwe bonen, wel met blauwe plekken nadat ik een uitschuiver op slippertjes maakte!
Goede terugreis vast!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Als TO kan ik het gelukkig altijd wel vinden..... Misschien aan favorieten toevoegen? Dat werkt bij mij wel, maar misschien (nog steeds) een bug afhankelijk van je apparaat en browser? (weghalen uit zo'n lijstje kan ik ook ontdek ik nu (eindelijk) :yes: Weet alleen niet meer of het snel 2x klikken ook allebei onbelangrijke onderwerpen waren... :rofl: )

Dinsdag had ik het idee er al een hele werkweek op te hebben zitten, vandaag valt dat gevoel wel mee, maar ik doe toch even NIETS meer vanavond :popcorn:
:hello: ik ben er wel maar heb een pittige week met veel gesprekken en een verjaardag in het gezin.

Fijn weekend allemaal! :sun:
Wij hadden een etentje en avondje uit met collega’s. Was erg gezellig :P
Vanavond met schoonouders uit eten. Wordt ook leuk maar ik hoop dat ik tegen die tijd van de koppijn af ben.
Morgen een dagje thuis,boodschappen etc. Weer normaal koken en eten en gezonde dingen in huis halen voor de komende week.
:hello: fijn! Jullie zijn er nog!
Met de auto is alles snel en netjes opgelost. Vandaag vliegen we terug. De koffers zijn allebei wat zwaarder dan op de heenreis... maar gelukkig nog onder de limiet.
Wel sinds gisteravond verkouden, keelpijn enzo. Bleh.
Beterschap Dolfje!
En Blond ook. Ik loop zelden of nooit op slippeers en nu weet ik weer waarom :-?
The owls are not what they seem
Goede terugreis Lady!

Hier gaat het wel hoor, gewoon wat last van de gezellige avond. Scheelt vanavond weer een hoop biertjes op rekening van schoonvader :P

Nu nog lekker op de bank met Pinkpop aan. Toch jammer dat we er niet naar toe gaan maar ik vond het echt te duur en we doen natuurlijk al behoorlijk veel.
Goede reis Lady! En ja waar was ik met mijn gedachten toen ik besloot dat ik ook 'iets' zonder hakken in mijn kast moest hebben. De buurvrouw is er blij mee en ik loop thuis wel weer op blote voeten of anti-slipsokken! Veel beter dan nog een keer een blauwe rechterflank, gekneusde rib en kapotte elleboog en knie riskeren. (Ja ik slipte in de haakse bocht en knalde tegen de hoek van de muur op. Gelukkig had ik de reflex om mijn arm voor mijn gezicht te houden want anders had ik zeker een kapotte neus en kin gehad).
OB, die kapotte neus en kin liet je aan mij over toch?
Incluus tand door m'n lip, schaafwond onder m'n neus en een op m'n hand.

Ja, ik ben ook gevallen :proud:

Goede terugreis Lady!
Wij hebben lekker en gezellig met schoonouders gegeten. Nu op de bank met Pinkpop op tv aan.
Azarole schreef:
16-06-2018 18:46
OB, die kapotte neus en kin liet je aan mij over toch?
Incluus tand door m'n lip, schaafwond onder m'n neus en een op m'n hand.

Ja, ik ben ook gevallen :proud:

Goede terugreis Lady!
Je kent me, ik ben genereus, ik deel graag ;) Ben je al aan het 'helen'? 'Mijn' korstjes beginnen te jeuken, dus dat komt goed. Die rib... poeh ik voel de hele dag dat ik rechtshandig ben!
Jeeee Aza en Blond! Een beetje voorzichtig met julliezelf doen hoor! En beterschap!
Ik hang verkouden te zijn op de bank. Wel gezellig met onze poezendames die toch wel heel erg blij zijn dat we er weer zijn. En ik ga zo de vakantiewas maar eens opvouwen en de koffers naar zolder sjouwen.
The owls are not what they seem
Beterschap Lady en succes met de was.

Wij hebben al sinds gisterenmiddag geen internet. Zo irritant!
Korstje onder m'n neus is er vandaag afgegaan. Die op m'n hand jeukt heel erg nu. Zo te zien komt die ook langzaam los.
Opknappertjes hier lees ik, beterschap en doe voorzichtig! Of moet ik jullie in bubbeltjesfolie inpakken? :proud:

Ik ben aan het struggelen met een taai stukje van de burn out, het terugkeren naar mijn werkplek. Er zit oud zeer en een hele hoge drempel. Krijg intensieve sessies bij de psych en ben steeds bekaf.

Daarnaast word ik binnenkort opgenomen voor een operatie, ik laat even in het midden waarvoor, niet levenbedreigend maar wel noodzakelijk. Dus daar baal ik ook wel van :bonk:

Anyway, man op reis, ik lekker Netflixen en thee drinken in bed :heart:

Oh Ja, ons Dreum is zindelijk! :cheer:
Het is een laatbloeier maar het is gelukt :yes:
Gefeliciteerd met Dreum :)

Hier zijn alle vakantie-ideetjes uitgekomen op reserveren van een kamer op een Waddeneiland. Naseizoen pas maar dat mag de pret niet drukken...

Verder een tegenvallertje hier, maar dat komt wel weer goed. Pinkpop tv op herhaling, comfortabeler en goedkoper dan het festival bezoeken :proud:
De wadden zijn geweldig Watervrouw, heerlijk zen.
Sterkte met de tegenvaller!

Zag dat er een auto op bezoekers was ingereden bij Pinkpop :| gewonden en 1 iemand overleden zelfs. Heftig hoor.
anoniem_360662 wijzigde dit bericht op 18-06-2018 21:56
Reden: Oepsie
3.13% gewijzigd
Dat nieuws vertelde mijn collega ook. :O
Dat was het eerste wat ik vanmorgen zag. Ontzettend erg.
Heel erg :(.

Sterkte met de tegenvaller!

Jeetje Lilly, ik snap dat je daar van baalt. Beterschap alvast. Oh en bubbeltjesplastic is voor mij wel nodig denk ik.
Lilly, sterkte met alles. Ik herken je moeilijke 'stukje van de burn out'. Loop je even flink op vast denk ik.
Maar wel een zindelijke dreum :cheer:

En eh.... Ik ben gegroeid. Of eh, iets aan me is gegroeid. Ik ging tijdens de lunchpauze even naar de lingeriewinkel voor bh'tjes. Word ik opnieuw opgemeten omdat ik vertelde dat de mijne niet meer zo lekker zaten. Ben ik gewoon een cup gegroeid O_O En nee geen ander merk, gewoon mijn gebruikelijke Marie Jo!
Hm net terug van vakantie en meteen stress en fouten maken. Iets gaat er niet goed.
dolfje schreef:
19-06-2018 16:15
Hm net terug van vakantie en meteen stress en fouten maken. Iets gaat er niet goed.
Oei Dolfje, enig idee wat er scheelt?
Oudblond schreef:
19-06-2018 14:39
Lilly, sterkte met alles. Ik herken je moeilijke 'stukje van de burn out'. Loop je even flink op vast denk ik.
Maar wel een zindelijke dreum :cheer:

En eh.... Ik ben gegroeid. Of eh, iets aan me is gegroeid. Ik ging tijdens de lunchpauze even naar de lingeriewinkel voor bh'tjes. Word ik opnieuw opgemeten omdat ik vertelde dat de mijne niet meer zo lekker zaten. Ben ik gewoon een cup gegroeid O_O En nee geen ander merk, gewoon mijn gebruikelijke Marie Jo!
Dit inderdaad een hele kluif, ik weet dat ik iets moet veranderen. Ik kan niet terug naar waar ik was. Hoe en wat daar peinig ik mijn hersens over.

Een cupmaat gegroeid? O_O hoe dan? Ben je iets aangekomen? Kook je te lekker in je nieuwe keuken?
Nee Lilly, ik ben zelfs weer op m'n allerlichts erg genoeg. Ik denk dat ouderdom/overgang. Voelde al een tijdje dat het allemaal niet lekker meer zat, maar dacht gewoon dat mijn bh's versleten waren. Maman vertelde me dat zij rond mijn leeftijd ook een grotere cupmaat kreeg en dat ze later weer terug naar af ging :P
Ik kan pas sinds gisteren weer koken. Eindelijk!!! En ik heb zo genoten van mijn spek en eieren vanochtend! Vanavond een lekkere Hollandse pot, die heb ik gemist. Bloemkool met bechamel, aardappeltjes en een kalfsworstje, zo'n zin in!

Moeilijke stappen sta je voor Lilly. Ik heb mijn zus en vriendin daar ook zo mee zien worstelen. En dat je lijf verder ook niet meewerkt helpt al helemaal niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven